0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماهنامه سه نقطه شماره 51

معرفی، خرید و دانلود مجله ماهنامه سه نقطه شماره 51

درباره ماهنامه سه نقطه شماره 51

سه‌نقطه به آخر خط رسید. به عبارت دیگر، آخرین شماره ماهنامه سه‌نقطه منتشر شد. پنجاه‌ویکمین شماره ماهنامه سه‌نقطه، با موضوع «پایان» و با تأکید بر اینکه «این شماره آخر ماهنامه سه‌نقطه است» راهی مراکز فروش مجله، روزنامه و سیگار شد.

سه‌نقطه در آخرین شماره خود به موضوع خطیر «پایان» پرداخته و از این گفته که اساساً پایان چیست، کجاست و کِی است. سپس این مسئله را بررسی کرده که سه‌نقطه چه بود و چه کرد و در آخر، از پایانِ سه‌نقطه به‌اضافه مقادیری اشک و آه سخن رانده است.

نویسندگان سرشناس شماره آخر سه‌نقطه، طی یادداشت‌هایی سرشار از داغ و دریغ و فلان، به این پرسش‌ها پاسخ داده‌اند که: پایان، چگونه مکانی و چه موقعیت زمانی‌ای است؟ آیا پایان اساساً وجود خارجی دارد؟ فلسفه ته و ته فلسفه چیست؟ چطور مرگ، پایان مجله نیست؟ آیا اجساد از قانون پایستگی تبعیت می‌کنند؟ آیا خداحافظی جسارت می‌خواهد؟ سه‌نقطه چطور ردیف شد و چگونه دنیا را تکان داد؟ تحریریه‌هایی که تعطیل می‌شوند به کجا می‌روند؟ و رابطه پایانِ سه‌نقطه با شکست عشقی چیست؟

همراهان شماره آخر سه‌نقطه ـ که برعکس همیشه که به ترتیب الفبا ردیف می‌شدند، این‌بار به ترتیب سن و سال ردیف شده‌اند ـ عبارتند از:

علی‌اکبر قاضی‌زاده، محمد صالح‌علا، امرالله احمدجو، عبدالله شهبازی، ابراهیم افشار، یوسفعلی میرشکاک، اسماعیل امینی، محمدکاظم کاظمی، سیداکبر میرجعفری، کورش علیانی، هادی مقدم‌دوست، رضا امیرخانی، محمود فرجامی، محمد صمدی، سیدمحسن امامیان، سیداکبر موسوی، جلال سمیعی، رضا سعیدی ورنوسفادرانی، مریم حسن‌نژاد، مرتضی درخشان، سیدمحمد صاحبی، مریم نظام‌دوست، زهرا ابراهیم‌پور، رضا نساجی، احسان حسینی‌نسب، فاطمه فهیمی، مهدی شریفی، نفیسه رحمانی، سیدامیر سادات‌موسوی، محسن فراهانی، یاسین کیانی، علی علیزاده، فاطمه خسروانی، محمدرضا زروندی و علی آینه‌ور.

حتی اگر از آن دسته اشخاصی هستید که شماره‌های قبلی (از منفی یک تا پنجاه‌ویک) سه‌نقطه را از دست داده‌اید، از آن دسته اشخاصی نباشید که شماره آخر سه‌نقطه را هم از دست می‌دهند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
20.۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
225 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۰:۰۰
نویسنده گروه نویسندگان سه نقطه
ناشرنشریه سه نقطه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قیمت ارزی
12 دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲۰.۰۷ کیلوبایت
۲۲۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماهنامه سه نقطه شماره 51
ماهنامه سه نقطه شماره 51
گروه نویسندگان سه نقطه
نشریه سه نقطه
0
(بدون نظر)
45,000
تومان