0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش اکسل پیشرفته

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش اکسل پیشرفته

مجموعه کتاب‌های بیت
درباره آموزش اکسل پیشرفته

همان گونه که می دانید در حوزه علم کامپیوتر یکی از مباحث پرکاربرد کار با داده و تجزیه و تحلیل آن است. یکی از نرم‌افزارهای خوب و پرکاربرد در این زمینه نرم‌افزار اکسل شرکت مایکروسافت می‌باشد.

نویسنده این کتاب آقای مهندس اشکاوند بعد از تالیف دو کتاب آموزش نرم افزار اکسل و کتاب توابع کاربردی و پیشرفته اکسل در این کتاب به بررسی مباحث پیشرفته تر و حرفه ای در نرم افزار اکسل پرداخته اند. و سعی کرده اند مثال های کاربردی که اکثر افراد نظیر حسابداران، مدیران و … با آنها سرو کار دارند و جز موارد چالشی محسوب می وشد را در این کتاب ارائه نمایند.

عنوان این کتاب آموزش اکسل پیشرفته می باشد.

اگر شما تازه شروع به یادگیری اکسل کرده اید توصیه می کنیم حتما دو کتاب دیگر نویسنده این کتاب را ابتدا مطالعه نمایید و سپس این کتاب را تهیه و مطالعه کنید. کتاب اکسل پیشرفته در هشت فصل تالیف شده است. که در این فصلها به بررسی مباحثی نظیر اعتبارسنجی داده ها و رمز گذاری در اکسل، آشنایی با ابزار جذاب فلش فیل (Flash Fill) و ابزار گزارشگیری بسیار مهم و کاربردی Pivottable نیز پرداخته شده است. مباحث پیشرفته در سربرگ Data مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به بررسی ابزارها و ترفندهایی جذاب در اکسل اشاره ده است و همچنین پروژه های کاربردی نظیرمغایرت گیری در اکسل، نحوه ایجاد آلارم، نحوه ساخت یک چک لیست، بررسی درستی یک کد ملی و غیره در آن توضیح داده شده است. در فصل آخر نیز مرجع کاملی از کلیدهای میانبر در اکسل ارائه شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهایمان اشکاوندراد
ناشراشکاوند
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۹۳ کیلوبایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه کتاب‌های بیت
شامل 1 عنوان کتاب
آموزش اکسل پیشرفته
آموزش اکسل پیشرفته
مجموعه کتاب‌های بیت
اشکاوند
0
(بدون نظر)
49,000
تومان