0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش نرم‌افزار هوش تجاری Power BI

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری Power BI

درباره آموزش نرم‌افزار هوش تجاری Power BI

امروزه با توجه به رشد سریع تکنولوژی، شکل‌گیری و استفاده بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی مختلف، روزانه حجم چشمگیری داده جدید در دنیا تولید می‌گردد. همان طور که می دانید داده‌ها یکی از مهمترین دارایی‌ها و سرمایه های هر شرکت و سازمان است از طرفی با وجود تولید حجم عظیم داده‌ها در هر سازمان و شرکت، پردازش و تحلیل این داده‌ها بسیار با اهمیت است.

یکی از دغدغه‌ها و نیازهای هر سازمان یا شرکت‌ بزرگ که دارای حجم زیادی از داده‌ها به شکل‌های مختلف هستند، نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های کلان آن سازمان و شرکت می‌باشد. مدیران و صاحبان کسب و کار تمایل دارند با تجزیه و تحلیل این داده‌ها به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنند و بتوانند نتایج را پیش‌‌‌بینی کنند و بروز خطرات و مشکلات در کسب و کار خود را کاهش دهند و با بینش به دست آمده منجر به افزایش فروش و بازدهی و درآمد سازمان و شرکت خود شوند.

یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای هوش‌تجاری، نرم‌‌افزار پاوربی‌آی (Power BI) می‎باشد. در این کتاب سعی شده است در ابتدا شما را با مفاهیم هوش‌تجاری و ابزارهای این حوزه آشنا کنیم. سپس به بررسی ویژگی‌های نرم‌افزار پاوربی‌آی و مقایسه آن با سایر رقبا بپردازیم.

در ادامه با محیط و امکانات مختلف این نرم‌افزار آشنا خواهید شد. مباحثی نظیر انواع داده‌های مورد پذیرش و نحوه ورود داده‌ها به محیط نرم‌افزار، آشنایی با انواع ویژوال‌ها و نمودارهای مختلف این نرم‌افزار و نحوه کار با آن‌ها را یاد خواهید گرفت.

سپس با مدل‌سازی داده آشنا خواهید شد. همچنین با زبان DAX و نحوه فرمول‌نویسی در محیط پاوربی‌آی آشنا خواهید شد. همچنین نحوه انتشار داشبوردها و گزارشات خود را خواهید آموخت. در ادامه شما را با ترفندها و نکات مهمی که در کار با این نرم‌افزار روبرو خواهید شد، آشنا خواهیم کرد. همچنین نحوه انتشار گزارشات در بسترهای مختلف و نصب و راه‌اندازی Power BI Report Server را برای سرور سازمانی آموزش خواهیم داد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
14.۷۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهایمان اشکاوندراد
ناشراشکاوند
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
250,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۴.۷۱ کیلوبایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب برای من دانلود نمیشه

2
(1)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش نرم‌افزار هوش تجاری Power BI
آموزش نرم‌افزار هوش تجاری Power BI
ایمان اشکاوندراد
اشکاوند
2
(1)
79,000
تومان