0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مینا (1)

معرفی، خرید و دانلود کتاب مینا (1)

برای فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش‌میانی (ویراست دوم)
درباره مینا (1)

1. مجموعه لذت خواندن


مجموعه «لذت خواندن» با بهره گیری از اصول آموزشی مناسب، به شما کمک می‌کند با استفاده از دانش قبلی خودتان فارسی را یاد بگیرید؛ دامنة واژگان خود را تقویت کنید؛ خودتان معنی متن را تشخیص دهید؛ سرعت خواندنتان را افزایش دهید و بدون کمک دیگران، متن‌های مختلف را به فارسی بخوانید. متن‌های خواندنی این مجموعه با تصاویر دیدنی آن هماهنگ هستند و طراحی زیبای مجموعه، لذت خواندن آن را دو چندان می‌کند. در هر بخش، چند روش برای تقویت مهارت‌های خواندن و واژه معرفی شده است. یادگیری این مهارت‌ها به شما کمک خواهد کرد با دنیای زبان فارسی ارتباط برقرار کنید و از جذابیت‌های آن بهره‌مند شوید. با لذت خواندن، همچنین می‌توانید با تمدن و فرهنگ ایرانی آشنا شوید.


2. مجموعه گام اول


در یادگیری زبان فارسی، گام اول بسیار مهم و حیاتی است. گام اول کتابی است که با اتکاء به تجربه چندین سالة مدرسان و استادان زبان فارسی، در داخل و خارج از ایران، تألیف شده است. مهم‌ترین هدف کتاب این است که فارسی آموز از ابتدا زبان فارسی را به‌کار ببرد. همة تلکیف‌های کتاب، ارتباطی هستند؛ زیرا انجام هر یک از آنها مستلزم یک کنش زبانی هدفمند است. گام اول، زبان محور است و از ابتدا به همة مهارت‌های زبان توجه می‌کند. این کتاب فارسی‌آموز را با واژه‌ها، کارکردها،مفاهیم و ساخت‌های پایه و پر بسامد زبان فارسی آشنا می‌کند. در گام اول، زبان فارسی از طریق به کارگیری آن آموخته می‌شود و فارسی آموزدر پایان کتاب، می‌تواند به زبان فارسی صحبت کند، بخواند و حتی بنویسد.


3.مجموعه مینا


با مجموعه مینا زبان فارسی را به شیوه‌های لذت بخش فرا بگیرید. طراحی جذاب و محتوای کاربردی این مجموعه 4 جلدی به شما کمک می‌کند ساخت‌های دستوری مهم زبان فارسی و تلفظ واژهای آن را به سادگی و به سرعت بیاموزید. درس‌های این مجموعه، همة مهارت‌های زبانی را مورد توجه قرار می‌دهند. با مینا به راحتی می‌توانید به زبان فارسی با دیگران تعامل کنید؛ روان صحبت کنید و با دقت و منسجم بنویسید و مهم‌تر از همه با فرهنگ ایران آشنا شوید! کافیست با الفبای زبان فارسی آشنا باشید تا بتوانید یادگیری زبان فارسی را با این مجموعه در سطح مقدماتی آغاز کنید و گام‌به‌گام تا پایان سطح پیشرفته دانش و مهارت‌های زبانی خود را افزایش دهید. در مجموعه مینا، تکلیف‌های خلاق، کار گروهی و بازی نیز اهمیت بسیاری دارند. مینا مجموعه‌ای است چند رسانه‌ای که به فارسی آموزان امکان می‌دهد حجم قابل توجهی از گفتار روزمرة فارسی زبانان را در بافت‌ها و موقعیت‌های گوناگون بشنوند.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
53.۶۰ کیلوبایت
زمان تقریبی مطالعه
۰۰:۰۰
نویسنده داود ملک لو
نویسنده دومسمانه صادقی
نویسنده سومافسانه غریبی
نویسنده چهارمرضامراد صحرایی
نویسنده پنجممنیره شهباز
ناشرآزفا (وابسته به بنیاد سعدی)
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵۳.۶۰ کیلوبایت

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
40,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مینا (1)
مینا (1)
برای فارسی‌آموزان سطح مقدماتی و پیش‌میانی (ویراست دوم)
آزفا (وابسته به بنیاد سعدی)
0
(بدون نظر)
40,500
تومان