0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتماد به نفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس

راهنمایی برای غلبه بر دودلی و بهبودبخشی در عزت نفس
درباره اعتماد به نفس

بسیاری از ما با این اعتقاد بزرگ شده ایم که پذیرفتن توانمندی های مان، به معنی «مغرور بودن» است. ما نمی خواهیم که متکبرانه رفتار کنیم و خودمان را «متظاهر» جلوه دهیم. ممکن است که بدانید کارهایی وجود دارد که شما در انجام آن ها توانمند هستید، ولی واقعاً فکر می کنید که چندان هم مهم نیستند و معتقدید که هر کس تلاش کند می تواند این کار را به خوبی شما انجام دهد.

دلایل دیگری نیز وجود دارند که ممکن است باعث کاهش علاقۀ شما به بذل توجه به نقاط قوت تان شوند. ممکن است با خود فکر کنید:“اگر خودم بگویم که من همیشه قادر به انجام هر کاری بوده ام، ممکن است به این نتیجه برسم که دیگر نیازی به تلاش کردن ندارم. یا دیگر نیاز نخواهد بود که برای بهتر شدن به خودم فشار بیاورم.” یا شاید برای تان دشوار باشد که درک کنید توانمندی های تان تا چه حد ارزشمند هستند؛ زیرا با قالب معمول دنیای دوروبرتان متناسب نیستند. برای مثال، فرض کنید که در یک محیطِ جمعی بی رحم و خشن کار می کنید. در چنین محیطی، یقیناً شنیدن تمجید و تقدیر همکاران از یکدیگر به خاطر نشان دادن صبر و شکیبایی، رویه ای غیرمعمول است. در این محیط، تکلیف احساس شما نسبت به روحیۀ صبورانه و گوش شنوای تان به عنوان مهارت های کارآمد، کاملاً معلوم است!

همۀ این ها طبیعی است. از شما نمی خواهم که توانمندی های تان را در بوق و کرنا کنید و همه جا جار بزنید که من بهترین هستم یا به خودتان بقبولانید که آدم کامل و بی عیب و نقصی هستید که دیگر نیاز به اصلاح ندارید. یادتان باشد که اعتمادبه نفس به معنای خودپسندی نیست، بلکه دانشی است که می توانید به کمک آن، به فعالیت در مسیر ارزش های تان، علی رغم مشکلاتی که در زندگی برای تان پیش می آید، بپردازید. اکثر اوقات، این دانش فقط به خود شما کمک خواهد کرد و کارایی آن قابل عمومیت بخشی(تعمیم) و جارزدن نیست. ولی بعضی از اوقات، باید از خودتان در مسیر رسیدن به اهداف ارزشمندتان دفاع کنید، مثل زمانی که باید درخواست ارتقاء شغلی کنید و در مواردی از این قبیل است که باید ابتدا توانمندی های تان را پذیرفته باشید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
411.۱۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۷:۱۹:۳۳
نویسنده باربارا مارک وی
نویسنده دومسلیا امپل
مترجماحمد پدرام
مترجم دومنوید پدرام
راویسحر حمیدی
ناشرنشر صوتی پدرام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۱.۱۲ کیلوبایت
۰۷:۱۹:۳۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این آهنگا چیه پخش می‌کنید؟ ما نیومدیم موسیقی گوش کنیم که نمیتونم مدام گوشی رو بردارم و موسیقی رو رد کنم چرا فکر می‌کنید جذاب تره اگه یکسره موسیقی پخش بشه؟؟؟

2

کند و تکراری. موزیک متن بسیار بد.

3.4
(5)
اجرای روان 🎙️ (1)
34,000
٪50
17,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتماد به نفس
٪50
اعتماد به نفس
راهنمایی برای غلبه بر دودلی و بهبودبخشی در عزت نفس
نشر صوتی پدرام
3.4
(5)
اجرای روان 🎙️ (1)
34,000
٪50
17,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر