0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حشرات محصولات انباری

معرفی، خرید و دانلود کتاب حشرات محصولات انباری

نویسنده:
دیوید ریس
ناشر:
رنگینه
درباره حشرات محصولات انباری

پس از آن که آفات، بیماری ها و علف های هرز در شرایط طبیعی و در مزارع و باغ ها سالیانه بیش از 35 درصد محصولات کشاورزی را نابود می کنند، خسارت گروه دیگری از آفات روی باقیمانده محصولات و بالاخص روی غلات، برنج، ذرت، دانه های روغنی، حبوبات، توتون، خشکبار مانند پسته، بادام، فندق و گردو متوقف نمی شود و معمولاً دور از دید تولیدکنندگان، سیلوداران، انبارداران و حتی مصرف کنندگان و در شرایط بسته و نسبتاً مساعد و یکنواخت انبارها به خسارت خود ادامه می دهند.

نظر به اهمیت آفات انباری و لزوم توجه و شناسایی بیشتر آنها، مترجم (آقای دکتر ابراهیم بهداد) پس از استحصال کتاب معتبر حشرات محصولات انباری تالیف دکتر دیوید ریس حشره شناس استرالیایی و مطالعه اجمالی آن، ترجمه آن را برای استفاده دانشجویان و متخصصین و توسعه فرهنگ مکتوب گیاه پزشکی کشور مناسب دید. دکتر دیوید ریس بیش از 20 سال اختصاصاً در مورد بیولوژی، رفتار، مبارزه و انتشار حشرات محصولات انباری در ارتباط با سیستم های مختلف انباری کار کرده و تجربه دارد.

امید است ترجمه کتاب حشرات محصولات انباری که با تلاش فراوان و با کیفیت بسیار نفیس و بی نظیر و با صفحات تمام رنگی توسط انتشارات رنگینه به چاپ رسیده است مورد استفاده متخصصین و دانشجویان و جامعه گیاه پزشکی کشور قرار گیرد.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
9.۰۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهدیوید ریس
مترجمابراهیم بهداد
ناشررنگینه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۹.۰۳ کیلوبایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
240,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حشرات محصولات انباری
حشرات محصولات انباری
دیوید ریس
رنگینه
0
(بدون نظر)
240,000
تومان