0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن
نویسنده:
نیک اورتنر
ناشر:
مانیان
درباره ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

امروزه بیماری ها و دردهای جسمی که به آنها مُهر “درد عصبی” زده شده است، رو به فزونی است. دردها و بیماری هایی که گاه وجود تخصص های جورواجور پزشکی و جراحی ها و داروهای گران قیمت، جز افزایش عوارض جانبی آنها چیزی عاید ما نمی کند.

بن بست نگاه پزشکی رایج به انسان به عنوان مشتی پوست و گوشت و استخوان، در سراسر دنیا درمانهای مکملی را به راه انداخته است که سعی دارند به انسان نگاهی جامع تر داشته باشند و در ارائه راهکارهای درمانی تاثیر همه ابعاد وجود انسان را لحاظ کنند و به سوالاتی نظیر “نقش احساسات در بروز درد و تداوم آن چیست و افزایش درد جسمانی در حضور دردهای احساسی چگونه رخ می دهد؟” پاسخی درخور ارائه نمایند.

ای اف تی یکی از روشهای نوین در روانشناسی انرژی است که با نگاهی جامع به جسم و ذهن و روان انسان به تایید مستندات پژوهشی روزافزون، هر روز قدرت خود را در زمینه بهبود دردهای جسمانی، بیش از پیش به رخ می کشد.

ترجمه این کتاب تلاشی است برای آشنایی مخاطبین فارسی زبان با این حوزه جدید در بهبود دردهای مزمن که طی سال های اخیر حیرت جامعه جهانی پزشکی را برانگیخته است.

این کتاب به زبانی ساده و علمی پیوند بین جسم و احساسات ما را نشان می دهد و با نمونه های واقعی به ما می آموزد که چطور با استفاده از این تکنیک بسیار ساده در رهایی از بیماری ها و دردهای مزمن به خود کمک کنیم.

اگرچه تمرکز این کتاب بر کاربرد ای اف تی در بهبود دردهای جسمانی است؛ اما طراحی کتاب به همراه فایلهای صوتی آموزشی مکمل، به گونه ای است که شما را به طورعملی و علمی با زبان ای اف تی آشنا می کند و با مطالعه آن به زودی درخواهید یافت که قدرت ای اف تی بسیار فراتراز کاربرد آن در حیطه دردهای جسمانی است و شما با یک روش جدید خودشناسی آشنا شده اید که قادر است در همه زمینه های رشد فردی به شما کمک کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
4.۶۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
292 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۴۴:۰۰
نویسندهنیک اورتنر
مترجمپروین تاجیکی
ناشرمانیان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The tapping solution for pain relief: a step-by-step guide to reducing and eliminating chronic pain
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۴.۶۲ کیلوبایت
۲۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
56,700
٪50
28,350
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن
٪50
ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن
اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن
مانیان
0
(بدون نظر)
56,700
٪50
28,350
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر