0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اینجا تیمارستان است

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اینجا تیمارستان است

مجموعه داستان های کوتاه از خاطرات یک روانشناس

کتاب صوتی
فیدی‌پلاس
نویسنده:
راویان:
ویکتوریا براری
،
رضا بصیری
و ...
درباره اینجا تیمارستان است

«اینجا تیمارستان است» در بعضی نوشته‌هایش، اشاره به سال‌هایی دارد که هنوز بسیاری از مردم با اصطلاحات «دارالمجانین» و «تیمارستان» و «دیوانه‌خانه» بیشتر مأنوس بودند و نگاهی که به بیماری‌های روانپزشکی و درمان آن داشتند با امروز بسیار متفاوت بود. امروز از بار منفی این باورها بسیار کاسته شده (که البته از پیشرفت علمی هم ناشی می‌شود) ولی هنوز هستند افرادی (حتی در قشر تحصیل کرده) که متاسفانه نگرشی غلط نسبت به این رشته و نوع بیماری‌ها و بیماران دارند. گاهی تضاد نویسنده بیشتر در رابطه با کج‌فهمی‌های بعضی افراد معمول جامعه بوده است که یا به طنز به کار رفته و یا در روایت و رویدادی از زبان بیماران شنیده شده است.


حدود سی سال کار در بیمارستان‌ها و بخش‌های روانپزشکی برای من درس‌های بسیار داشته است. مخصوصاً برای منی که در کودکی از بیماران روانی وحشت داشتم، دیدن همکاران دلسوز و زحمت‌کش، اعم از روانپزشکان و روانشناسان و کارشناسان و مربیان مددکاری و کاردرمانی، و دیگر کارکنان این مراکز تاثیر زیادی بر نگرشم به زندگی داشته است. دیگر روایت‌ها نیز پیرو خاطرات منتشر شده و به‌دنبال استقبال و تشویق خوانندگان کتاب‌های قبلی بوده است. امید است که خوانندگان این کتاب هم مثل دیگر عزیزان منت گذاشته و نگارنده را از اشکالات موجود آگاه سازند. باز هم نگاهم بر «قصه درمانی» و «کتاب درمانی» بوده است، تا چه افتد و چه در نظر آید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
394.۷۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۴۷:۵۰
نویسندهاحمد پدرام
راویویکتوریا براری
راوی دومرضا بصیری
راوی سوممعین وصال
راوی چهارمسحر حمیدی
راوی پنجممحمد کربلایی
ناشرنشر صوتی پدرام
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۴.۷۸ کیلوبایت
۰۵:۴۷:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آموزنده 🦉 (2)
5
42 ٪
4
0 ٪
3
28 ٪
2
0 ٪
1
28 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
پربار 🌳
آموزنده 🦉

با دیدن عنوان کتاب کنجکاو شدم که بشنومش! بعد تموم کردنش؛تعجب کردم که چطور تا به حال نظری برای این اثر فاخر نوشته نشده!شاید هم هنوز کشف نشده! پس لازم دونستم بنویسم تا بقیه بدونن برای خوندنش شک نکنن این کتاب خاطرات روانکاوی دکتر پدرام یکی از روانشناس های به نام معاصر اصفهانه که در اپیزودهای کوتاه هر قسمت با عنواین مختلف اورده شده.تو هر اپیزود ما بخشی از قصه یک یا چند ادم و جلسه تراپیشون رو میشنویم.. داستان سوگواری و از دست دادن عزیزان؛خیانت دیدن ها؛عاشقی های نصفه و نیمه و در کل چالش هایی که امروزه انسان مدرن باهاشون درگیره! این کتاب بهم یاداوری کرد روانشناسی چقدر رشته سختو قابل تقدیریه و دید من رو به بیمارستان های روانی و افرادی که مسایل روانی دارن مثبت تر کرد. شنیدن صوتی کتاب جذاب تر از خوندن نسخه چاپیشه . در کل از محتوا نهایت لذت رو بردم و فکر میکنم کسایی که به مباحث روانکاوانه و خودشناسی علاقمند باشن ازش لذت میبرن!

3
گیرا 🧲

کتاب جالبی بود اما کاش در مورد پایان و نتیجه ی مشاوره ها هم چیزی میگفتند که ببینیم چه راهکاری دادن و آیا فایده ای داشته یا نه.

3
سرگرم‌کننده 🧩

سلام کتابی پر از ماجرا های جدید و واقعی بود اما کاش بعد از هر داستان یک نتیجه گیری اخلاقی یا پایانش گفته میشد….

2

می تونست خوب باشه اگر تفکرات نخ نما اخوندی در پس بعضی داستان ها نبود

5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳

چه قلم پر باری و چه صدای دلنشینی

3.1
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
٪50
46,000
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اینجا تیمارستان است
مجموعه داستان های کوتاه از خاطرات یک روانشناس
نشر صوتی پدرام
3.1
(8)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
٪50
46,000
23,000
تومان