0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی در نور
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زندگی در نور

یوگا سفری به سوی خویشتن
نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره زندگی در نور

-بخشی از متن کتاب-

رویال یوگا برای قرن‌های متمادی الهام‌بخش جویندگان معنوی بوده است. برای کمک به شما، سعی کرده‌ایم مسیر را از پیچیدگی‌ها و موانع پاک کنیم. من بسیار معتقدم که تجربیات روزمره لمحه‌ای از زندگی در نور را به ما می‌چشانند. من به این باور بر مبنای یکی از اساسی‌ترین اصول یوگا رسیده‌ام: آگاهی کل است و همۀ ما در این کل سهیم هستیم. وقتی صحبت از آگاهی به میان می‌آید، همه یکسان‌اند. در هر لحظه یا آگاه هستید یا نیستید. این انتخابی است که هیچ‌کس را از قلم نمی‌اندازد. نور آگاهی در همه‌جا گسترده است.

رویال یوگا چیزی بیش از مجموعه‌ای از تمرینات برای آگاه کردن شماست. چشم‌اندازی از زندگی ایده‌آل را ارائه می‌دهد. این چشم‌انداز نیز هیچ‌کس را از قلم نمی‌اندازد؛ زیرا زندگی ایده‌آل مبتنی بر آگاهی است. شما نمی‌توانید آنچه را از آن آگاه نیستید تغییر دهید و هرچه بیشتر آگاه باشید، تغییرات بیشتری می‌توانید اعمال کنید. انسان‌ها تنها موجوداتی هستند که می‌توانند آگاهانه تکامل یابند. یوگا مرجعی است که به شما نشان می‌دهد چگونه تکامل یابید. این مرجع کامل است و هر کسی که هستید، دستورالعمل‌های آن دربارۀ شما صدق می‌کند.

بنابراین، اگر کسی بپرسد: «الان چه‌کار کنم؟» پاسخ یک کلمه است: «تکامل.» ما معمولاً از جویندگان معنوی صحبت می‌کنیم، اما در واقعیت، فقط تکامل‌یابندگان معنوی وجود دارند یا وجود ندارند.

در حال حاضر و در سال‌های اخیر، بیش از هر زمان دیگری با افرادی روبه‌رو شده‌ام که در مسیر معنوی گام برداشته‌اند. آن‌ها از آگاهی بالاتر الهام گرفته‌اند و مفهوم «سعادت خود را دنبال کنید» آن‌ها را به حرکت وامی‌دارد؛ اما ممکن است یک فرد شکاک بگوید ما حداقل پنجاه سال است که دربارۀ ظهور آگاهی بالاتر می‌شنویم و از روشنگری جمعی چیزی در میان نیست.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۳۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجممهرناز نوروزی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Living in The Light: Yoga for Self-Realaization
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
170,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۳۰ کیلوبایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
56,500
٪50
28,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی در نور
٪50
زندگی در نور
یوگا سفری به سوی خویشتن
ذهن‌آویز
0
(بدون نظر)
56,500
٪50
28,250
تومان