0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهنمای تربیت فرزندانی شاد

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهنمای تربیت فرزندانی شاد

چگونه می‌توانیم با روش‌هایی روحیه‌بخش، مهارت‌های اجتماعی فرزندانمان را پرورش‌‌دهیم و آن‌ها را تبدیل به بزرگ‌سالانی موفق کنیم؟
درباره راهنمای تربیت فرزندانی شاد

حکایت انسان، حکایت درختی است که پای در زمین دارد و سر در آسمان؛ چرا که اگر وابستگی‌ها و دلبستگی‌های جهان مادی نبود، روح آدمی هرگز اسیر فرش نمی‌ماند و راه عرش در پیش می‌گرفت. اما در این میان شاید بتوان اصلی‌ترین زنجیر روح هر پدر یا مادری را فرزندانشان دانست. ماهیتی که فلسفه‌ی حیات را معنی کرده و پلی است میان جهان ماده و جهان معنا. مفهومی که قرابت عجیبی به ربانیت دارد و عشق پاک به‌صورت کامل در آن متجلی می‌شود.

واژه‌ی والدین ریشه در ولادت دارد اما نقش آن‌ها بر بنیان تربیت پایه نهاده شده است. تربیتی که به‌سختی با مفاهیمی نظیر آموزش گره خورده و این نقش را بیش‌ازپیش سنگین و طاقت‌فرسا کرده است. به‌راستی نقش و رسالت یک پدر یا مادر در زندگی فرزندانشان چیست؟ در دنیایی که عوامل مختلف دست در دست یکدیگر داده‌اند تا شما را از خویشتنِ خویش غافل کنند، چگونه می‌توانید مسئولیت چنین بار سنگینی را بر عهده داشته باشید و دم نزنید؟ آیا نمی‌توان هر پدر یا مادری را پیامبری دانست که مسئولیت هدایت و همراهی فرزندانش را با دوستی و مهربانی بر عهده دارد؟

تغییرات به وقوع پیوسته در سال‌های اخیر، مؤسسه‌ی مصباح دانش را بر آن داشت تا همچون درختی کهن‌سال، آشیانه‌ای هرچند کوچک را برای فرزندانش فراهم آورد. آشیانه‌ای که برای آن‌ها حکم اولین و آخرین پناه در برابر تازیانه‌ی طوفان‌های زمانه را داشته و نه‌تنها آرامشی بی‌مثال را برایشان فراهم می‌آورد، بلکه وسعت رحمتش عابران و رهگذران را هم فرا می‌گیرد. بدون شک در مسیر موفقیت و آرامش فرزندانمان، فرهنگ و آموزش دو بال پرواز هستند که رسالت ما را بیش‌ازپیش سنگین کرده و خواب را از چشمانمان ربوده‌اند.

مجموعه‌ی حاضر، اولین مجموعه از سری کتاب‌های مرکز تحقیق و توسعه مؤسسه‌ی مصباح دانش به‌حساب می‌آید که با تلاش جوانانی صاحب اندیشه و راهنمایی و همراهی بزرگانی پرتجربه، ترجمه و ارائه‌ شده است. بدون شک در این ایام که عرصه‌ی فرهنگ و آموزش تاریک‌ترین روزهای خود را می‌گذرانند، دست بر قلم بردن و نوشتن از بایدها و نبایدها بسیار دشوار است. اما آنچه همواره در این مسیر قلب ما را آکنده از شور و اشتیاق نگاه داشته و باعث شده تا شعله‌ی اندیشه در وجود یکایکمان روشن و گرم باقی بماند، حمایت شما عزیزان و همراهی همیشگی‌تان با این مجموعه بوده و هست.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
88 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۵۶:۰۰
نویسندهفرانک دیکسون
مترجممرکز تحقیق و توسعه موسسه مصباح دانش
ناشرکتابسرای میردشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How Parents Can Develop Happy Children: Uplifting Ways to Build Your Kids Social Skills to Transform Them Into Thriving and Successful Adults.
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۵ کیلوبایت
۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهنمای تربیت فرزندانی شاد
راهنمای تربیت فرزندانی شاد
چگونه می‌توانیم با روش‌هایی روحیه‌بخش، مهارت‌های اجتماعی فرزندانمان را پرورش‌‌دهیم و آن‌ها را تبدیل به بزرگ‌سالانی موفق کنیم؟
کتابسرای میردشتی
0
(بدون نظر)
24,000
تومان