0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نگران نباشید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب نگران نباشید

قدرت شگفت‌انگیز احساسات مثبت
نویسنده:
لین گربهورن
درباره نگران نباشید

عمده‌ی مطالب این کتاب با عقل و منطق بسیاری از افراد جور درنمی‌آید: «رویدادها را به سوی خود جذب کنیم؟! مزخرف است! خودمان مانع خوشی‌ها هستیم و سختی‌های زندگی‌مان را به‌‌وجود می‌آوریم؟! خواب دیدی، خیر است!» کسانی‌که از این نظر مشکل دارند ـ البته زمانی هم خودم همین‌طور بودم ـ می‌توانند از این ابزار دست‌ساز استفاده کنند تا این موضوع به‌ آنان ثابت شود.

دو چوب‌لباسی را بگیرید و هرکدام را به شکلِ «ال» انگلیسی ببرید. قسمت اصلی آن باید تقریباً ۳۰ سانتی‌متر و دسته‌اش هم باید تقریباً ۱۲ سانتی‌متر باشد. نخی پلاستیکی دور دسته‌ها ببندید تا به‌راحتی معلق باشند. بعد، وقتی بند را گره زدید، دسته را کج کنید تا بند سر جایش قرار گیرد. چوب‌لباسی‌ها بدون نخ هم تاب می‌خورند، اما نه به آن راحتی. حال، به قول من، دو چوب جادو دارید. چوب‌ها را طوری در دست بگیرید که انگار با اسلحه نشانه گرفته‌اید. آن‌ها را در ارتفاع سینه‌تان و تقریباً ۱۲ سانتی‌متر دور از بدنتان نگه دارید. به دلیل انرژی شما، چوب‌لباسی‌ها اول کاملاً تاب می‌خورند. چند دقیقه صبر کنید تا بی‌حرکت شوند و دیگر تاب نخورند. وقتی ثابت شدند، می‌توانید شروع کنید.

همان‌طور که مستقیم به جلو نگاه می‌کنید، اتفاقی بسیار ناخوشایند را به خاطر آورید. بسته به شدت احساساتتان درباره‌ی آن، چوب‌ها ثابت می‌مانند (شدت کم) یا کم‌کم به سمت داخل برمی‌‌گردند. چوب‌ها از امواج الکترومغناطیسی اطراف بدنتان پیروی می‌کنند که به دلیل افکار و احساسات منفی‌اند.

بعد، به چیزی بسیار عالی فکر کنید تا امواج روحی‌تان مثبت یا خوشایند و یا شاد شود و یا اینکه با علاقه، به یکی از فرزندانتان یا دوستانتان فکر کنید. در این حالت، چوب‌ها به‌سرعت به بیرون متمایل می‌شوند؛ زیرا به دلیل جریان انرژی مثبتتان، میدان انرژی‌تان وسعت می‌یابد.

هرچه بیشتر این آزمایش را انجام دهید، مهارت بیشتری پیدا می‌کنید تا تغییر امواج حسی‌تان را تشخیص دهید که متناسب با تغییر انرژی‌تان است و یک ارتعاش را به دیگری تغییر می‌دهد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
779.۰۰ بایت
تعداد صفحات
348 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۳۶:۰۰
نویسندهلین گربهورن
مترجمشهرزاد لولاچی
ناشرکتابسرای میردشتی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Excuse me your life is waiting: the astonishing power of feelings
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۷۹.۰۰ بایت
۳۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
96,000
٪30
67,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نگران نباشید
٪30
نگران نباشید
قدرت شگفت‌انگیز احساسات مثبت
کتابسرای میردشتی
0
(بدون نظر)
96,000
٪30
67,200
تومان