0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غروب بت ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غروب بت ها

ناشر:
رمانو
درباره غروب بت ها
اثری که پیش رو دارید در عرض هشت روز نگارش شد. در سوم سپتامبر ۱۸۸۸ فریدریش نیچه زمانی که در زیلس سوئیس بود، این اثر را به نگارش درآورد. نیچه سعی بر این دارد که معرفی کوتاهی از نگرش فلسفی خویش نسبت به جهان و عقلانیت داشته باشد. عمل گرایی و ارتباط فلسفه با روانشناسی و فیزیولوژی، ما را بر این می‌دارد که بت‌ها، نمادها و سنبل‌ها، نقابی بر چهره‌ی پیش‌داوری‌های ناسنجیده‌ای است که جماعت از فیلسوف و نافیلسوف به عنوان حقیقت، باور داشته‌اند و آن‌ها را پرستیده‌اند. کتاب صوتی غروب بت‌ها (فلسفیدن با پتک) پُتکی است که نیچه بر سر تمام ارزش‌های دیرینه فرود می‌آورد و روی خاک‌های این ویرانه، بنای نویی می‌سازد. ساختن بت و پروبال دادن به اساطیر ذهنیمان، به دست خود ما صورت می‌گیرد اما رسالت فکری نیچه نه تنها هجوم به اندیشه‌ها، بلکه هجوم به هر نوع بت دیگری است که به دست اجتماع تحت عنوان حقیقت، ساخته و پذیرفته شده‌است. مواردی چون مسیحیت، مذهب، متافیزیک، زناشویی، آزادی، هنر، سیاست و آنارشیسم. فردی سعادت‌مند، فاضل و عاقل، صفاتی بودند که بر مبنای عقیده سقراط و فیلسوف‌های یونانی به واسطه کسب عقلانیت کامل، کسب می‌شدند اما در کتاب صوتی غروب بت‌ها، نیچه بر این باور است که این عقلانیت محض، یک بیماری است و انسان باید در طبیعی‌ترین حالت ممکن، پیرو غریزه و طبیعت خودش باشد. با کتاب صوتی غروب بت‌ها همراه شوید و آخرین اثری که نیچه خود منتشر کرده بود را گوش فرا دهید تا شکستن تابوها و تعصب‌های بشری را بشناسید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
223.۷۲ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۰۴:۱۴
نویسنده فریدریش ویلهلم نیچه
مترجمفروزنده دولتیاری
راویسعید مهرآلی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۳.۷۲ مگابایت
۰۴:۰۴:۱۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
50 ٪
1
ستاره
50 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

این کتاب با این راوی رو به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم. علاوه بر لحن و اجرای غیرحرفه ای راوی که بیشتر برای برنامه صبحگاهی رادیو مناسب بود، بسیار هم بی سواد بودن درحدی که برای مثال رایش آلمان (reich) رو چندین بار رایِش تلفظ کردند😂😂😂 اولین بارم که کتاب فلسفی رو صوتی گوش دادم و تجربه جالبی نبود و احتمالا دیگه هیچوقت سراغ این راوی عزیز نرم!

1

استاد، مگه کتاب انگیزشیه؟ اجرای راوی اصلا مناسب این کتاب نیست. خوانش آرمان سلطان زاده از ترجمه داریوش آشوری را به علاقه مندان پیشنهاد می‌کنم.

1.5
(2)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غروب بت ها
غروب بت ها
فریدریش ویلهلم نیچه
رمانو
1.5
(2)
45,000
تومان