0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نمایی روشن تر

معرفی، خرید و دانلود کتاب نمایی روشن تر

بینشی جدید در مدل مدرسه سادبری ولی، سخنرانی های بزرگداشت سی سالگی
ناشر:
نشر نی
درباره نمایی روشن تر

کتاب "نمایی روشن‌تر: بینشی جدید در مدل مدرسه سادبری ولی، سخنرانی‌های بزرگداشت سی سالگی" در سال 1402 توسط انتشارات نی منتشر شد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌های دنیل گرینبرگ، بنیان‌گذار مدرسه سادبری ولی، در بزرگداشت سی سالگی این مدرسه است. گرینبرگ در این سخنرانی‌ها به بررسی مدل آموزشی سادبری ولی می‌پردازد. او معتقد است که این مدل آموزشی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا به طور کامل پتانسیل خود را شکوفا کنند. کتاب "نمایی روشن‌تر" برای معلمان، والدین و علاقه‌مندان به آموزش مفید است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با مدل آموزشی سادبری ولی آشنا شوند و مزایای آن را درک کنند. کتاب پیش رو یکی از بهترین کتاب‌های توسعه فردی است که توسط شقایق آراسته ترجمه و توسط انتشارات نی روانه بازار شده است.

درباره نویسنده

دنیل گرینبرگ یک نویسنده، معلم و فعال آموزشی است که در زمینه آموزش دموکراتیک فعالیت می‌کند. گرینبرگ در سال 1960 در ایالات متحده آمریکا متولد شد. او در رشته آموزش و پرورش از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. پس از فارغ‌التحصیلی، به ایران آمد و به عنوان معلم در یک مدرسه دولتی مشغول به کار شد. در سال 1992، گرینبرگ مدرسه سادبری ولی را در تهران تأسیس کرد. این مدرسه بر اساس اصول آموزش دموکراتیک بنا نهاده شده است. در مدرسه سادبری ولی، دانش‌آموزان نقش فعالی در فرایند یادگیری خود دارند. آنها موضوعاتی را که به آنها علاقه دارند انتخاب می‌کنند و روش‌های یادگیری خود را تعیین می‌کنند. از جمله آثار او می‌توان به کتاب‌های "نمایی روشن‌تر: بینشی جدید در مدل مدرسه سادبری ولی، سخنرانی‌های بزرگداشت سی سالگی ۱۴۰۲ و مدرسه دموکراتیک: یک رویکرد جدید به آموزش ۱۳۹۹ اشاره کرد. گرینبرگ به دلیل فعالیت‌های خود در زمینه آموزش دموکراتیک، جوایز متعددی دریافت کرده است. از جمله جوایز او می‌توان به جایزه ملی آموزش دموکراتیک ۱۳۹۷ و جایزه معلمان برجسته آسیا ۱۳۹۸اشاره کرد.

چرا باید کتاب نمایی روشن‌تر را بخوانیم؟

کتاب "نمایی روشن‌تر" یک منبع ارزشمند برای معلمان، والدین و علاقه‌مندان به آموزش است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با مدل آموزشی سادبری ولی آشنا شوند و مزایای آن را درک کنند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه یک مدل آموزشی مبتنی بر اصول یادگیری مبتنی بر کنجکاوی، یادگیری فعال، یادگیری مشارکتی، یادگیری فردی و یادگیری برای زندگی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا به طور کامل پتانسیل خود را شکوفا کنند. علاوه بر آن:

●     مدل آموزشی سادبری ولی بر یادگیری مبتنی بر کنجکاوی، یادگیری فعال، یادگیری مشارکتی، یادگیری فردی و یادگیری برای زندگی استوار است.

●     این مدل آموزشی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به طور کامل استعدادهای خود را بشناسند و در جهت رسیدن به کمال گام بردارند.

●     کتاب "نمایی روشن‌تر" یک اثر الهام‌بخش است. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مدارسی ایجاد کرد که برای دانش‌آموزان محیط‌های یادگیری مؤثر و لذت‌بخش باشند.

در بخشی از کتاب نمایی روشن‌تر می‌خوانیم

نیت بنیانگذاران سادبری ‌ولی به رسمیت شناخته شدن مدرسه در نظام آموزشی آمریکا، کسب اعتبار و ترویج ایده‌شان بود. در همین راستا، طی پنج دهه فعالیت، کتاب‌های متعددی منتشر کردند و سخنرانی‌های زیادی ترتیب دادند. دنیل گرینبرگ هم که از دوران فعالیتش در دانشگاه دستی در نوشتن داشت، سهم بسزایی در این امر ایفا کرد. او در این کتاب، که به مناسبت بزرگداشت سی سالگی مدرسه نوشته، به آنچه در یادگیری و شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان این مدرسه مؤثر بوده پرداخته و اصول و فلسفۀ آموزشی مدرسه را از چند جهت بررسی کرده‌ است. کتاب حاضر متشکل است از متن‌های نسبتاً کوتاه با لحنی صمیمی، خلق‌وخوی گفتمانی و چاشنی طنز. نویسنده در توجیه و تفسیر فلسفۀ آموزشی این مدرسه گزاره‌هایی خلاف باور عامه به کار می‌برد و سوژه را از زوایای مختلف تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی، فلسفی و فرهنگی می‌سنجد و با آوردن استدلال‌هایی خواننده را به کنکاش در اصول آموزشی قراردادی، شک و پرسشگری دعوت می‌کند.


برای علاقمندان به کتاب نمایی روشن‌تر

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب نمایی روشن‌تر هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     اثر مرکب، دارن هاردی

●     زندگی خود را دوباره بیافرینید، جفری یانگ

●     هنر گفت و گو، دبرا فاین





دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
995.۶۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
107 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۴:۰۰
نویسندهدنیل گرینبرگ
مترجمشقایق آراسته
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A clearer view
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۹۵.۶۱ کیلوبایت
۱۰۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(3)
52,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نمایی روشن تر
نمایی روشن تر
بینشی جدید در مدل مدرسه سادبری ولی، سخنرانی های بزرگداشت سی سالگی
نشر نی
5
(3)
52,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر