0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سبک تر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب سبک تر

گذشته را رها کن، در لحظه باش، و آینده را گسترش بده
نویسنده:
یانگ پوئبلو
درباره سبک تر

همه ما بخشی از تفکرات روزانه‌مان درباره گذشته است. انسان‌ها درباره میزان فکر کردن به گذشته همه شبیه یکدیگر نیستند، برخی از افراد زمان زیادی از شبانه روز را به گذشته فکر می‌کنند و برخی دیگر، زمان کمتری را به فکر کردن درباره گذشته اختصاص می‌دهند. اما در هر صورت، اکثر ما خاطرات خوب و بد زیادی از گذشته را با خود حمل می‌کنیم. حمل کردن این همه خاطره از گذشته باعث می‌شود که سنگینی گذشته زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد. کتاب سبک‌تر با این هدف نوشته شده که به مخاطب کمک کند سنگینی گذشته را کنار بگذارد و سبک‌تر زندگی کند. روی جلد کتاب نوشته شده است: "گذشته را رها کن، در لحظه باش و آینده را گسترش بده" و شما هم با مطالعه کتاب سبک‌تر می‌توانید یاد بگیرید که چگونه به این جمله عمل کنید. این کتاب توسط یانگ پوئبلو نوشته شده و منصور بیگدلی هم آن را ترجمه کرده است. کتاب سبک‌تر در دسته کتاب‌های توسعه فردی جای می‌گیرد و انتشارات بهار سبز آن را منتشر کرده است.



درباره نویسنده

دیگو پرز که با نام مستعار یانگ پوئبلو فعالیت می‌کند، شاعر و نویسنده‌ای است که کتاب‌های متعددی با موضوعات گوناگون نوشته است. کتاب سبک‌تر در کارنامه او یکی از موفق‌ترین آثارش بوده است و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز نیز قرار گرفته است. نگاه یانگ پوئبلو نسبت به زندگی و مفاهیم مربوط به زندگی، نگاهی لطیف و منحصر به فرد است که اکثر مخاطبان از چنین نگاهی نسبت به زندگی لذت می‌برند.



چرا باید کتاب سبک‌تر را بخوانیم؟

کتاب سبک‌تر بر اساس زندگی نویسنده‌اش، داستان‌هایی را روایت می‌کند و جملات شاعرانه‌ای را به مخاطب می‌گوید تا خواننده متوجه شود چقدر گسستن از گذشته اهمیت دارد. یانگ پوئبلو در دوران جوانی‌اش دوران سیاهی را طی کرده و به خاطر اعتیاد به الکل و مواد مخدر، آسیب‌های روحی و جسمی فراوانی را متحمل شده است. اما او موفق شد با گسستن از گذشته و زندگی کردن در حال، کم کم به زندگی سالم روی بیاورد و به چیزهایی که می‌خواهد دست یابد. سپس، او بر اساس این تجربیات بزرگ تصمیم به نوشتن کتاب سبک‌تر گرفت. در نتیجه، شما با مطالعه این کتاب به خوبی حس و حال او را درک می‌کنید و برای ساختن یک زندگی درست و سالم از او الهام خواهید گرفت.



بخشی از کتاب سبک‌تر

با از بین رفتن سنگینی گذشته، ذهن ما احساس فشار زیاد را متوقف می‌کند و می‌توانیم با زمان حال دوباره ارتباط بگیریم. اما این مسائل در واقع اولین قدم‌ها هستند. به مرور که قدرت ما بیشتر می‌شوند و خودآگاهی‌مان افزایش می‌یابند، مسئولیت‌مان حمایت کردن از آگاهی و سلامتی مردم است. کتاب سبک‌تر در بخش آخر نشان می‌دهد که چگونه در ساختن جهان سهیم باشیم و اعمال ما بیشتر از سر آگاهی باشد و تصمیمات‌مان با مسئولیت پذیری بالاتری انجام شوند.



پیشنهادهایی به علاقه مندان کتاب سبک‌تر

برای علاقه مندان به کتاب سبک‌تر، پیشنهاد می‌کنیم که این آثار را نیز مطالعه کنید:

کتاب اثر مرکب

این کتاب اثر دارن هاردی، یکی از معتبرترین آثار در حوزه توسعه فردی است و بسیاری از افراد با مطالعه این کتاب توانسته‌اند به درک صحیحی از مسیر موفقیت برسند.

کتاب حافظه نامحدود

حافظه ما انسان‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف‌مان دارد. با مطالعه کتاب حافظه نامحدود می‌توانیم نسبت به حافظه‌مان درک صحیحی پیدا کنیم.

کتاب عادت‌های اتمی

عادات ما در زندگی تاثیر مستقیمی بر کیفیت زندگی کردن‌مان دارند. کتاب عادت‌های اتمی به خوبی آموزش می‌دهد که عادات خوب را در خود بسازیم و عادات بد را کنار بگذاریم.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
236 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۲:۰۰
نویسندهیانگ پوئبلو
مترجممنصور بیگدلی
ناشرانتشارات بهار سبز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Lighter : let go of the past, connect with the present, and expand the future
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۸ مگابایت
۲۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خدا وکیلی قیمت خیلی گرونه بابا انصاف هم خوب چیزیه کتاب الکترونیکی این قیمت نجومی

3
(2)
72,500
٪50
36,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سبک تر
٪50
سبک تر
گذشته را رها کن، در لحظه باش، و آینده را گسترش بده
انتشارات بهار سبز
3
(2)
72,500
٪50
36,250
تومان