0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زمانی برای زن بودن

معرفی، خرید و دانلود کتاب زمانی برای زن بودن

چگونه زنان موفق بیشترین استفاده را از وقت خود می برند؟
ناشر:
تالیف
درباره زمانی برای زن بودن

نقد و بررسی کتاب زمانی برای زن بودن

کتاب زمانی برای زن بودن نوشته لارا وندرکام، راهنمایی جامع و عملی برای زنان شاغل امروزی است که در تلاش برای یافتن تعادل بین کار، خانواده و زندگی شخصی خود هستند. وندرکام با تکیه بر تجربیات شخصی و تحقیقات گسترده، چالش‌های منحصر به فرد زنان در دنیای مدرن را بررسی می‌کند و راهکارهای عملی برای غلبه بر آن‌ها ارائه می‌دهد تا به اهداف خود در زمینه‌های مختلف زندگی دست پیدا کنند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه موفقیت و انگیزشی علاقه دارید حتما به دسته بندی موفقیت و انگیزشی فیدیبو سر بزنید.

 لارا وندرکام، نویسنده و متخصص مدیریت زمان

 لارا وندرکام در سال ۱۹۷۸ متولد شد و در شهر نیویورک زندگی می‌کند. وندرکام دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه کلمبیا است. او که به خاطر کتاب‌ها و مقالاتش در زمینه تعادل کار و زندگی، به ویژه برای زنان، شناخته شده است. او قبل از اینکه به طور مستقل به عنوان نویسنده و سخنران فعالیت کند، به عنوان روزنامه‌نگار برای نشریات مختلفی از جمله مجله فورچون و روزنامه وال استریت ژورنال کار کرده است. وندرکام همچنین بنیانگذار وب سایت 168Hours  است که به زنان در زمینه مدیریت زمان و تعادل کار و زندگی کمک می‌کند. وندرکام به خاطر کتاب‌ها و مقالاتش جوایز متعددی را دریافت کرده است.

جهت مشاهده سایر آثار  لارا وندرکام کلیک کنید.

چرا کتاب زمانی برای زن بودن را بخوانیم

کتاب زمانی برای زن بودن به زنان کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف مدیریت زمان، از ساعات خود به طور موثرتر استفاده کنند و به اهداف خود برسند. او در این کتاب به موضوعاتی مانند برنامه‌ریزی روزانه، اولویت‌بندی وظایف، تمرکز و جلوگیری از اتلاف وقت می‌پردازد. این کتاب راهکارهایی برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی ارائه می‌دهد تا از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند. به موضوعاتی مانند تعیین مرزهای بین کار و زندگی، مدیریت ساعات کاری، تفویض وظایف و مراقبت از خود می‌پردازد.

رویکرد کتاب زمانی برای زن بودن در رابطه با روابط سالم و قوی با همسر، فرزندان، دوستان و همکاران و همین‌طور در زمینه حفظ سلامت جسمی و روانی و دستیابی به شادکامی در زندگی است. وندرکام به جای ارائه نظریه‌های پیچیده، راهکارهای عملی و قابل اجرا ارائه می‌دهد که زنان می‌توانند به طور مستقیم در زندگی خود از آن‌ها استفاده کنند. همچنین با لحنی صمیمی و دوستانه با مخاطب خود صحبت می‌کند و تجربیات شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد. این کتاب بر اساس تحقیقات علمی و مطالعات معتبر در زمینه‌های مختلف از جمله روانشناسی، جامعه‌شناسی و مدیریت زمان نگاشته شده است. این کتاب به طور خاص برای زنان شاغل، مادران شاغل و زنانی که به دنبال موفقیت در زندگی هستند، انگیزه و راهنمایی می‌دهد. علاوه بر مفاهیم کلیدی ذکر شده، وندرکام در این کتاب به موضوعات دیگری نیز می‌پردازد از جمله: نقش زنان در جامعه، چالش‌های زنان در دنیای مردسالار، اهمیت اعتماد به نفس و قدرت انتخاب. اگر به دنبال کتابی هستید که به شما در یافتن تعادل در زندگی و دستیابی به اهدافتان کمک کند، زمانی برای زن بودن را به شما پیشنهاد می‌کنم.

در بخشی از کتاب زمانی برای زن بودن می‌خوانیم 

زندگی فقط توی داستان‌ها نیست. با این حال عقیده ما درباره زندگی این است که: در لحظه باید زندگی کرد و از آن عبرت گرفت. در نتیجه، دربیشتر ادبیات مربوط به کار و زندگی، داستان زندگی ما با روایتی مبهم شروع می‌شود: من در لوس آنجلسی با کولاک شدید رها شدم در حالی که شوهرم در اروپاست و سه فرزند خردسالم با پرستاری که برای چند روز برفی قصد نگهداری آنها را نداشت در پنسیلوانیا. یا شاید شبی را در نیویورک هستم تا در یک برنامه صبحگاهی شرکت کنم. سعی می‌کنم زودتر برگردم چون شوهرم تماس گرفت که بعد از بردن بچه‌ها به سیرک، متوجه شد که کلید را جا گذاشته و حالا پشت در خانه مانده‌اند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب زمانی برای زن بودن 

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های موفقیت و انگیزشی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.



شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۸۹ مگابایت
تعداد صفحات
274 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۸:۰۰
نویسندهلارا وندرکام
مترجمرویا کرمی
ناشرتالیف
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
I know how she does it : how successful women .make the most of their time,c۲۰۱۷
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۹
قیمت ارزی
16.۵ دلار
قیمت چاپی
210,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۸۹ مگابایت
۲۷۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
آموزنده 🦉

کتابی آموزنده برای خانم ها عالی

5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
210,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زمانی برای زن بودن
زمانی برای زن بودن
چگونه زنان موفق بیشترین استفاده را از وقت خود می برند؟
تالیف
5
(1)
آموزنده 🦉 (1)
210,000
تومان