0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

درس های رهبری حاکم دوبی
نویسنده:
یاسر جرار
درباره مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

درس‌های رهبری حاکم دوبی می‌تواند یک کلاس درس باشد برای کسانی‌که ایده‌های بلندپروازانه در ذهن دارند ولی هنوز نقشه راهی برای خودشان طراحی نکرده‌اند. در واقع، کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد به شما چیزهایی را آموزش می‌دهد که برای طراحی نقشه موفقیت‌تان نیاز دارید بدانید. شیخ محمد، حاکم دوبی همانقدر که اهل ریسک کردن است، به همان اندازه هم فردی عمل‌گرا و قاطع است. او برای انجام دادن کارهای بزرگ، بهترین افراد را انتخاب می‌کند و دقیق‌ترین شاخص‌ها را برای اندازه‌گیری عملکردشان درنظر می‌گیرد. به عبارت دیگر، می‌توان شیخ محمد را کسی دانست که در مسیر رسیدن به اهدافش، تعادل را بین شاخص‌ها و المان‌ها رعایت می‌کند. او در هر زمینه وسواس به خرج می‌دهد و بهترین‌ها را می‌خواهد و از آنجایی که فردی سخت کوش و عملگرا است، دیگران نیز تحت تاثیرش قرار می‌گیرند. این کتاب در دسته آثار مدیریت و رهبری قرار می‌گیرد.



درباره نویسنده

یاسر جرار پژوهشگر حوزه مدیریت و رهبری است که حتی تحصیلاتش نیز در همین حوزه بوده است. او در دانشگاه استانفورد در رشته استراتژی‌های پایداری تحصیل کرد و در دانشگاه هاروارد نیز درباره رهبری در قرن 21 پژوهش‌ مفصلی انجام داد. یاسر جرار علاوه‌بر مدیریت و رهبری، در زمینه استراتژی و بازارهای نوظهور نیز حسابی پژوهش کرده و همین علاقه به موضوعات یاد شده باعث شده تا او مقالات متنوعی درباره تجارت، مدیریت و کسب‌وکار بنویسد.



چرا باید کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد را بخوانیم؟

هر کسی با هر علاقه و مهارتی اگر قصد انجام دادن کارهای بزرگ را در ذهن دارد، باید از کسانی مانند شیخ محمد الگو و الهام بگیرد. با مطالعه کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد نکاتی را می‌آموزید که شیخ محمد برای به نتیجه رساندن پروژه‌های بزرگ به آن‌ها توجه داشته است. از شیخ محمد یاد می‌گیرید که ریسک پذیری باید به چه نحوی باشد و چگونه می‌توان در یک پروژه، با بهترین‌ها همکاری کرد و از هر فرد، بهترین عملکردش را دریافت کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های شیخ محمد، داشتن چهره‌ای کاریزماتیک است که با مطالعه این کتاب به خوبی متوجه این ویژگی در او می‌شوید. شیخ محمد چگونه می‌تواند دیگران را به خود علاقه‌مند سازد؟



بخشی از کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

در مورد داستان دوبی در بسیاری از کتاب‌ها، مقالات و پژوهش‌های خودم به قدر کافی صحبت کرده‌ام. داستان دوبی ماجرای جذابی است که پر از درس و نکته‌های عالی است و طرفداران البته منتقدین بسیار دارد. در هر داستان توسعه دوبی در منطقه‌ای که چالش‌های خاص خود را دارد، ماجرای شگفت انگیزی است. در فاصله سال‌های 1995 تا 2015 تولید ناخالص داخلی دوبی از 11 میلیارد دلار به 101 میلیارد دلار و تولید ناخالص داخلی سرانه از 16000 دلار به 42500 دلار رسید. در حالیکه سهم درآمدهای نفتی در تولید ناخالص داخلی آن از 18درصد به 1.2درصد کاهش یافت. وقتی از رشد و تنوع اقتصادی صحبت می‌شود، این اعداد و ارقام به معجزه اقتصادی شبیه هستند. هر کشوری در آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و حتی اکنون در اروپا به دنبال چنین اهدافی برای توسعه است. امروزه اساس اقتصاد دوبی را بیشتر خدمات تشکیل می‌دهد، خدماتی مثل تجارت، حمل و نقل، خدمات پشتیبانی، خرده فروشی و صنعت گردشگری.



پیشنهادهایی به علاقه‌مندان کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

اگر از مطالعه کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد لذت بردید، این سه کتاب را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم:

کتاب استراتژی اقیانوس آبی

کتاب استراتژی اقیانوس آبی روی مساله رقابت بین کسب و کارها تمرکز می‌کند و پیشنهادش به شما این است که به سمت تجارتی بروید که کمترین رقابت در آن جاری است.

کتاب با چرا شروع کنید

رهبرها و مدیران کسب و کارها باید نگاهی کاملا منطقی و مبتنی بر استدلال داشته باشند. این کتاب چنین نگاهی را در شما تقویت می‌کند.

کتاب رهبری

سرالکس فرگوسن یکی از بزرگ‌ترین رهبران تاریخ فوتبال جهان است و در این کتاب، مهم‌ترین تجربیات خودش را در حوزه رهبری کردن آموزش می‌دهد. 


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۰۵ مگابایت
تعداد صفحات
218 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۶:۰۰
نویسندهیاسر جرار
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات بهار سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۰۵ مگابایت
۲۱۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
27 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

اشتباه مضحکی که در بخش پیشگفتار صورت گرفته &#۳۴;کشور دوبی&#۳۴; هستش... دوبی شهری در کشور امارات متحده عربیه!

1

قبل از اینکه از کد تخفیف استفاده کنم 29 تومنه بعد از تخفیف میشه 41 🤦😐 ی تو ضیحی بدین چند صفحس کامله ناقصه چیه ی مقدارش و بزار ببینیم

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

نسخه عربی رضا خان است برای امارات

5

کتاب بسیار عالیه

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

خوشا به حالشون .

3.5
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد
مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد
درس های رهبری حاکم دوبی
انتشارات بهار سبز
3.5
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
59,000
تومان