0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جنایت و مکافات جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب جنایت و مکافات جلد 1

با بیست تفسیر،
درباره جنایت و مکافات جلد 1
حوالی غروب تبداری از اوایل ژولای، مرد جوانی از اتاقک اجاره‌ای‌اش در کوچه سْتالیارْنی بیرون زد، پا به خیابان گذاشت و آهسته و انگار که باتردید‌ به‌ سمت پل کوکوشکین رفت. از روبه‌رویی با خانم صاحبخانه در راه‌پله قسر دررفته‌بود. اتاقکش، که بیشتر به صندوقخانه می‌مانست، درست زیر شیروانی یک ساختمان بلند پنج‌طبقه بود. صاحبخانه آن را همراه یک‌وعده غذای روزانه و نظافت اجاره داده‌بود و خودش هم یک‌طبقه پایین‌تر می‌نشست. به‌این‌ترتیب، مرد جوان هربار که می‌خواست بیرون برود، ناچار باید از جلو آشپزخانه خانم رد می‌شد که مشرف به پله‌ها بود و درش هم کم پیش می‌آمد چارتاق نباشد. هربار که از آنجا می‌گذشت حس دردناکی دست‌وپایش را می‌لرزاند و چهره‌اش از شرم درهم می‌رفت. تا خرخره به صاحبخانه مقروض بود و می‌ترسید چشم‌توچشم شوند. نه این‌که آن‌قدرها هم بزدل و توسری‌خور باشد، حتی کاملاً برعکس، اما مدتی می‌شد که بدخلق و عصبی شده‌بود و حالتی شبیه به مالیخولیا داشت. چنان در خود فرو رفته‌بود و از همه دوری می‌جست که نه‌فقط از دیدن خانم صاحبخانه‌ که از دیدار با هر بنی‌بشری هراس داشت. زیر بار فقر له شده‌بود، هرچند این اواخر حتی همین وضع اسفبار هم دیگر عذابش نمی‌داد. از کارهای روزانه‌اش هم کاملاً دست شسته‌بود و حتی نمی‌خواست سراغشان برود. حقیقت ماجرا هم این بود که مرد جوان ما ککش هم نمی‌گزید که صاحبخانه درباره‌اش چه فکر و خیالی داشته‌باشد، اما هرگز نمی‌خواست در راه‌پله‌ بایستد، به آن حرفهای بی‌سروته و مزخرفاتی که به‌نظرش یک غاز هم ارزش نداشت و نک‌ونال درباره پرداخت اجاره و غرغر و تهدید گوش کند و خودش هم هی ناچار طفره برود و بهانه بیاورد و دروغ بگوید... پس بهتر که مثل گربه دزدکی از پله‌ها برود پایین و تا کسی او را ندیده از مهلکه دور شود. این‌بار اما تا پا به خیابان گذاشت، وحشتش از روبه‌رویی با خانم طلبکار، خودش را هم حیرت‌زده کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
822 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۷:۲۴:۰۰
نویسندهفئودور داستایفسکی
مترجم حمیدرضا آتش برآب
ناشرانتشارات علمی و فرهنگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۲۶
قیمت ارزی
24 دلار
قیمت چاپی
400,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۴۵ مگابایت
۸۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
تلخ ☕️ (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
37 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

جلد اول ۱۱۰ تومن؟ انتشارات علمی فرهنگی و نیلوفر اصلا درکی از اوضاع دارند؟ حتی اگر درکی هم نداشته باشند اصلا با این کارها اینده ای در بخش کتاب های الکترونیک نخواهند داشت از بی پولی مردم میان حداقل الکترونیکشو بخرند اینم اینطوری… ترجمه کتاب هم خوبه ولی ترجمه خانم آهی رو بهتر میدونم

5

من هر دو جلدش رو تهیه کردم. بدون نقص بود بنظرم. قیمتش هم از نسخه چاپی بهتر بود. با تخفیف البته هر دو جلد واسم شد صد و سی تومن... فقط آناکارنینا رو هم هر دو جلد رو بزارید که تهیه کنیم... سپاس از اقای حمیدرضا آتش برآب ترجمه خوبی دارند.

1

انصافا چی میزنید ؟ ۱۱۰؟

5

عالی

4

۱۱۰؟؟؟!!!!!

3.3
(8)
تلخ ☕️ (1)
244,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جنایت و مکافات جلد 1
جنایت و مکافات جلد 1
با بیست تفسیر،
انتشارات علمی و فرهنگی
3.3
(8)
تلخ ☕️ (1)
244,000
تومان