0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
همه چیز همه چیز

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی همه چیز همه چیز

نویسنده:
نیکولا یون
ناشر:
رمانو
درباره همه چیز همه چیز
بیماری من نادر و در عین حال زبان‌زد همگان است. نوعی از "نقص ایمنی ترکیبی شدید" اما به شکلی که اگر با جهان اطراف خودم ارتباط برقرار کنم، بیماریم عود می‌کند. از خانه خارج نمی‌شوم، بهتر است بگویم پانزده سال است که خانه‌ام را ترک نکردم. فقط و فقط می‌توانم با دو نفر ارتباط برقرار کنم: مادرم و پرستارم کارلا گذشت تا روزی که او را دیدم، کامیون اسباب کشی به جلوی خانه‌ی بغلی آمد و او را در حالی که وسایل را به داخل منزلشان می‌برد، دیدم. از پشت پنجره نگاهش می‌کردم، قدش بلند و یک‌سره سیاه پوشیده‌بود. چند دقیقه‌ای زیرنظر گرفتمش تا بتوانم بیشتر به جزئیاتش پی ببرم. ناگهان پدرش با صدای بلندی فریاد کشید و من را به خودم آورد... بله، کتاب حال حاضر، "همه چیز، همه چیز" است. اثر پر فروشی از نیویورک تایمز. نیکولا یون با مطرح کردن یک اپیدمی یا سندرمی تأمل برانگیز می‌خواهد شما را به سمت ماجرایی رازآلود و تا حدودی دلدارانه (عاشقانه) ببرد. تصور کنید که به هیچ کس یا هیچ چیزی به غیر از هرآنچه در منزل خود دارید، نتوانید دست بزنید و لمس کنید. تنفس در هوای آزاد: ممنوع، حس گرمای بودن در زیر خورشید: به هیچ عنوان و... نزدیک شدن به پسر همسایه...!؟ با شنیدن همه چیز همه چیز می‌خندید، می‌گریید و همه چیز را در اثر همه چیز تجربه می‌کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
383.۳۷ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۵۴:۰۹
نویسندهنیکولا یون
مترجمحمیدرضا دلفانیان
راویآیلار محمدی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸۳.۳۷ مگابایت
۰۶:۵۴:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
پربار 🌳
گیرا 🧲

به نظرم هم داستان جالبی داشت سیر داستان با تلاطم های زیادی رو به رو نبود اما کلیت ماجرا و فضای داستان واقعا جذاب بود اجرای راوی هم واقعا خوب بود قشنگ متوجه تغییر صدا و لحن برای شخصیت های مختلف میشی با نظر اون دوستمون که گفتن حالت اخباری داره مخالف هستم و اصلا اینطور نبود در مورد پایان هم که دیگه چیز نگم خودتون بخونید و... :)

3

سلام موضوع کتاب جالب بود فقط انگار آدم داره به اخبار گوش میده راوی هیچ گدام از جمله ها را با احساسی که آدم توقع داره بیان نمیکردن و جملات کاملا بی احساس خوانده میشد.

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب جذاب و سرگرم کننده بود اجرای گوینده و موزیکهای انتخابی برای صحنه ها خیلی خوب بود🌹🌹

4
(4)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
همه چیز همه چیز
همه چیز همه چیز
نیکولا یون
رمانو
4
(4)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
35,000
تومان