0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرزو

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرزو

درباره آرزو
در واقع اگر راستش را بخواهی، زندگی پنهانی من هنگامی آغاز شد که در پانزده سالگی مادرم من را با حال نزاری در کف حمام پیدا کرد در حالی که بازوهایم را روی دستشویی فرنگی انداخته بودم. یک هفته و نیم بود که هر روز صبح بالا می‌آوردم و مادرم که در مورد این چیزها بیشتر از من می‌دانست، به داروخانه رفت و به محض برگشتن مرا وادار کرد که از یک نوار کاغذی استفاده کنم. وقتی علامت مثبت آبی نمایان شد، برای مدت طولانی بدون اینکه حرفی بزند به نوار خیره مانده بود، سپس به آشپزخانه رفت و تا پایان روز می‌گریست. اوایل ماه اکتبر بود و من دختربچه‌ای بودم که نُه هفته از بارداری‌اش می‌گذشت. من هم به یقین، به اندازه مادرم آن روز گریه کردم. در حالی که عروسک مورد علاقه‌ام، تدی‌خرسه را در آغوش گرفته بودم، خودم را در اتاقم زندانی کردم - مطمئن نیستم که مادرم حتی متوجه شد که به مدرسه نرفتم یا نه - و با چشمانی ورم‌کرده از پنجره بارش باران را در خیابان مه‌آلود تماشا می‌کردم. این هوای همیشگی شهر سیاتل بود و حتی الان هم شک دارم که دلگیر‌تر از آنجا شهری در جهان باشد، به‌خصوص وقتی دخترکی پانزده‌ساله و باردار باشی و مطمئن که زندگی تو پیش از آنکه فرصت شروع داشته باشد، به پایان رسیده است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
368 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۱۶:۰۰
نویسندهنیکلاس اسپارکس
مترجمفرناز سربندی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
73,600 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۴ مگابایت
۳۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مثل همیشه نیکلاس اسپارکس با قلمش،آدم رو میخکوب می کنه...هرچند که بیشتر اوقات تلخ می نویسه....اما تلخ نوشته هاش،آزار دهنده نیستن....کتاب آرزو هم که دیگه فوق‌العاده زیبا و جذاب و پرکشش بود و ارزش خوندن رو حتما داره

3

هنرمندی مشهور به دلیل ابتلا به سرطان در حال مرگ است. او برای اولین بار گذشته پنهانی خود را برای جوانی آشکار می کند. مثل همه آثار نیکل اسپارکس، حکایت عشق است و عاشقی. زیباست.

5

عالییییی

4.4
(5)
65,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرزو
آرزو
نیکلاس اسپارکس
انتشارات کتابسرای تندیس
4.4
(5)
65,600
تومان