0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طراحی سیستم های صنعتی2

معرفی، خرید و دانلود کتاب طراحی سیستم های صنعتی2

کاربردها و زمینه های تحقیقاتی
درباره طراحی سیستم های صنعتی2

کتاب طراحی سیستم‌های صنعتی 2 نوشته مهدی بشیری، حسین کریمی، الهام دهقان، احسان کرانی و همکاران، یک کتاب آموزشی در زمینه صنعت و تکنولوژی است که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کتاب در 10 فصل تدوین شده. موضوعات مربوط به سیستم‌ها صنعتی را به طور کامل پوشش داده‌است. در تمامی فصل‌ها، ابتدا به معرفی مسئله پرداخته، سپس انواع مدل‌ها، کاربردهای مسئله و همچنین روش‌های حل بحث و بررسی شده‌است. این کتاب از منابع معتبر در زمینه جانمایی و مکان‌یابی استفاده کرده‌است و به روزرسانی شده‌است. همچنین، از مثال‌ها و تمرین‌های متعددی برای کمک به دانشجویان در درک مطالب استفاده شده‌است.

درباره نویسنده

مهدی بشیری یک دانشمند، مخترع، دانشگاهی و نویسنده ایرانی است. او در 14 آوریل 1992 در ارومیه، ایران متولد شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه صنعتی شریف در تهران آغاز کرد و در سال 2014 در رشته مهندسی صنایع فارغ‌التحصیل شد، سپس او به ایالات متحده رفت و در دانشگاه استنفورد در رشته مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی ادامه تحصیل داد. او در سال 2017 در این رشته دکتری گرفت. بشیری در زمینه طراحی سیستم‌های صنعتی و بهینه‌سازی کار می‌کند. او چندین اختراع در این زمینه دارد که برخی از آنها جایزه‌های بین‌المللی را دریافت کرده‌اند. وی همچنین نویسنده چندین کتاب و مقاله در زمینه مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی است. او همچنین به عنوان استادیار در دانشگاه علم و صنعت ایران مشغول به کار است. در ادامه به برخی از مهمترین دستاوردهای مهدی بشیری اشاره می‌کنیم:

●     دریافت جایزه بهترین اختراع سال 2017 از فدراسیون جهانی مخترعین (IFIA)

●     دریافت بیش از 100 مدال جهانی در زمینه سلامت

چرا باید کتاب طراحی سیستم‌های صنعتی را بخوانیم؟

طراحی سیستم‌های صنعتی یک فرآیند پیچیده است که شامل مراحل مختلفی مثل تعیین نیازها، تحلیل سیستم فعلی و طراحی سیستم جدید است طراحی سیستم‌های صنعتی یک رشته بسیار مهم است که می‌تواند به افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات یا خدمات کمک کند. مطالب کتاب حال حاضر، بر اساس آخرین تحقیقات در زمینه جانمایی و مکان‌یابی تهیه شده است و مخاطب می‌تواند از آخرین اطلاعات روز مطلع شود. مثال‌ها و تمرین‌های متعددی در این کتاب ارائه شده است تا دانشجویان بتوانند مطالب را بهتر درک کنند. در نهایت این کتاب علاوه بر ارائه مباحث نظری، راهکارهای عملی برای حل مسائل جانمایی و مکان‌یابی نیز ارائه می‌دهدو این موضوع کمک بسیار زیادی به افراد می‌کند تا به طور عملی به حل مشکلات مختلف بپردازند و مطالعه کتاب صرفا به صورت نظری نباشد. کتاب طراحی سیستم‌های صنعتی 2 یک منبع آموزشی ارزشمند برای دانشجویان و محققان رشته‌های مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی است.

در بخشی از کتاب طراحی سیستم‌های صنعتی می‌خوانیم

این مسئله به عنوان مسئله چند منبعی وبر نیز مطرح شده است. نخستین مسئله مطرح شده به وسیله کوپر بدون محدودیت ظرفیت تسهیلات جدید بود، اما از آنجا که در دنیای واقعی محدودیت ظرفیت تسهیلات جدید وجود دارد، ممکن است هر یک از تسهیل موجود در ارتباط با بیش از یک تسهیل جدید تقاضای مورد نیاز خود را تامین کند. در راستای این فرض، کوپر مسئله چند منبعی وبر با ظرفیت محدود را مطرح کرد. مسئله مکان‌یابی حمل و نقل که به وسیله کوپر بیان شد نیز یکی از انوا مسئله چد منبعی وبر با ظرفیت محدود است. اسکات مسئله مکان‌یابی تخصیص پویا را ارائه کرد و به وسیله تاپیرو گسترش داده شد و او با توجه به مقادیر مشخص تقاضا و عرضه، مسئله مورد نظر را در فضایی پیوسته حل کرد. وسلوفسکی و تراسکات مسئله مکان‌یابی- تخصیص چند دوره‌ای را مطرح کردند.

 پیشنهادهایی برای علاقه مندان به کتاب طراحی سیستم‌های صنعتی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب باز مهندسی فرایندهای کسب و کار هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     سم زدایی دیجیتال، دیمون زاهاریا دس

●     ماشین‌کاری CNC، رضا بهرام‌زاده

●     چه باشد آنچه خوانندش تفکر سیستمی؟ ، دانلا مدوز



شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
5.۷۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
527 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۴:۰۰
نویسندهمهدی بشیری
نویسنده دومو همکاران
ناشردانشگاه شاهد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۵.۷۵ کیلوبایت
۵۲۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
57,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طراحی سیستم های صنعتی2
طراحی سیستم های صنعتی2
کاربردها و زمینه های تحقیقاتی
دانشگاه شاهد
0
(بدون نظر)
57,000
تومان