0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز

زندگی لذت بخش و دلچسب فاصله ای با ما ندارد

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز
برخی از مشکلاتِ شاید نامحسوس و در عین حال مهم در زندگی ما، می‌تواند ریشه در فقدان یک وضعیت داشته باشد. وضعیتی که ممکن است کمی ساده‌لوحانه یا حتی غیرجدی به نظر برسد، اما برای شکوفایی و پیشرفت ما بسیار مهم است؛ احساس «شور و هیجان». وقتی شور و هیجانی نداریم، به این معنا نیست که همه‌چیز در اطراف ما بسیار بد است، چرا که شاید دارای شغل، دوستان، خانواده و چیزهای دیگری باشیم. فقدان شور و هیجان، فقط به این معنا است که زندگی در بسیاری از سطوح طعم و مزه‌ای ندارد. اتفاقاتِ موجود، تکراری، روزمره و تهی از شور و شوق به نظر می‌رسند؛ گویی صرفاً از روی اجبار و بدون هیچ اشتیاقی در حال سپری کردن روزها یا انجام کارهایمان هستیم. انگار که آنجا هستیم اما واقعاً حضورمان یک حضور قلبی و روحی نیست. گویی که عمیقاً از چیزی راضی نیستیم؛ مثلاً ما به وظایفمان عمل می‌کنیم، یعنی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر هستیم، اما در عین حال، عمق وجودمان ناراضی است. بدون اینکه بخواهیم چیزی را در این موارد زیادی احساسی نشان بدهیم، می‌توان گفت که انگار داخل قفس هستیم. یا می‌توان در این مورد از استعاره‌ی دیگری استفاده کرد؛ می‌توان گفت که انگار دور خودمان چمباتمه زده‌ایم، انگار که دست و پایمان آزاد نیست. گویی که با انواع کمرویی، کرختی و نیروی بازداری از احساسات از پا در آمده‌ایم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهآلن دوباتن
مترجم گوهر غلام پور
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A more exciting Life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۹ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
آموزنده 🦉

به احتمال زیاد بین مواردی که تو کتاب بهش اشاره شده حداقل یک مورد (احتمالا بیشتر) رو پیدا میکنید که به درد سبک زندگی خودتون بخوره و بتونید اونو وارد زندگیتون کنید نه تنها این کتاب، همه کتاب های آلن دوباتن و مدرسه زندگی رو بهتون پیشنهاد میکنم بخونید، نه این که پشت هم بخونیدشون، هر چند وقت یک بار با توجه به شرایطتون یکیشون رو انتخاب کنید و بخونید، قطعا کمک میکنه پ.ن: من صوتی این کتاب رو گوش دادم.

4

کتاب خوب و مفیدیه اما ترجمه چندان خوبی نداره. ضعف ترجمه رو کمی طول میکشه تا متوجه بشید چون جمله ها روون هستن. اما کمی که توی کتاب پیش میرید میبینید که جمله هایی با داشتن همه اجزا در مکان درست مفهوم خاصی رو نمیرسونن یا اجزای مختلف جمله در تضاد با هم هستن. توصیه میکنم ترجمه بهتری از کتاب رو پیدا کنید و بخونید.

4

مناسفانه ترجمش اصلا خوب نیست

4
(5)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز
ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز
آلن دوباتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز
ایجاد یک زندگی پر شور و هیجان انگیز
زندگی لذت بخش و دلچسب فاصله ای با ما ندارد
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4
(5)
47,000
تومان