0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیابان تاتارها

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیابان تاتارها

درباره بیابان تاتارها
یابان تاتارها، نام شناخته شده ترین کتاب دینو بوتزاتی و آینه ی تمام نمای سبک و سیاق عجیب و رویاگونه ی آثار این نویسنده است. بسیاری از منتقدین، این رمان را الهام گرفته از رمان قصر، نوشته ی کافکا، می دانند اما داستان جذاب و به یاد ماندنی این اثر درباره ی فقدان، تعلل و آرزوهای بر باد رفته، به نوبه ی خود حرف های بسیاری برای گفتن دارد. داستان، سربازی به نام جیووانی دروگو را دنبال می کند که خانه را به خاطر انجام مأموریتی در دژی کوهی بر روی مرز تاتار ترک می کند. ذهن دروگوی جوان، پر از رویاهایی درباره ی افتخارآفرینی ها و پیروزی های نظامی است؛ اما زمانی که به آن جا می رسد، با قلعه ای رو به ویرانی رو به رو می شود که به منظور مقابله با دشمنی ساخته شده که برای نسل هاست اثری از آن دیده نشده است. ساکنین این قلعه ی نظامی، وقت خود را با بازی و جر و بحث می گذرانند و در مواقع استراحت، به بیابان خیره می شوند و قصه هایی درباره ی سراب ها و چیزهای عجیب و غریبی که دیده اند، رد و بدل می کنند. با گذشت زمان، قلعه اهمیت خود را از دست می دهد و بلندپروازی های جیووانی نیز شروع به محو شدن می کند تا روزی که نیروهای دشمن در این بیابان متروک، گرد هم می آیند و آماده ی نبرد می شوند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
228 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۶:۰۰
نویسندهدینو بوتزاتی
مترجمسروش حبیبی
ناشرنشر ماهی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Il deserto Dei Tartari
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۲۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از اثرگذارترین رمانهاییه که خوندم. این ترجمه هم به نظرم ترجمه ی خوبیه. با خوندنش به فکر فرو میری که: نکنه منم مثل دروگو_ شخصیت اصلی کتاب_ دارم عمر و جوونی و فرصتهای زندگیمو در انتظار رسیدن روز موعودِ موهومی از دست میدم؟.

5

کتاب رو که نخوندم و نمیتونم و نباید در مورد داستان و محتوا نظر بدم ولی ترجمه معلومه که عالیه چون مترجم بی نظیره اصلا جناب سروش حبیبی هر چی ترجمه کنه خوبه با ترجمه ایشون هر کتابی رو در هر جا و مکان و از هر انتشاراتی بود بخونید ایشون سراغ کتاب بد نمیرن

5
پربار 🌳
گیرا 🧲

کافکای خدا ناباور

5
(5)
آموزنده 🦉 (1)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
بیابان تاتارها
بیابان تاتارها
دینو بوتزاتی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیابان تاتارها
بیابان تاتارها
دینو بوتزاتی
نشر ماهی
5
(5)
آموزنده 🦉 (1)
60,000
تومان