0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

معرفی، خرید و دانلود کتاب 151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

درباره 151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

کتاب ۱۵۱ ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پولی خرج کنید (151 Quick ideas for advertising on a shoestring) اثری کوتاه و جذاب است که شیوه‌های نوین بازاریابی را به شما یاد می‌دهد. این کتاب را جین.سین جواچیم با زبانی ساده و صمیمی نوشته است.

یک شرکت برای آن‌که شانس موفقیت در برابر رقبای خود را داشته باشد و مشتریانش بتوانند آن را بشناسند نیازمند تبلیغات و بازاریابی است. مارکتینگ هزینه زیادی را برای یک شرکت دارد و بسیاری از مدیران کمپانی‌ها و صاحبان کسب‌وکار بابت هزینه‌ای که به آن‌ها تحمیل می‌شود، شاکی هستند و می‌گویند نتیجه مطلوب خود را به دست نیاورده‌اند و گاهی اوقات دچار ضرر و زیان شده‌اند. این کتاب با پذیرش مشکل بودن مهارت بازاریابی به ما ایده‌های نابی را می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها هزینه تبلیغات خود را کم کنیم و در عین حال زودتر به هدف خودمان که معرفی بهتر محصولات و فروش بیشتر آن‌ها است؛ دست پیدا کنیم.

لازم است بدانیم که مارکتینگ به شدت تحت تاثیر سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی دولت‌هاست و این اثر تلاش کرده تا چنین مولفه مهمی را در ارائه راهکارهایش در نظر بگیرد. این کتاب توسط «بابک حاجیان» به فارسی برگردانده شده و شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. شما می‌توانید این اثر را از دسته بندی مدیریت، بازاریابی و فروش سفارش دهید

درباره نویسنده، جین سی جواچیم

جین سی جواچیم (Jean Joachim) به مدت سی سال در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت داشته است. او در ابتدا به این شغل علاقه بسیار زیادی نداشت تا این‌که در آژانس تبلیغاتی  Rapp Collins مشغول به کار شد. او در این شرکت تبلیغاتی مسئولیت‌های زیادی را بر عهده گرفت. قبل از آن، جین نیم‌نگاهی به کار رسانه‌ای نیز داشت و همین امر سبب شد که او به کمپانیOgilvy  برود و مدیریت بخش رسانه و روابط‌عمومی آن‌جا را بر عهده بگیرد. او در این شرکت تجربیات زیادی را به‌دست آورد و به همین خاطر پس از آن آژانس تبلیغاتی متعلق به خودش را تاسیس کرد. کمپانی او مبدع متدی بود که در آن سفارشات پستی با سرعت و امنیت بیشتری به دست مصرف‌کنندگان برسد. این کمپانی توانست تا با شرکت‌های American express، Vermont Castings،  Hamiltonوpantone Carnation Infant Formula فعالیت کند و به آن‌ها مشاوره بدهد. پس از مدتی جین سی تصمیم گرفت تا فعالیت خود در آژانس را به پایان برساند و به سراغ حوزه نشر و چاپ کتاب درباره بازاریابی برود. او تاکنون ده کتاب در این زمینه منتشر کرده است و در کالج LIM نیز به‌عنوان استادیار، بازاریابی تدریس می‌کند.

چرا باید کتاب 151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید را بخوانیم

کتاب فوق برای کسانی‌که علاقه‌مند به رشد و پیشرفت در حوزه مارکتینگ و بازاریابی هستند بسیار مناسب است. از دیگر مزایای این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیران کمپانی‌ها و شرکت‌ها با خواندن این کتاب، دید جدید و واقع‌بینانه‌تری به دنیای بازاریابی پیدا خواهند کرد و با استفاده از رهنمودهای آن می‌توانند هزینه‌های مارکتینگ و تبلیغات خودشان را به شکل قابل قبولی کاهش دهند و در عین حال به اهداف تعیین‌شده‌شان دارند
  • بعد از خواندن کتاب، افراد درک می‌کنند که هدف، تلاش برای هوشمندانه‌تر انجام دادن کارها و نه سخت‌تر انجام دادن‌شان است.
  • افرادی‌ نیز که قصد دارند کسب‌وکار جدیدی را راه‌اندازی کنند، در اثر فوق نکات مهم و قابل تاملی را خواهند یافت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

زمانی را برای آماده کردن بودجه خود صرف کنید و یک کمیته بودجه‌بندی تشکیل دهید. این کار ممکن است به شما کمک کند تا چند نفر را برای بررسی هزینه‌ها و طرح ریزی فروش داشته باشید. مخارج را نیز به حساب بیاورید تا از کارکنان فروش هزینه‌های بالاسری و البته تبلیغات پشتیبانی کنید. شما به بودجه تبلیغات نیاز دارید؛ بدون تبلیغات ممکن است جذب مشتری جدید و توسعه فروش بسیار سخت باشد. اما زمانی که بودجه ثابتی برای تبلیغات دارید، آن را رعایت کنید. اگر نماینده فروش یا مشاوران شما تلاش کردند تا شما را قانع کنند که بیشتر از چیزی که تعیین کرده‌اید خرج کنید، تحت تاثیر قرار نگیرید. اگر قرار است که به آن‌ها حق الزحمه‌ای تعلق بگیرد، در صورتی که پول بیشتری خرج کنید، آن‌ها پول بیشتری به‌دست می‌آورند. آن‌ها باید متوجه شوند که چگونه بیشترین بازده را از طریق بودجه شما به‌دست آورند. هیچکس به اندازه شما کسب‌وکار شما را نمی‌شناسد. بنابراین مشاوران نمی‌توانند به شما بگویند که چقدر می‌توانید روی تبلیغات هزینه کنید. اگر تبلیغات شما موفق است و با آن فروش افزایش می‌یابد، بنابراین بر اساس نتایج شما استطاعت افزایش بودجه را می‌توانید داشته باشید.

پیشنهاداتی برای دوستداران کتاب 151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

اگر به خواندن این کتاب علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم تا کتاب زیر را در لیست مطالعه خود قرار دهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
165 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۰:۰۰
نویسنده جین سی جواچیم
مترجمبابک حاجیان
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
۱۵۱quick ideas for advertising on a shoestring, c۲۰۰۸
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۱ مگابایت
۱۶۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

ایده های خوبی داشت بعضی هاش برای ایران کاربرد نداشت اما تعدادشون کم بود ولی در کل از ۱۵۰ ایده خیلی میتونی استفاده کنی . بعضی جاهاش خوب ترجمه نشده بود ولی متوجه می شدی . برای کسب و کارهای جدید کتاب خیلی خوبیه

4
(1)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید
151 ایده سریع تبلیغات، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید
جین سی جواچیم
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
4
(1)
65,000
تومان