0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
4 A، آمیختۀ نوین بازاریابی

معرفی، خرید و دانلود کتاب 4 A، آمیختۀ نوین بازاریابی

خلق ارزش برای مشتریان، شرکت ها و جامعه
درباره 4 A، آمیختۀ نوین بازاریابی

کتاب A4، آمیخته نوین بازاریابی (The 4 A's of Marketing: Creating Value for Customer, Company and Society) در هفت فصل و با مقدمه‌ای در اصطلاح 4A آغاز شده است. این کتاب حاصل بیش از دوازده سال تحقیق میان صدها کالا و خدمات است و در آن، روشی برای کمپانی‌های استارباکس، کوییکن، فورد موستانگ و دایرکت تی وی به کار گرفته شده است.

این کتاب، برای کارآموزان و مدیران بسیار مفید است. نویسندگان آن توانسته‌اند فنون تجزیه و تحلیل را با برنامه‌های کاربردی ترکیب کرده و در این مسیر، به ما چگونگی فکر کردن در خصوص فرصت‌های بازار و چگونگی بهره‌برداری از مزایای 4A را آموزش دهند. این کتاب اصول و دستورالعمل‌های زیرکانه با چگونگی شناسایی موفقیت در هر دو بازار را آموزش  می‌دهد. این اثر بر این‌که چگونه به یک تحلیل‌گر، مدیر، مجری و مشاور موفقی تبدیل شویم؛ تاکید دارد. این اثر برای هر کسب‌وکای که هدفش مشتری‌مداری است توصیه می‌شود. با وجود آن‌که محتوای تئوریک این اثر بسیار غنی است، اما لحن روان و ساده‌ای دارد.

این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ به زبان انگلیسی منتشر و به زبان‌های مختلف از جمله فارسی، ترجمه شد. این کتاب توسط دکتر  «سید علیرضا سید صالحی» مدرس و مشاور بازاریابی و «دکتر عباس اسدی» که پژوهشگر این حوزه است، ترجمه شده است.

درباره نویسنده کتاب A4، آمیخته نوین بازاریابی

این کتاب نوشته پروفسور جاگدیش شث (Jagdish Sheth) است. پروفسور شث، متولد سال ۱۹۳۸، استاد دانشگاه اموری و مشاور شرکت‌هایی نظیر فورد، جنرال الکتریک، موتورولا و... است. او تا الان بیش از ۲۰۰ مقاله در محلات برجسته بازاریابی منتشر کرده است. این نویسنده کتاب‌هایی نظیر رفتار  خریدار، قانون سه و مشتریان ابدی را به چاپ رسانده است. او جوایزی مانند جایزه جهانی نوآوری و استاد برجسته بازاریابی را دارد.

پروفسور جاگدیش شث به دلیل ارائه مطالب علمی و تحقیقات بسیار در زمینه بازاریابی، رفتار مصرف‌کننده، خرید صنعتی، رقابت جهانی و تفکر راهبردی در سطح ملی و بین‌المللی، به طور کامل شناخته شده است و او را به عنوان یکی از پنج افراد تاثیرگذار در حوزه بازاریابی می‌شناسند.

سه دلیل برای خواندن کتاب A4، آمیخته نوین بازاریابی

اگر به مطالعه کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش علاقه دارید، این کتاب برایتان مفید خواهید بود. از جمله مزایای مطالعه این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتاب فوق به شما کمک می‌کند تا بتوانید بخش مارکتینگ شرکت خود را بهبود ببخشید و از هدر رفتن منابع مالی جلوگیری کنید. این اثر برای کارآموزان دوره بازاریابی و مارکتینگ بسیار مناسب است و کمک‌شان می‌کند تا ذهنیت مناسبی نسبت به این حوزه پیدا کنند.
  • این کتاب برای مدیران مارکتینگ شرکت‌ها نیز بسیار کارآمد است و می‌تواند ذهنیت آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر دهدو
  •  وجود مثال‌ها و نمونه‌های موفق و ناموفق از پروژه‌ها در این کتاب، ذهن خوانندگان را باز می‌کند.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

در میان تمامی رشته‎‌های کسب‌وکار، بازاریابی معمولا شاهد بالاترین میزان شکست است. برای نمونه، نتایج مطالعات انجام شده «مشاورین بازاریابی کپرنیک» تصویر نه چندان مناسب از عملکرد بازاریابی را ترسیم می‌کند.

  • ۸۴ درصد از ۵۰۰ برنامه بازاریابی مطالعه شده به کاهش ارزش ویژه برند و سهم بازار منجر شده‌اند.
  • اغلب تلاش‌ها در جهت جذب مشتریان در دستیابی به نقطه سر به سر با شکست روبه‌رو می‌شود.
  • کمتر از ۱۰ درصد محصولات جدید موفق می‌شوند.
  • بیشتر برنامه‌های پیشبرد فروش، از سودآوری لازم برخوردار نیستند.
  • نرخ بازگشت سرمایه تبلیغات، کمتر ۴ درصد است.

چرا بازارهای آزاد با وجود هزینه‌های سالیانه سنگین در تحقیقات بازار، باز هم در ارائه محصولات، با عدم موفقیت بسیاری روبه‌رو هستند؟ چرا بسیاری از برنامه‌های جامع تبلیغاتی، با وجود حمایت مدیران بااستعداد، با تجربه و سخت‌کوش با شکست روبه‌رو می‌شوند؟  آیا دلیل آن عدم اطمینان محیطی، مشتریان پیش‌بینی‌نشده و یا رقابت تنگاتنگ است؟ آیا دلیل این امر، سیستم‌های اندازه‌گیری ضعیف است؟ یا باید دلیل آن را در روش مدیران بازاریابی در برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی راهکارهای عرضه محصول جستجو کرد؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب A4، آمیخته نوین بازاریابی

اگر به کتاب فوق علاقه‌مند هستید، می‌توانید کتاب‌هایی را که مشابه این اثر نوشته شده‌اند، مطالعه کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
3.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
310 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۰:۰۰
نویسنده جاگدیش ان شث
نویسنده دوم راجندرا اس سیسودیا
مترجمعلیرضا صالحی
مترجم دومعباس اسدی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ‬۴‬A's‬ of ‬marketing:‬ creating‬ value‬ for‬ customers,‬ companies‬ and ‬society
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳.۲۵ مگابایت
۳۱۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
101,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
4 A، آمیختۀ نوین بازاریابی
4 A، آمیختۀ نوین بازاریابی
خلق ارزش برای مشتریان، شرکت ها و جامعه
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
101,400
تومان