0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری

شیوه های امروزی مربی گری در کار
نویسنده:
رندی اِمِلو
درباره آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری

آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری چیزی است که هر شرکتی به آن نیاز دارد. دیگر دوران شرکت‌هایی که سلسه‌مراتب به‌شدت در آن‌ها حکم‌فرما بود گذشته است و این روزها در محیط‌های مدرن کاری افراد آزادی عمل بیشتری دارند. به همین دلیل منتورینگ یا مربیگری در این محیط‌ها نسبت به سابق تفاوت زیادی کرده است و مدیران نیاز به آموزش‌های جدیدی دارند. یکی از کتاب‌هایی که به همین جهت نوشته شده است «آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری» اثر رندی املو است.

کتاب modern mentoring اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این کتاب یک راهنمای مدرن است و از چیزهایی حرف می‌زند که شاید تا امروز چندان به آن دقت نکرده باشید. محیط‌های سازمانی در دنیای امروز تغییر کرده‌اند و دیگر فقط سال‌های تجربه کاری یا قدیمی بودن در مجموعه و چیزهایی شبیه این برای راهنمایی کارمندان کافی نیستند. در واقع رندی املو می‌گوید تمام کارکنان شما در حقیقت مربیان بالقوه‌ای هستند که در اختیار دارید و هرکسی می‌تواند به‌عنوان مشاور کاربرد داشته باشد. در این روش از ارتباط اجباری بین افراد جلوگیری می‌شود و تلاش بر این است که روابط سالم‌تر و کارآمدتر شکل بگیرند. در حقیقت او می‌گوید اگر افراد بتوانند انتخاب کنند چه چیزی را از چه کسی بیاموزند هوش کلی سازمان به‌سرعت افزایش پیدا خواهد کرد. نویسنده از تجربه‌ی سازمان‌های مشهور مختلف استفاده کرده است تا به افراد یاد دهند چگونه محیط کاری مدرن را مدیریت کنند. این کتاب یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های حوزه کسب‌وکار است.

رندی املو کیست؟

رندی املو (randy emelo) یک مربی کسب و کار آمریکایی است که روزهای میان‌سالی خود را می‌گذراند. او به کسب‌وکارهای زیادی کمک کرده است که محیط کاری خود را مدیریت کنند. در حقیقت او یک استراتژیست است و در شرکت منتور اسپیس فعالیت می‌کند. او فوق‌لیسانس خود در طراحی سازمانی را در سال ۲۰۰۱ از دانشگاه فیلدینگ گرجوئیت دریافت کرده است.

سه دلیل برای خواندن کتاب آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری

آموزش و همکاری در محیط‎های نوین کاری یک کتاب کاربردی است. در ادامه درباره‌ی دلایل اهمیت مطالعه‌ی این کتاب صحبت خواهیم کرد:

  • مدیر بهتری باشید: یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای مدیر خوبی بودن باید انجام دهید این است که به‌روز باشید و از روش‌های جدید رایج در دنیای کسب‌وکار استفاده کنید. یک مدیر با ذهنیت و روش‌های قدیمی نمی‌تواند از پتانسیل نیروهای جوان و کارآمد در محیط استفاده کند.
  • از پتانسیل‌های سازمان خود بهترین استفاده را ببرید: این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه از کارمندانتان نه‌تنها به‌عنوان کارمند که به‌عنوان مربیان و منتورهای بالقوه استفاده کنید و اجازه دهید سازمانتان به‌کلی رشد کند.
  • به‌عنوان کارمند از محیط بیشتر استفاده کنید: هنگامی که این کتاب را می‌خوانید متوجه خواهید شد شما تنها کسی نیستید که باید در ازای پول به شرکت خدمات بدهید بلکه می‌توانید از پتانسیل‌های مدیران و همکاران خود بهره ببرید و مهارت‌های نرم و مهارت‌های کاری خود را افزایش دهید.

کتاب آموزش و همکاری در محیط‎‌های نوین کاری، شیوه‌های امروزی مربیگری در کار در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و می‌توانید ترجمه نازی نصراللهی که کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است را بخوانید. نسخه الکترونیکی این کتاب در همین صفحه در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در دسترس است.

در بخشی از کتاب آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری می‌خوانید

احتمالاً مربی‌گری به هر شکلی از قبل در سازمانتان وجود دارد. ممکن است برنامه‌ای رسمی در ابعاد کوچک برای کارکنان دارای پتانسیل بالا باشد؛ شاید برنامه‌ای باشد که توسط گروه تنوع و فراگیری شرکتتان حمایت می‌شود تا به اقلیت‌ها و زنان کمک کند به نقش‌های رهبری راه یابند؛ شاید هم فرایندی غیررسمی‌تر باشد که به طور طبیعی بین کارکنانتان رخ می‌دهد؛ هرکدام از این مثال‌ها می‌تواند به‌عنوان نقطه‌ی شروعی برای رویکردی نوین‌تر به مربی‌گری یا چیزی که من دوست دارم شروع و گسترش بنامم، باشد.

هدف از شروع و گسترش این است که مکانی طبیعی برای پرورش مربی‌گری نوین در یکی از برنامه‌های قبلی خود پیدا کنید و سپس مفهوم مربی گری می‌تواند از آنجا رشد کند. آن برنامه‌ی موجود جایی است که نقطه‌ی شروع مربی‌گری می‌شود. از آن‌جا، مربی‌گری با جلو بردن این روش گسترش می‌یابد و مفاهیم مربی‌گیری نوین را به مخاطبان بیشتری منتقل می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری

مدیریت و کارمند بودن هر دو مستلزم این است که مهارت‌های کافی برای حضور در پوزیشن خود را داشته باشید تا روبه‌جلو حرکت کنید. اگر کتاب آموزش و همکاری در محیط‌های نوین کاری توانسته است در این مسیر به شما کمک کند کتاب‌های زیر هم انتخاب‌های خوبی برایتان خواهند بود:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
188 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۶:۰۰
نویسندهرندی اِمِلو
مترجمنازلی نصرالهی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Modern mentoring
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۲ مگابایت
۱۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
47,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری
آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری
(شیوه های امروزی مربی گری در کار)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری
آموزش و همکاری در محیط های نوین کاری
شیوه های امروزی مربی گری در کار
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
47,000
تومان