0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گذرگاه زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب گذرگاه زندگی

نویسنده:
سارا اِم هاپ
درباره گذرگاه زندگی

گاهی عبور از گذرگاه زندگی کاری سخت و طاقت فرسا است و پیمودن مسیر به تنهایی غیرممکن است. در آن لحظات که خسته می‌شویم و درمانده در میان راه می‌مانیم، هیچ چیز جز حضور و یاد پروردگار هستی ارامش بخش قلب ما نخواهد بود.

کتاب گذرگاه زندگی (Footprints: along the pathway of life) توسط سارا ام.هاپ نوشته شده است. این کتاب شامل جملاتی است که حضور همیشگی و همراهی خداوند در تمامی لحظات زندگی را یادآوری می‌کند. این کتاب که درون مایه‌تی فلسفی و معنوی دارد، در اصل مجموعه ای از اشعار مارگارت فیشبک و آیات متون مقدس است که توسط نویسنده گردآوری شده و قصد نویسنده نگارش آن، یادآوری حضور دائمی و همراهی همیشگی خداوند و نعمت‌های روزافزون اوست. کتاب گذرگاه زندگی به شما کمک می‌کند در هر حال و در هر لحظه حضور خداوند را از صمیم قلب احساس کنید.

مارگارت فیشبک پاورز (Margaret Fishback Powers) شاعر و نثرنویس آمریکایی بود که به‌عنوان یکی از پردرآمدترین نویسندگان تبلیغاتی در جهان شناخته می‌شود.

با سارا ام. هاپ بیشتر آشنا شویم

نویسنده کتاب گذرگاه زندگی، سارا ام. هاپ (Sarah M. Hupp) است. او که نویسنده، ویراستار و معلم است، کتاب‌های متعددی از جمله «100 پرسش و پاسخ درباره خدا»، «چک لیست زندگی برای مادران»، و «لحظات دعا برای افراد پرمشغله» را تالیف کرده است. سارا و خانواده‌اش در حال حاضر در نزدیکی نشویل در ایالت تنسی آمریکا زندگی می‌کنند.

چهار دلیل برای خواندن کتاب گذرگاه زندگی

اگر به کتاب‌هایی با موضوعات معنوی و فلسفی علاقه مند هستید از خواندن کتاب گذرگاه زندگی لذت خواهید برد. در ادامه دلایلی برای انتخاب این کتاب ارائه می‌کنیم:

  • این کتاب حضور همیشگی خداوند در لحظات سخت و پرپیچ و خم زندگی را به شما یادآوری می‌کند.
  • با خواندن این کتاب حس می‌کنید پروردگار هر لحظه با شما بوده، هست و خواهد بود.
  • قطعات و جملات کوتاه کتاب گذرگاه زندگی راهنمای خوبی برای خودسازی درونی شماست.
  • جملات این کتاب ایمان قلبی شما به خداوند را تقویت می‌کند و باعث می‌شود قدم‌های محکمی در سفر معنوی‌تان بردارید.

کتاب گذرگاه زندگی نوشته سارا ام.هاپ توسط شباهنگ دلشاد در سال 1393 ترجمه و توسط انتشارات کتابسرای نیک منتشر شده است. نسخه الکترونیکی این کتاب در سایت فیدیبو در دسته بندی ادبیات و نقد ادبی برای علاقه مندان به این کتاب معنوی در دسترس است.

 در بخشی از کتاب گذرگاه زندگی می‌خوانیم

عشق الهی، در جاده‌های پیچ در پیچ، چشم‌اندازها را بر ما روشن می‌کند. او همه چیز را قدم به قدم و در گوشه گوشه‌ی زندگی آشکار می‌کند. به او اعتماد کنیم که راهبر و راهنمایمان باشد. او پس هر پیچ را می‌شناسد. او آنچه پیش روی ماست و این که چگونه از عهده‌ی - اینک و آخر - برآییم را می‌داند. او مانند پدری مهربان ما را به سوی چیزی که به آن نیازمندیم، نه چیزی که آن را آرزومندیم، هدایت می‌کند. هر گوشه پایان راه نیست. گوشه‌ها به ایمان ما نظم می‌بخشد. می‌آموزند ما را صبوری و قدم‌به‌قدم راه پیمودن، و اندازه می‌کنند شایستگی ما را. چشم‌انداز ما محدود است و این دلیلی است که همواره هدایت او را طلب کنیم.

چارلز. ای. کومن

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب گذرگاه زندگی

اگر باور کنیم خداوند مهربان همیشه کنار ماست و در روزهای سخت به او توکل کنیم عبور از غم‌ها ومشکلات آسان‌تر خواهد شد. اگر می‌خواهید حضور خداوند را در تمامی لحظات زندگی خود حس کنید کتاب گذرگاه زندگی در این مسیر کنار شماست و جملات و آموزه‌های آن آگاهی بخش و مفید خواهد بود، همچنین کتاب‌های مشابهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
989.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
80 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۰:۰۰
نویسنده سارا اِم هاپ
مترجمشباهنگ دلشاد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Footprints along the pathway of life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۸۹.۲۵ کیلوبایت
۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گذرگاه زندگی
گذرگاه زندگی
سارا اِم هاپ
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
23,500
تومان