0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرامش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرامش

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره آرامش
نوعی واکنش به تشویش و اضطراب در سال‌‌های اخیر در غرب به شدت محبوب شده است. این راه حلِ برگرفته از سُنن بودیسم، روی خالی کردن ذهن از طریق مدیتیشن تمرکز دارد. این ایده بر این مبنا استوار است که خیلی آرام، در مکانی مخصوص بنشینیم و از طریق بعضی تمرین‌‌ها سعی کنیم ذهنمان را از مسائل خالی کنیم. هدف این است که افکار آزاردهنده و پریشان را بیرون رانده یا به حاشیه کشانده، فضایی مرکزی را خالی و آرام و برای دقایقی آگاه از خود کنیم. به طور ضمنی، این دیدگاه بر این مبنا استوار است که بسیاری چیزهایی که ما نگرانشان هستیم پوچ و بی‌ارزش هستند و بنابراین بهترین راه حل این است که آنها را از ذهن خود حذف کنیم؛ اینکه نگرانی‌‌های ما برآیند خاصی برای ما ندارند. اما رویکرد دیگری هم وجود دارد: دیدگاهی که نگرانی‌‌های ما را نشانه‌‌هایی آشفته به لحاظ عصبی، اما مهم در مورد آنچه ممکن است در زندگی ما اشتباه باشد می‌داند. در این مکتب فکری نکته این نیست که اضطراب را نادیده گرفته یا خنثی کنیم، بلکه باید یاد بگیریم آن را با مهارت بیشتری درک و تعبیر کرده و نیز مجموعه اطلاعات باارزش بخصوصی را که لحظات وحشت‌زدۀ ما سعی دارد به شیوه‌‌هایی به واقع بسیار تأسف‌آور به ما منتقل کند، رمزگشایی کنیم. توصیف (خلاصه کتاب) آرامش جذبه‌ای ژرف و ذاتی دارد. بیشتر ما در آرزوی این هستیم که صبورتر و آرام‌تر باشیم و بتوانیم با لطافت طبع به شکست‌ها و سختی‌های زندگی واکنش نشان بدهیم. اما هنوز برای اینکه بدانیم اصلاً چطور آرام باشیم، در ابتدای راه هستیم. اضطراب، شب و روز در کمین ما است. نوای مضراب آن همواره در پیش‌زمینه شنیده می‌شود؛ شاید همین حالا هم با ما باشد!

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۳ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسندهآلن دوباتن
مترجممریم بردبار
ناشرانتشارات کتیبه پارسی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
57,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۳ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
21 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
17 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب جالبی است . در بخشی از کتاب درباره صبر داشتن و اینکه برای پیدا کردن هر مهارتی نیاز به زمان است صحبت می‌شود. متاسفانه اما ترجمه و ویرایش این کتاب مثالی است از صبور نبودن و عجله داشتن برای رسیدن به مقصودی .

1

ترجمه بسیار نامفهوم.واقعا حیف از این کتاب که اینگونه بد ترجمه شده.کاش قبل از چاپ نظارتی به ترجمه ها انجام بشه واجازه چاپ به اینگونه ترجمه ها داده نشه.

1

افتضاح ترجمه مزخرف از یک کتاب خوب جای تاسفه که بابت همچین ترجمه بی سر و تهی دارید پول میگیرید

1

بسیار نامفهوم و غیرجذاب .انگار که از نرم افزارهای ترجمه خودکار استفاده شده..

3

خیلی کتاب جذابی به نظرم نیومد، کتاب سیر عشق الن دوباتن خیلی قوی تر هستش از همه نظر

5

عالیییی،

5

عااالی

نمایش 1 نقد دیگر
3.5
(23)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرامش
٪50
آرامش
آلن دوباتن
انتشارات کتیبه پارسی
3.5
(23)
20,000
٪50
10,000
تومان