0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دختری که خودش را خورد
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دختری که خودش را خورد

نویسنده:
سعید محسنی
درباره دختری که خودش را خورد
کتاب «دختری که خودش را خورد» اثر «سعید محسنی» است. سعید محسنی، نویسنده‌ی کتاب «دختری که خودش را خورد» به تئا‌تر علاقمند است و در قلمرو نمایش کار کرده است. آن‌طور که در ابتدای کتاب از زبان خودش می‌خوانیم، پس از آشنایی با اکبر رادی به نمایش روی می‌آورد، اما بعد از چند سال نوشتن و صحنه‌گردانی در نمایش، دل‌زده و ناراضی از صحنه، آن‌ را ترک می‌کند و به ادبیات داستانی روی می‌آورد. بخشی از کتاب: نوبت که به من می‌رسد، حاجتی می‌گوید: «شرمنده... تموم شد.» حوصله‌ی سروکله زدن با او را ندارم. آن هم اول صبحِ روزِ شنبه، که برایم همین طوری هم چرکوست. به چشم‌های پف کرده ی حاجتی نگاه می‌کنم که لابد دارد فکر می‌کند، من آن قدر خرم که نمی‌دانم یک سبد از شیرهای دولتی را قایم کرده است. ـ لیتری هم ندارید؟ لبخندی می‌زند که بدون شک معنایش «خوب خرت کردم» است. خم می‌شود تا از توی یخچال، یک پاکت شیر آزاد بیاورد. تا سرش توی یخچال است، من یکی از تخم مرغ‌های روی یخچال را برمی‌دارم و توی جیبم می‌گذارم. با یک پاکت یک لیتری شیر بالا می‌آید و آن را روی پیشخان می‌گذارد. شیر را برمی‌دارم و یک اسکناس پانصد تومانی می‌گیرم طرفش. حاجتی لکنت زبان دارد و سعی می‌کند کم حرف بزند، اما این بار انگار لکنتش را هم فراموش کرده، یک نفس می‌گوید: «هشتصد تومن شیر و هزار و چارصد تومنم حسابِ از قبل، می‌شه ه... ه ه هزار و هفتصد تومن.» صاف باید زبانش روی هزار و هفتصد تومان گیر کند که انگار خیلی بیشتر بدهکارم. ـ بنویس به حساب... بیرون می‌آیم. راسته‌ی کوچه را می‌گیرم و تند به سمت خانه می‌روم. جلوِ در که می رسم، می ایستم. سر بر می‌گردانم. کوچه خالی است. هیچ کس هم توی پنجره‌ها نیست. تخم مرغ را از جیبم بیرون می‌آورم و با تمام عصبانیتی که از نگاه حاجتی در وجودم مانده به دیوار روبه‌رو می‌کوبم. لای در را باز می‌کنم و می‌روم تو. از کنار ماشین زمانی جوری رد می شوم که صدای جیغش در نیاید. پله ها را بالا می روم. در واحدمان را باز می کنم و می روم تو. نمی خواهم طاووس بیدار شود. بی‌سروصدا، شیرجوش را روی اجاق می‌گذارم. شیر را باز می‌کنم و تا نصفه توی شیرجوش می‌ریزم. زیرش را روشن می‌کنم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
632.۹۶ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۳۶:۳۴
نویسندهسعید محسنی
راوی اشکان عقیلی پور
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۳۲.۹۶ مگابایت
۰۴:۳۶:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
28 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

وقتم رو تلف کردم. به امید اینکه داستان قشنگ میشه هی پیش رفتم راوی این داستان باید امیر تتلو باشه چون در حد همون هست. در طول شنیدن داستان فقط به اشکان عقیلی پور میگفتم تو دیگه چرا داری این داستان رو می خونی...آخه تو دیگه چرا؟

1

فقط از توضحات نویسنده که راجع به همه چیز توضیح میده بدم اومد حالا اینهمه حالم بهم زنی رو توضیح نمیداد،داستان نوشته نمیشد؟

4

طنز خوب و نثر خوب و روانی دارو. راوی داستان هم عالی است

1

اعصاب خورد کن و مالیخولیایی

5

بانمک بود ، لذت بردم :-)

5

كتاب با مزه اي بود

3

پس زنده مونده???♥️

2

بی سر و ته

3.3
(14)
54,000
٪40
32,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
دختری که خودش را خورد
دختری که خودش را خورد
سعید محسنی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دختری که خودش را خورد
٪40
دختری که خودش را خورد
سعید محسنی
رادیو گوشه
3.3
(14)
54,000
٪40
32,400
تومان