0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صفر تا صد مالیات

معرفی، خرید و دانلود کتاب صفر تا صد مالیات

منطبق بر قوانین سال ۱۴۰۰
درباره صفر تا صد مالیات

کتاب صفر تا صد مالیات نوشته میثم حاجی‌محمدی، آموزش مالیات صفر تا صد است که راهنمای جامع و کاملی برای تمام مودیان مالیاتی (چه اشخاص حقوقی یا حقیقی صاحب کسب و کار) است. بخش اول این کتاب به بیان ارتباطات مالیاتی می‌پردازد. این بخش شامل انواع طبقات مالیاتی در حوزه درآمد، ارث و اجاره، انواع اقدامات مالیاتی همچون تشکیل پرونده، طریقه برقراری ارتباط با کارشناسان ارشد مالیاتی، مهلت‌ها و جرائم، نحوه پرداخت و استرداد مالیات.

در بخش دوم این کتاب نویسنده به آموزش کارنامه کار یکساله مالی پرداخته است و مقیاس تاثیرپذیری اظهارنامه مالیاتی بر سیستم حسابداری را به طور واثح، شفاف و کاربردی آموزش داده است.

بخش سوم شما را در جریان یکی از حساس‌ترین بخش‌های کار حسابداری قرار می‌دهد، یعنی حقوق و دستمزد. در این بخش حاجی‌محمدی اطلاعات کاملی را در خصوص قانون کار و تامین اجتماعی به همراه آموزش محاسبات تفکیکی حسابداری و مالیاتی حوزه حقوق و دستمزد ارائه داده است.

تمرکز بخش آخر کتاب هم روی آموزش مالیات بر ارزش افزوده است. در این بخش با اصطلاح صفر تا صد اجرا، ثبت، نتیجه‌گیری و دفاع آشنا خواهید شد و پس از اتمام آن، به یک کارشناس حرفه‌ای و زبده در این حوزه تبدیل خواهید شد.

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش هستید به دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش در فیدیبو سر بزنید.

درباره میثم حاجی‌محمدی

میثم حاجی محمدی در ۲۲ مرداد ۱۳۵۹ در شهر تهران متولد شد. او فرزند اول خانواده است و والدینش دبیران بازنشسته آموزش و پرورش هستند. برای تحصیلات ابتدایی و متوسطه به شهر آبیک قزوین رفت. پس از یک سال تلاش و تحصیل برای قبولی در رشته حقوق، در دانشگاه تهران قبول شد. اما به دلایل شخصی از ادامه تحصیل در این رشته منصرف شد و به جای آن، رشته حسابداری در دانشگاه قزوین را انتخاب کرد.

از دوران نوجوانی به همراه تحصیلات، به کارهای مختلفی مشغول بود. در دبیرستان به عنوان دستیار دندانپزشک کار می‌کرد و همچنین در زمینه‌های مختلفی مانند فروش، بازاریابی، حسابداری و حسابرسی فعالیت داشت.

بعد از مدتی فعالیت در دنیای کارمندی، او تصمیم به ترک این مسیر گرفت و پس از سال‌ها تلاش، به نتیجه رسید که به تنهایی می‌تواند در زمینه خدمات مالی و مالیاتی کار کند. در سال ۱۳۹۰ شرکت حسابداری خود را تأسیس کرد و با پروژه‌های کوچک آغاز کرد.

با گذشت زمان و رشد این شرکت، تصمیم به ایجاد یک وب‌سایت مالی و مالیاتی گرفت. در حال حاضر، اصلی‌ترین تخصص او مشاوره مالیاتی و مبارزه با پول‌شویی برای شرکت‌های بزرگ است. او معتقد است که عدم آگاهی کافی در اجرای تکالیف مالیاتی باعث بارهای سنگین جرایم مالیاتی بر شرکت‌ها می‌شود. به همین دلیل، دوره آموزشی عملی به نام صفر تا صد مالیات را تدوین و ارائه داده و سپس کتابی با همین نام منتشر کرد که به یکی از منابع پرفروش در حوزه اجرای تکالیف مالیاتی تبدیل شد.

چرا باید کتاب صفر تا صد مالیات خواند

خواندن کتاب صفر تا صد مالیات به دلایل متعددی می‌تواند مفید و ضروری باشد. این کتاب به طور عملی به شما اطلاعات و دانش لازم را در زمینه مالیات‌ها و اجرای تکالیف مالیاتی را ارائه می‌دهد.

آگاهی از تکالیف مالیاتی: این کتاب به شما کمک می‌کند تا با تکالیف مالیاتی که برای افراد و شرکت‌ها وجود دارد، آشنا شوید. این تکالیف شامل اظهارنامه‌های مالیاتی، پرداخت مالیات‌ها و رعایت مقررات مالیاتی مختلف می‌شود.

جلوگیری از خطاها و جرایم مالیاتی: با داشتن دانش در زمینه مالیات‌ها، احتمال انجام خطاهای مالیاتی کاهش می‌یابد و شما می‌توانید از ورود به جریمه‌ها و مشکلات حقوقی ناشی از عدم رعایت مقررات مالیاتی جلوگیری کنید.

بهینه‌سازی مالیاتی: با شناخت بهتر قوانین مالیاتی، می‌توانید راه‌های بهینه‌سازی مالیاتی را شناسایی کنید تا مقدار مالیات پرداختی خود را کاهش دهید.

مشاوره مالیاتی: اگر شما یا شرکتتان نیاز به مشاوره مالیاتی دارید، داشتن دانش از پیشرفته‌ترین مسائل مالیاتی به شما کمک می‌کند تا با مشاوران مالیاتی به طور مؤثر‌تر همکاری کنید.

در بخشی از کتاب صفر تا صد مالیات

در قانون مالیات‌ها برخی از موارد سهل انگاری در انجام اقدامات لازم یا پرداخت مالیات مشمول جرائم مادی بوده و برخی نیز به عنوان جرم تحت عنوان مجازاتهای کیفری تعریف شده است. نکته ای شما باید بیشتر به آن توجه کنید عدم ارتکاب به جرائم حین انجام کار است. متاسفانه برخی از مجریان امور مالی و مالیاتی که شامل حسابداران و مدیران مالی نیز می شود ناخواسته اقدام به اعمالی مغایر با قوانین مالیاتی می نمایند که باعث به خطر افتادن منافع خود ، کارفرما و دولت می گردند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صفر تا صد مالیات

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب کار عمیق نویسنده کارل نیوپورت

ü    کتاب مدیریت خود نویسندگان پیتر دراکر ، دونالد واس ، ویلیام اونکن

ü    کتاب صوتی زبان بدن برای مدیران  نویسنده کارول کینزی گومن


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۸ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسنده میثم حاجی محمدی
ناشرانتشارات شفاف
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
قیمت ارزی
8 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۸ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
17 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقعا کتاب به درد نخوریه؟ از ماده فلان تا ماده فلان مربوط به مالیات فلان میباشد و پیشنهاد میشود حسابداران این مواد رو مطالعه کنن؟؟؟؟ این مواد قانونی راجب مالیات تکلیفی میباشد و پیشنهاد میشود مطاله شود؟؟؟؟ همین؟؟؟ اسم کتاب صفر تا صد مالیاته اونوقت مطالب اینجوری؟ آقا شما چرا این کتاب رو گذاشتید؟

1

واقعا این حاجی محمدی یه آدمیه که فقط به فکر جیب خودشه و آموزش هاش هم همشون کشکیه و اصلا کامل نیستش این چه کتاب مزخرفیه آخه

1

واقعا تو کتابتشم‌داره طرفو گمراه میکنه، اخه یعنی ادم انقدر خسیس که تو کتابشم نخواد چیزی یاد بده. یه وقت پروژه هاش نره هوا یا یه وقت پکیج اینستاگرامشو رو بی مشتری نمونه

1

اصلا جامع و کامل نیست.. و نظم خاصی نداره و درسته نکات خوبی داره اما پراکنده گویی بسیار و برای تازه کاران مبهم و گمراه کننده.

3.8
(33)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صفر تا صد مالیات
صفر تا صد مالیات
منطبق بر قوانین سال ۱۴۰۰
انتشارات شفاف
3.8
(33)
60,000
تومان