0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در قلمرو پادشاهان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در قلمرو پادشاهان

درباره در قلمرو پادشاهان
در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم: «در سال ۱۹۷۴ کارمن بن لادن، زنی نیمه ایرانی و نیمه سوئیسی، به ازدواج یکی از پسران خانواده بن لادن درآمد. او جوان و عاشق پیشه بود. زنی آزاد بود و اروپایی که به خانواده‌ای مرتجع با فرهنگی پیچیده و استثنایی پیوست. در عربستان سعودی او سرتا پا پوشیده و با روبند از خانه خارج می‌شد و شوهرش اجازه داشت هر زمان که دلش خواست او را طلاق دهد و فرزندانش را برای همیشه از وی بگیرد. اکنون کارمن بن لادن پرده از رازهای خانواده‌ای برمی‌داد که جز با نفوذترین خانواده‌های جهان است و از آن مهم‌تر ارتباط این خانواده را با خانواده سلطنتی عربستان سعودی یعنی آل سعود روشن می‌نماید. در این میان نقش یکی از برادران بن لادن به نام اسامه بن لادن انکار نشدنی است.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
372.۷۸ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۴۶:۴۸
نویسنده کارمن بن لادن
مترجمعلیرضا میراسداللّه
راوی فاطمه سلطان زاده
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۲.۷۸ مگابایت
۰۶:۴۶:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

موسیقی که زیر صدای گوینده پخش میشه خیلی بد انتخاب شده اصلا چرا باید موسیقی داشته باشه؟ مخاطب قشر فرهیخته ای هست که هم کتاب رو خوب میشناسه و هم موسیقی رو و برای داستان زنی که داره از زندگی در کشور عرب میگه موسیقی ترکی و یونیایی گذاشته شده که هیچ ربطی نداره به خاطر همین ترجیح میدم خودم کتاب رو بخونم و البته گوینده هم خیلی خشک و رسمیه و صداشون هیچ اکتی نداره و کاملا فلت هست

4

من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم، به نظرم جالب بود و اطلاعات خوبی در مورد عربستان و خانواده بن‌لادن می‌ده، ولی همون اندازه که نویسنده سعی داره عربستان دهه هفتاد و هشتاد میلادی رو متحجر نشون بده خودش به شدت غرب‌زده هست، ارزشی که نویسنده برای فرهنگ اروپایی و آمریکایی قائل می‌شه کاملا نمود داره.

5

کتاب جذابی بود من تمام روز گوش کردم تا تمام شد شناخت از دین اونهم به شکل و نوع فرهنگ عربستان بسیار جالب توجه بود امیدوارم تعداد بیشتری شنونده این کتاب باشن گویش خوب گوینده هم جذاب تر کرده بود شنیدنشو?

5

داستان برای من بسیار جذاب بود و صدای راوی هم خیلی گرم و گیرا بود. با وجود این که اول به دلیل نبود هیچ نظری در خریدش شک داشتم، اما الان کاملا از انتخابم راضیم.

4.6
(7)
71,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در قلمرو پادشاهان
در قلمرو پادشاهان
کارمن بن لادن
واوخوان
4.6
(7)
71,500
تومان