0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز ابر موفق ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راز ابر موفق ها

نویسنده:
دارن هاردی
درباره راز ابر موفق ها
آیا تا به حال به این فکر کردید که چرا بعضی از آدم ها موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای کسب کردن و بین موفق‌ها، ستاره هستند؟ آیا شما کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» رو خوندید؟ یا در موردش چیزی شنیدید؟ این کتاب توسط ناپلئون هیل نوشته شده است. او در سال ۱۹۰۸ با اندرو کارِنگی آشنا شد که تا آن زمان ثروتمند‌ترین فرد جهان بود. کارنگی در زندگی به موفقیت‌های زیادی رسیده بود و تقریباً هر چیزی رو که می‌خواست به دست آورده بود. اون می‌خواست از این دریای ثروت و قدرت، به دیگران هم ببخشه و کمک کنه. بنابراین وقتی اشتیاق و علاقه‌مندی ناپلئون جوان رو دید، از اون خوشش اومد و بهش یه پیشنهاد داد. اون از ناپلئون خواست تا به دیدار عالی‌ترین صنعتگران دنیا بره. کارنگی به هیل گفت: من هزینه سفر تو رو پرداخت می‌کنم و ترتیبی میدم تا اونها با تو ملاقات کنن. در مقابل تو باید پیش اونها بری و سعی کنی ایده‌ها، طرز فکر، اخلاق و فلسفه‌ای رو که باعث شده این زنان و مردان تا این حد موفق بشن، به دست بیاری. ما با جمعی از موفق‌ترین انسان‌های دوران معاصر دیدار کردیم و هیچکس هم مثل من به قصد کشف اسرار ایده‌ها، استراتژی‌ها و طرز فکر و رفتارهای اون‌ها، باهاشون ملاقات نکرده. افرادی مثل استیو جابز، ریچارد برنسون، وارن بافت، اوپراه، هاوارد شولتز از استارباکس، جف بزوس از آمازون و خیلی‌های دیگه. من به دنبال این بودم که چطور میشه نتایج فوق‌العاده‌ رو با تلاش کمتر و همینطور استرس پایین‌تر، به دست آورد. در ادامه، اسرار این ابَرموفق‌هارو براتون فاش می‌کنم. توی این مسیر ذهنم وقتی بیشتر روشن شد که با این سه نفر مواجه شدم: ریچارد برانسون، دونالد ترامپ و تونی هاوک. خب همه ما ۳۶۵ روز ۲۴ ساعته داریم اما با این حال نتیجه‌ای که توسط این افراد خلق می‌شه چندین برابر کارهای منه. اونها این کار رو با تلاش کمتر، استرس کمتر و تجربه لذت بسیار بیشتری تو زندگی انجام می‌دن. کسی که چیزای زیادی به دست آورده، فردیه که همیشه حداکثر تلاش خودش رو انجام داده اما حداقل نتیجه رو داشته. ممکنه نتایجی که بدست آورده بیشتر از هر شخص دیگه‌ای در اطرافش باشه ولی باز هم با توجه به تلاش خیلی زیاد در کنار استرس، مشغله‌ و برنامه‌های فشرده و پرحجمی که داشته، نتایج حداقل بوده. بنابراین سوالی که مجددا مطرح می‌کنیم اینه که این آقایان و خانم‌ها چه کاری رو نسبت به ۷ میلیارد نفر دیگه، به صورت متمایز انجام دادن که حالا روی جلد مجله موفقیت هستن؟ با این مقدمه، شروع می‌کنم به فاش کردن اسرار ابَرموفق‌ها.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
89.۳۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۵:۰۱
نویسندهدارن هاردی
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹.۳۳ مگابایت
۰۱:۳۵:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 22 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
4 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نصف بیشتر کتابهای فیدبو از همین کتابهای موفقیته. تخیف دارها هم از همین کتابهاست... اگر میخوایین تخفیف در نظر بگیرید برای آثاری بگذارید که ارزش مطالعه داشته باشه.

5

محتوا به شدت کاربردی و عالی، صدای گوینده فوق العاده، از نویسنده اثرمرکب همین هم انتظار می رفت. این کتابش هم فوق العاده بود. سپاس از تیم ترجمه و گوینده اثر.

5

کتاب عالیه ولی روایت گوینده رو نمیپسندم.نصف کتاب داره درگوشی صحبت میکنه!!خودشم صدای خودشو نشنوه فکر کنم

2

کتاب بسیار عالی و مفید که با صدای گرم و بی نظیر آقای زرآبادی پور شنیدنی تر شده ممنون از فیدیبو.

5

وقتی تو مسیر موفقیت هستی این کتاب حداقل یک پله بالاترت میبره صدای راوی فوق العاده است

5

کتاب بسیار مفیدی هست صدا و تسلط گوینده زیبایی و اثر کتاب رو چند برابر می کنه

4

این کتاب مثل بقیه کتاب های دارن واقعا عالی هست و حتما بخونید

5

به خاطر تعریف خوب از صدای گوینده، می‌خرم و گوش می‌دم.

5

خیلی عالی چندین بار باید گوش داد این اقای دارن هاردی کلا عالی

5

کتاب عالی و کاربردی. بود. واقعا استفاده کردم از توصیه هاشون

نمایش 3 نقد دیگر
4.4
(22)
پربار 🌳 (1)
68,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز ابر موفق ها
راز ابر موفق ها
دارن هاردی
رادیو مثبت
4.4
(22)
پربار 🌳 (1)
68,000
تومان