0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تحلیل سنتیمنتال

معرفی، خرید و دانلود کتاب تحلیل سنتیمنتال

کتاب جامع معامله گری
درباره تحلیل سنتیمنتال

تا به حال فکر کرده‌اید که چطور می‌شود درآمد را افزایش داد و با سرعت زیادی به سمت موفقیت اقتصادی رفت؟ بیشتر افراد راه را در سرمایه‌گذاری در بازارهای سرمایه‌ی مختلف می‌دانند اما این کار راه و رسم خودش را دارد و در صورتی که به‌اندازه‌ی کافی دانش نداشته باشید ممکن است صدمه ببینید. احمدرضا جبل عاملی در کتاب تحلیل سنتیمنتال راه‌هایی را پیش روی افراد گذاشته تا با قدم‌های محکم‌تری در بازار سرمایه قدم بردارند.

درباره کتاب تحلیل سنتیمنتال اثر احمدرضا جبل عاملی

کتاب تحلیل سنتیمنتال؛ کتاب جامع معامله‌گری که نویسنده‌اش آن را با عبارت جام مقدس کسب درآمد مستمر از بازارهای سرمایه توصیف می‌کند کتابی است که اولین بار نشر شفاف در سال ۱۳۹۹ در بازار کتاب ایران عرضه کرد. این کتاب به عقیده‌ی نویسنده‌اش یک کلید است. کلیدی که می‌تواند در زمانی کمتر از شش ماه و بدون داشتن سرمایه‌ی بزرگ شما را در مسیر موفقیت‌های بزرگ اقتصادی قرار دهد.

اگر بخواهیم درباره‌ی معنی سنتیمنتال صحبت کنیم در واقع چیزی است که به احساسات و عواطف برمی‌گردد و در نتیجه تحلیل سنتیمنتال تحلیلی است که بر اساس شرایط عاطفی و روانی حاکم بر بازار اتفاق می‌افتد. احمد رضا جبل عاملی که مدیر آکادمی آموزش معامله‌گری خودش است از تحلیل سنتیمال یا احساسات استفاده می‌کند و آن را مقدم بر تحلیل‌هایی مانند فاندامنتال و تکنیکال می‌داند. اگر آموزش معاملات زنده احمدرضا جبل عاملی را ببینید متوجه خواهید شد که این تحلیلگر بازار سرمایه چگونه از اطلاعات رفتاری استفاده می‌کند. اگرچه کتاب این نویسنده کامل و خواندنی است اما توصیه‌ی ایشان این است که از ورکشاپ جبل عاملی در این زمینه استفاده کنید. نمونه آموزش رایگان سنتیمنتال روی آپارات موجود است و می‌توانید برای تصمیم‌گیری از آن استفاده کنید. همچنین با ثبت‌نام در دوره‌ها از پشتیبانی جبل عاملی هم بهره خواهید برد.

فهرست کتاب تحلیل سنتیمنتال

تحلیل سنتیمنتال یک کتاب آموزشی است که قدم به قدم پیش می‌رود و مطالب را در اختیار خواننده می‌گذارد. عنوان فصل‌های این کتاب به شرح زیر است:

فصل اول- چشم‌انداز

فصل دوم- آموزش تحلیل سنتیمنتال

فصل سوم- روانشناسی معامله‌گری

درباره احمدرضا جبل عاملی نویسنده کتاب تحلیل سنتیمنتال

احمد رضا جبل عاملی مدیر عامل آکادمی معامله گری در بورس جبل عاملی متولد سال ۱۳۶۳ است. او سال‌های سال است در بازار سرمایه فعالیت می‌کند و در طی ۱۷ سال گذشته کارهای زیادی را انجام داده است. در نتیجه‌ی فعالیت جدی در بازار سرمایه این معامله‌گر معتقد است روش‌های تحلیلی رایج قابل‌استفاده نیستند و درنتیجه تلاش کرد روش جدیدی ابداع کرده و آن را به دیگران هم آموزش دهد. او روش خودش را در نهایت روش چارتیکال نامید و در طی پنج سال گذشته در قالب ورکشاپ‌ها، سمینارها و کتاب‌های جبل عاملی آن را آموزش می‌دهد. این مدرس مالی سایتی تحت عنوان پرایس اکشن دارد که در آن اطلاعات زیادی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. علاوه بر کتاب تحلیل سنتیمنتال، احمدرضا جبل عاملی کتاب دانستنی درباره‌ی تحلیل و معامله‌گری در بازارهای بین‌المللی را هم نوشته است که می‌تواند شناخت شما را از بازارهای بین‌المللی سرمایه تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

کتاب تحلیل سنتیمنتال برای چه کسانی مناسب است؟

تحلیل سنتیمنتال از آن دسته کتاب‌هایی است که می‌تواند زندگی شما را متحول کند. دانش بیشتر در هر زمینه‌ای می‌تواند کمک‌کننده باشد و در بازار سرمایه می‌تواند بازی را برای شما متحول کند. کسانی که ترجیح می‌دهند رئیس خودشان باشند و از درآمد محدود ناشی از شغل‌های ثابت راضی نیستند می‌توانند این مسیر را برای خودشان انتخاب کنند. احمدرضا جبل عاملی، سرمایه‌گذاری در بازار بورس را بهترین روش برای دستیابی به موفقیت مالی می‌داند و در کتاب تحلیل سنتیمنتال آموزش کاملی در این زمینه عرضه کرده است و معتقد است این دانش فنی علاوه بر اهالی بورس به درد افراد مختلفی که در بازار طلا و سایر بازارهای سرمایه کار می‌کنند هم خواهد خورد. این کتاب را بخوانید و به همه‌ی آن‌هایی که فکر می‌کنید این مسیر می‌تواند برایشان راهگشا باشد پیشنهاد دهید.

در بخشی از کتاب تحلیل سنتیمنتال می‌خوانیم

شما به‌عنوان یک معامله‌گر در بازار دو معلم دارید. اولین معلم شما کسی است که از او علم معامله‌گری در بازار را می‌آموزید که فرایند آن پرداخت بخشی از ارزش دانشی است که دریافت می‌کنید و در ازای آن تجربه چندین ساله معلم است. معلم دوم شما بازار است.

اما بازار سختگیرتر و پرهزینه‌تر است. کوچکترین اشتباه در بازار اصلا قابل بازگشت و بخشش نیست و می‌تواند به قیمت از دست دادن انرژی، وقت و پول باشد. ضررهای مالی جزء جدانشدنی بازارهای مالی است و تنها در صورتی می‌توانید این ضررها را به حداقل برسانید که این دو موردی که در ادامه خدمت‌تان عرض می‌کنم را در اختیار داشته باشید.

مورد اول داشتن یک برنامه معاملاتی بسیار نوین و حرفه‌ای است که دو مزیت قدرت و سادگی در معامله‌گری را با خود به همراه داشته باشد. خوشبختانه تحلیل سنتیمنتال این دو مزیت بزرگ را داراست و شما می‌توانید به سادگی این را بعد از چند معامله درک کنید.

و مورد دوم داشتن مدیریت روی تصمیمات و احساسات در هنگام معامله‌گری است. منظور این است که شما تنها زمانی می‌توانید در بازار موفق باشید که از لحاظ احساسی کاملاً خنثی باشید. اگر مدت زیادی است که معاملات خود را در ژورنال ثبت می‌کنید همین حالا نگاهی به آن بیندازید. مطمئن باشید موفق‌ترین معاملات شما آنهایی بوده که در زمان معامله و در حین باز بودن و همین طور بعد از بسته شدن معامله احساسات شما در حالت خنثی ثبت‌شده است.

معامله بیش از حد

درصد خیلی بالایی از افرادی که در این بازار شکست می‌خورند و سرمایه، انرژی و وقت خود را در این بازار بدون برداشت سود قرار می‌دهند از طریق معاملات احساسی بوده است که در اصطلاح به trade over معروف است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۵ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسنده احمدرضا جبل عاملی
ناشرانتشارات شفاف
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
180,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۵ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
29 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتابی سطحی و کم ارزش! البته جملات فریبنده و سراب گونه زیادی داره که برای مخاطب ناآگاه میتونه جذاب باشه! نصفشم تبلیغات دوره های نویسنده اس در واقع.

5

کتاب خوبیه و مطالب جالب و مفیدی داره مخصوصا اگه قبلا مدتی توی بورس مدتی کار کرده باشید فقط مشکلش اینه مدام به مخاطبان توصیه میشه به سایت و شبکه های اجتماعی نویسنده مراجعه کنند مخصوصا اوایل کتاب که حال آدم بد میشه

1

تبلیغ پول گرفتن برای آموزش و رویا فروشی یه مشت شیاد پکیج فروش که از ملت بدبختی که مارکت میکر گرفته تا بروکر ازش پول خواهند کند با این اوضاع می‌خوان کاسبی کنن

5

نسخه به روز شده (۱۴۰۱)این کتاب با عنوان جامع معامله گری ، چارتیکال جبل عاملی منتشر شده انتشارات شفاف. که خیلی واضح و عالی و کامل توضیح داده و از کتاب قبلی مفیدتر و کاربردی تره.

5

کتاب بسیار عالیه کسانی ک سطحی دیدن کتاب رو برای تغییر دیدشون هستش.ویدیو ها رو ببینید میدونید استاد جبل عاملی چه کسی هستند.واقعا کلمه ی استاد لایق جباب جبل عاملی هستش.

2

صرف خواندن این کتاب به نظرم فایده ای ندارد و تا زمانی که روش ارایه شده به بوته امتحان قرار نگیرد نمی توان اظهار نظری در خصوص کتاب کرد.

1

بشدت ضعیف و پیش پا افتاده دارن تبلیغ دوره خودشونو میکنن توی کتاب! همون سبک RTM هستش ولی کل ۳۴۰ صفحه کتاب کلا ۵ خط درباره rtm توضیح داده فقط.... حیف پول

4

این روش کاملا کاربردی هس برای تحلیل و ترید و پایه و اساس حرکت قیمت رو شرح میده من نسخه چاپی کتاب رو تهیه کردم اما خب جامع و کامل نیست

5

بسیار کتاب عالی است توصیه میکنم حتما ویدئو های کامل رو در یوتیوب ببینند و دوره ایشان هم رایگان است

5

عالی ترین کتابیه که خوندم و بهمراه فایل های رایگان جناب جبل عاملی،بهترین روش تریدری در جهان محسوب میشه

نمایش 8 نقد دیگر
3.3
(27)
80,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تحلیل سنتیمنتال
تحلیل سنتیمنتال
کتاب جامع معامله گری
انتشارات شفاف
3.3
(27)
80,000
تومان