0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سه شنبه ها با موری
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سه شنبه ها با موری

نویسنده:
میچ آلبوم
درباره سه شنبه ها با موری
بخشی از کتاب: یک‌شب، او یک نوار تانگو آورد و درخواست کرد که آن را پخش کنند. بعد تمام سالن رقص را تصرف کرد و مثل عاشقان لاتین جلو و عقب می‌رفت. زمانی که کارش تمام شد، همه دست می‌زدند. او می‌توانست تا آخر عمر در همان لحظه بماند. اما رقص دیگر برای او به پایان رسیده بود. او در شصت‌سالگی به بیماری تنفسی دچار شد. نفسش به‌سختی بالا می‌آمد. یک روز که او در امتداد رودخانه چارلز قدم می‌زد، به خاطر باد سردی که می‌وزید راه تنفسی‌اش بسته شد. به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد و به او آدرنالین تزریق کردند. چند سال بعد، در راه رفتن دچار مشکل شد. در جشن تولد یکی از دوستانش بدون علت مشخصی سکندری خورد. ‌شبی دیگر، از پله‌های سالن تئاتر پایین افتاد و گروه کوچکی از مردم دورش جمع شدند. شخصی فریاد زد: «کنار بروید! بگذارید هوا به او برسد!» او در آن زمان در هفتادسالگی‌اش به سر می‌برد، بنا براین آن‌ها زیر لب زمزمه کردند از عوارض پیری است و کمک کردند تا از جایش بلند شود؛ اما موری که همواره بیش‌تر از همه ما با درون خودش در ارتباط بود به‌خوبی می‌دانست که مشکل از جای دیگری است. مشکل چیزی فراتر از عوارض پیری بود. او همیشه خسته و کسل بود. به‌سختی به خواب می‌رفت و همیشه خواب می‌دید که مرده است. برای معاینه پیش دکتر رفت. تعداد زیادی از آن‌ها. از او آزمایش خون گرفتند و آزمایش ادرار، آزمایش روده، درنهایت زمانی که هیچ علامتی برای تشخیص بیماری پیدا نکردند، یکی از دکترها پیشنهاد داد تا از ماهیچه‌اش نمونه‌برداری کنند، بنابراین تکه‌ی کوچکی از ساق پایش را برداشتند. نتیجه‌ی آزمایش حاکی از مشکل در سیستم عصبی بود و موری برای انجام یک سری آزمایش دیگر بستری شد. دریکی از این آزمایش‌ها باید روی صندلی مخصوص می‌نشست، چیزی شبیه صندلی الکترونیکی تا پزشکان با عبور جریان برق از بدنش واکنش‌های عصبی‌اش را بسنجند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
491.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۵۷:۳۰
نویسندهمیچ آلبوم
مترجمشهرزاد ضیایی
راویسپیده فلاح
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۱.۹۰ مگابایت
۰۵:۵۷:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
23 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب محتوای خیلی خوبی داره و زندگی کردن تو شرایط دشوار بیماری رو یاد آدم میده و میگه هر لحظه باید زندگی کرد حتی وقتی که همه ماهیچه های آدم از کار بیافته و نتونه کار های خیلی جزئی مثل دستشویی رفتن رو انجام بده ولی تنها نقطه ضعف این کتاب صوتی صدای گویندش هست که خیلی نازکه و آدم خوابش میبره

1

کتاب خوبیه و محتوای قشنگی داره ولی گوینده واقعا مهارتای لازم رو نداشت و حتی یه سری نکات تلفظی پیش پا افتاده رو هم رعایت نکرده بود. حتی با نسخه‌ی متنی همین مترجم هم که مقایسه کردم بعضی جملات رو اشتباه خونده بود

5

کتاب عالی بود پر از درس و راهکارهایی برای سوالات بی جواب یاد ماه های آخر زندگی پدرم افتادم که همینطور ناتوان شده بود. راوی انگار تازه کاره ،صداش دلنشین هست اما لحنشون هنوز جای کار داره.

5

مطالب آموزنده و قشنگی داره و چون با خاطره بیان میشه ملموس و قابل درکه من صدای گوینده رو هم دوس داشتم ولی تا وسطا فک میکردم میچ‌دختره ?

1

فقط با ده دقیقه گوش دادن، از ادامه کتاب منصرف شدم. فکر نمیکردم گوینده یه کتاب صوتی بتونه انقدر بد اجرا کنه. ???

3

نصف کتاب رو خوندم ولی اصلا جذبم نکرد و به کتاب صوتی رو آوردم و دیدم چقدررر صوتیش حس خوب داره🥺

5

فوق العاده بود و بسیار تاثیر گذار. نحوه بیان راوی هم به دلم نشست :)

5

شنیدم خیلی کتاب خوبی هست بعد از تمام کردنش نظرم را بیان می کنم

1

اجرای گوینده واقعا ضعیف بود

3.3
(13)
15,000
٪20
12,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
سه شنبه ها با موری
سه شنبه ها با موری
میچ آلبوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سه شنبه ها با موری
٪20
سه شنبه ها با موری
میچ آلبوم
نشر شمشاد
3.3
(13)
15,000
٪20
12,000
تومان