0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرکانس صفر

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرکانس صفر

هواوپونوپونو ساده ترین راه رسیدن به صلح، شادی و فراوانی
نویسنده:
میبل کتز
درباره فرکانس صفر

چرا باید برای رسیدن به رویاهایم تقلا کنم؟ بالاخره چقدر طول می‌کشد تا پولدار شوم؟ چرا هنوز ناراحت هستم؟ شاید شما هم تا کنون این سوالات را از خود پرسیده باشید؛ برای اینکه همه‌ی ما کم‌وبیش شبیه به هم هستیم. همه‌ی ما تقریباً به دنبال اهداف مشابهی در زندگی هستیم: داشتن پول کافی برای لذت بردن از زندگی، در کنار دوستان بودن، رسیدن به علاقه‌مندی‌ها، داشتن روابط خوب و در بطور کل در صلح بودن با خود و جهان. کتاب فرکانس صفر نوشته‌ی میبل کتز قصد دارد تا روشی ساده را برای رسیدن به صلح و شادی به شما معرفی کند.

درباره کتاب فرکانس صفر

فرکانس صفر، هواوپونوپونو؛ ساده‌ترین راه رسیدن به صلح، شادی و فراوانی کتابی است که در دسته‌بندی کتاب‌های خودیاری قرار می‌گیرد و نویسنده حول مفهوم «هواوپونوپونو» که بر اساس یک سنت متفاوت در میان بومیان سرزمین هاوایی شکل گرفته است صحبت می‌کند. اگر دیگر کتاب‌های توسعه و تحول فردی را مطالعه کرده باشید مهمترین و اصلی‌ترین مفهومی که بیان می‌کنند «مسئولیت‌پذیری» است. این که یک جایی در زندگی خود باید به این نقطه برسید که مسئولیت اتفاقات زندگی و احساسات شما بر عهده‌ی خودتان است و جایی خارج از خود نباید به دنبال رهایی از غم و رنج و رسیدن به شادی بی‌نهایت باشید. هواوپونوپونو هم حول این مفهوم شکل گرفته است ولی کمی پا را فراتر می‌گذارد و چیزهایی که شاید به نظر ما به ما مربوط نباشند را نیز در حوزه‌ی مسئولیت ما می‌بیند که باید مسئولیت آن را بپذیریم.

میبل کتز که با کنفرانس‌هایش در کشورهای مختلف به افرادی زیادی کمک کرده است و این مفهوم را معرفی کرده، بیش از بیست سال است که آن را تمرین می‌کند. او که خود قدرت دگرگون کننده‌ی هواوپونوپونو را در زندگی شخصی‌اش تجربه کرده است به دنبال آن بوده است که حقیقت را به شیوه‌ای علمی‌تر و جدیدتر ارائه کند. نویسنده درمورد «فرکانس صفر» می‌گوید: «به بیان ساده، فرکانس

صفر راه یا حالت طبیعی ماست، کسی که واقعاً هستیم. راه جادویی زندگی با الهام در همه ی ساعت‌های شبانه روز و هر روز هفته است. رها از تمام زنجیرهایی که ناخودآگاه ما آن‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند و رها از تمام ایده‌ها، خاطرات و باورهای پیش‌فرض. وقتی در وضعیت صفر قرار داریم، خود واقعی‌مان هستیم توانایی رسیدن به نبوغ واقعی و موهبت های ذاتی را داریم. وقتی به کسی یا چیزی بیرون از خودمان متکی نباشیم، هميشه شاد و در صلح هستیم، جاری هستیم؛ آن چه برای ما مناسب و عالی‌ست، به راحتی و بدون تلاش به سمت ما می‌آید.»

نویسنده در این کتاب شما را با روشی آشنا می‌کند که بتوانید تعادل بیشتری در زندگی خود ایجاد کنید و از لحظات زندگی خود لذت ببرید. این کتاب درنهایت به شما کمک می‌کند تا به صلح درونی و شادی دست پیدا کنید و بتوانید به سمت رویاهای خود حرکت کنید. دُن میگن روییس، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز درباره کتاب فرکانس صفر می‌نویسد: «همه ی ما دنبال تعادل بین کار و خانواده، بین استراحت و فعالیت، بین موفقیت مالی و حس معنا هستیم. میبل برای رسیدن به زندگی معنادار و متعادل، یک کتاب راهنمای عملی و در ضمن عمیق فراهم کرده است. این کتاب طرز فکر شما را درباره‌ی چالش‌ها دگرگون خواهد کرد و به شما نشان می‌دهد چگونه از قدرت آن استفاده کنید.»

کتاب فرکانس صفر توسط انتشارات نوین به چاپ رسیده است و شما می‌توانید برای دانلود نسخه الکترونیکی فرکانس صفر و دیگر کتاب‌های توسعه فردی و موفقیت به اپلیکیشن رایگان فیدیبو مراجعه کنید.

درباره میبل کتز نویسنده‌ی کتاب فرکانس صفر

میبل کتز،‌ نویسنده و سخنران انگیزشی است که در آرژانتین متولد شد و در سال ۱۹۸۳ به لس‌آنجلس در ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۹۷ کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرد که هدف آن کمک به کسب‌وکارهای جدید برای توسعه و رشد سریع‌تر بود. او اکنون یک نویسنده و سخنران بین‌المللی است که بیشتر بخاطر معرفی و ارائه‌ی مفهوم هواوپونوپونو شناخته می‌شود که برپایه‌ی یک سنت مربوط به بومیان هاوایی است که تمرینی است برای دست‌یابی به هدف زندگی و داشتن یک زندگی مفید و مؤثر.

 

کتاب فرکانس صفر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب فرکانس صفر در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و توسعه‌ی فردی دسته‌بندی می‌شود و تمام افراد بزرگسال می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین این کتاب به افرادی که به دنبال پیدا کردن راهی برای شادی درونی و تجربه‌ی یک زندگی متعادل هستند توصیه می‌شود.

در قسمتی از کتاب فرکانس صفر می‌خوانیم

وقتی حسابدار بودم، صبح بلند می‌شدم و فکر می کردم، «اوه، خدای من خیلی کار دارم! چطور از پس همه‌ی این‌ها برآیم؟». هميشه استرس داشتم، هميشه برای کار بیش‌تر تلاش می‌کردم هميشه نگران نتایچ بودم.

یک روز صبح، قرار بود به دفتر کار مشتری بروم، ولی آن روز کارهای زیادی داشتم و لازم بود آن را به وقت دیگری موکول کنم. مشکل این بود که نمی‌توانستم آن کار را بکنم، چون قبلا یک بار دیگر آن را به تاخیر انداخته بودم. تصمیم گرفتم درباره‌ی آن نگران نباشم. رهایش کردم و بعد از چند دقیقه تلفن زنگ خورد. مشتریانم بودند که زنگ می‌زدند و قرارشان را لغو می‌کردند و می‌خواستند زمان دیگری تعیین کنند!

در فرکانس صفر، همه چیز حل‌وفصل می‌شود و استرس فقط یک لحظه طول می‌کشد. بعد از این که زندگی در صفر را شروع کردم، روزهایم آسان‌تر گذشتند.

این اتفاق وقتی می‌افتد که رها کنید. جهان آن را برعهده خواهد گرفت و برای شما سروسامان می‌دهد. ناگهان، به جای دلواپسی، احساس آرامش می‌کنید.

همه‌چیز در جای خود قرار می‌گیرد. در حقیقت، همه چیز بهتر از نتیجه‌ی تلاش خودتان برای تحقق روياها اتفاق خواهد افتاد. درهایی باز هستند که توقع باز بودن شان را ندارید و اصلا نمی‌دانستید وجود داشتند. من به این صورت توانستم زندگی‌ام را دگرگون کنم. به این صورت به میلیون‌ها پورتوریکویی نیازمند و ناامید غذا داده شد. به این صورت رویاهای خود شما محقق خواهند شد.

درجهان پرتکاپو و پیچیده ی امروز هميشه فعال بودن (اقدام، تعجیل و عزمِ جایی داشتن) کار خیلی ساده‌ای ست. ما در ماشین‌هایمان سیستم جی‌پی‌اس، در تلفن‌هایمان نقشه و در جیب‌هایمان فهرست کارهای روزانه داریم و چون می‌توانیم روی همه‌ی کارهایی که انجام داده‌ایم، خط بکشیم، خود را متقاعد می‌کنیم که مفید بوده‌ایم و حتی از این که توانسته‌ایم بی‌درنگ کارهای زیادی انجام دهیم. خودمان را تحسین می‌کنیم و البته که لازم است این کارها را برای تامین خانواده‌هایمان، پرداخت وام مسکن و راضی نگه داشتن رییس انجام دهیم. ولی آنچه نباید انجام دهیم این است که همیشه دنبال چرغ سبز در زندگی خود باشیم. باید دنبال چراغ‌های زرد و قرمز برویم که به ما فرصت مکث و زندگی می‌دهند. نباید از آرامش و سکوتی که به ما اجازه می‌دهند برای خودمان باشیم، بترسیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
204 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۸:۰۰
نویسندهمیبل کتز
مترجمحسین یاغچی
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Zero frequecy:The easiest way to peace happines, and abundance
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۰ مگابایت
۲۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
20 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

تقریبا میشه گفت درباره هواوپونوپونو صحبت نمیکنه و فقط بهش اشاره میکنه. به نظرم بهترین کتاب در این مورد کتاب محدودیت صفر جو ویتالی هستش. این کتاب برای من خیلی معمولی بود

5

حتما توصیه میکنم بخونید ، چون آرامش خاصی تو این شلوغی های روزمره که درگیرش هستیم بهمون میده و در اصل این کتاب سعی داره ماهیگیری رو بهمون یاد بده

4

من تونستم ارتباط خوبی با این کتاب برقرار کنم ..آرامش بخش بود و دوسش داشتم

5

کتاب جالبی هست من دوستش داشتم پیشنهاد می کنم بخونید

5

تکمیل کننده هر چه در مورد وضعیت صفر می خواهید بدانید

5

ارزش خوندن داره واقعا. خیلی زیبا همه چیز رو معرفی و نشون داده.

5

کتاب بسیار خوبی است خواندن آن را به شما توصیه میکنم.

5

به شدت توصیه میکنم این کتاب رو بخونید.. عالییییییی

5

کتاب خوبیه، من از خواندنش لذت بردم

5

خیلی آرامبخش هست توصیه می کنم بخوانید

4.2
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرکانس صفر
فرکانس صفر
هواوپونوپونو ساده ترین راه رسیدن به صلح، شادی و فراوانی
انتشارات نگاه نوین
4.2
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
30,000
تومان