0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی

ناشر:
راشین
درباره خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی

کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی، نوشته تام باتلر بودن است. نویسنده کتاب مجموعه‌ای از کتاب‌ها را با عنوان (( 50 کتاب در یک کتاب)) منتشر کرده که کتاب حال حاضر سومین کتاب از این مجموعه است. باتلر در این کتاب‌ 50 کتاب روانشناسی را در 50 فصل کتاب خلاصه کرده است. هر فصل با یک پاراگراف آغاز شده و تا انتها به بررسی یک کتاب خاص می‌پردازد. اگر به مطالعه کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید و زمان کافی برای مطالعه را ندارید، این مجموعه کتاب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اصول روانشناسی، کهن الگوها و ناخودآگاه جمعی و انسان در جستجوی معنا تنها برخی از عنوان کتاب‌هایی است که در این کتاب به صورت خلاصه ذکر شده‌اند.

درباره نویسنده

تام باتلر بودن در سال 1967 در آدلاید به دنیا آمد. وی از دانشگاه سیدنی و دانشکده اقتصاد لندن در رشته‌های مختلف فارغ التحصیل شده است. معروف‌ترین کتاب‌های وی مجموعه 50 کتاب در یک کتاب است که به 23 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است. 50 کتاب کلاسیک: اقتصاد، یکی دیگر از کتاب‌های این مجموعه است که در مدال نقره از جشنواره جوایز کسب و کار Axiom را دریافت نموده است. کتاب دیگر وی، خودیاری نام دارد که در سال 2004 برنده جایزه بنجامین فرانکلین شده است. باتلر علاوه بر نویسندگی، به عنوان ویرایشگر و ویراستار در برخی مجموعه کتاب‌‌های دیگر نیز فعالیت دارد و به عنوان نویسنده انگیزشی نیز شناخته می‌شود. وی اعتقاد دارد وظیفه‌اش کسب اطلاعات مفید از کتاب‌ها و انتقال آن به خوانندگان است.

چرا باید کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی را گوش دهیم؟

روانشناسی علمی است که به رشد و پیشرفت ذهن انسان کمک می‌کند. این علم است که می‌تواند تغییرات زیادی در زندگی و تصمیم‌گیری‌های مختلف انسان کمک کند. روانشناسی چیزی ورای مثبت اندیشی ساده است و لایه‌های گوناگون دارد. این کتاب به بررسی 50 کتاب مختلف و معروف در زمینه روانشناسی می‌پردازد. سایر دلایل مطالعه کتاب عبارتند از:

●     زبان ساده و روان که به فهم موضوعات کمک می‌کند.

●     وابستگی به کتاب‌های اصلی و تغییر ندادن مفاهیم مهم کتاب‌ها با خلاصه کردن

آنها. در واقع نویسنده تغییری در کتاب‌های اصلی نداده و صرفا مطالب مهم را گلچین کرده است.

●     انتخاب 50 کتاب کلاسی روانشناسی از عقاید مختلف که باعث می‌شود با چکیده افکار برجسته‌ترین نویسندگان در حوزه روانشناسی آشنا شوید.

●     هر فصل کتاب از فصل‌های دیگر مجزا است و این موضوع باعث می‌شود تا بدون نیاز به مطالعه فصول مختلف صرفا یک فصل را انتخاب و مطالعه کنید.


در بخشی از کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی می‌شنویم

او می‌گوید وجود یک شخص خودمختار که با انگیزه‌ای درونی هدایت می‌شود خیال باطلی است. اسکینر می‌گوید به جای اینکه تلاش کنیم تا بفهمیم در ذهن هر کس چه اتفاقاتی رخ می‌دهد (ذهن‌گرایی) که باعث می‌شود فرد رفتار خاصی را از خود بروز دهد باید ببینیم در بیرون وجود فرد یعنی در محیط چه اتفاقی می‌افتد که باعث می‌شود فرد رفتار خاصی را از خود بروز دهد. محیط به شخصیت‌مان شکل می‌دهد و ما بر این اساس که چه چیزی برایمان خوب است رفتار‌مان را تغییر می‌دهیم. و اینکه اگر به دنبال ساختن دنیای بهتری هستیم باید محیطی بسازیم که انسان‌ها در آن اخلاقی‌تر و سازنده‌تر رفتار کنند. از نظر اسکینر برای انجام این کار باید به یک نوع تکنولوژی رفتاری دست پیدا کنیم که با استفاده از آن به بعضی از رفتار‌‌ها پاداش داده می‌شود و به بعضی دیگر هیچ پاداشی تعلق نمی‌گیرد.

برای علاقمندان به کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب صوتی خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

کتاب صوتی هدف زندگی، نیک ویجیک

کتابی جالب و خواندنی که به انسان کمک می‌کند هدف غایی و اصلی زندگی خود را پیدا کند و دل به اهداف موقت نبندد.

کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم، رابین شارما

شارما در این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا بتوانند با مشکل عدم اعتماد به نفس خود کنار بیایند و با اعتماد به نفس به امور مختلف بپردازند.

کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن، رولف دوبلی

کتابی کم‌نظیر که به شما کمک می‌‌کند تا با استدلال‌های ذهنی اشتباه خود را شناخته و بر آنها پیروز شوید.


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
871.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۵۶:۲۵
نویسنده تام باتلر بُودِن
مترجمصادق خسرونژاد
راویعارفه مالکی
ناشرراشین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۷۱.۷۱ مگابایت
۱۵:۵۶:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب هایی که در این کتاب معرفی شدن واقعا بی نظیر هستن و خیلی خوب انتخاب شدن، و موضوعات و گرایش های بسیار متنوع و متضادی رو پوشش میدن. عملا با نظرات بعضی از این کتاب ها موافق نیستید یا موضوع بعضیاشون براتون مهم نیست، ولی هرکتاب حدود ۲۰ دقیقه تشریح شده و کاملا دید میده که بسته به سلیقه و دانشتون سراغش برید یا نه. ضمنا خیلی از این کتاب ها ترجمشون موجود نیست، و تنها راه مطالعه فارسیشون از طریق خلاصه ی موجود در همین کتابه. ترجمه خوب و روانه، ولی متاسفانه گوینده آماتوره، تلفظ غلط خیلی کم داره ولی لحن بی حوصله ای داره و چون پایان تمام جمله ها رو مثل هم میکشه، شاید توی شنیدن نمونه اذیت نشید ولی ۱۵ ساعت گوش کردن بهش واقعا آزاردهنده ست. ضبط هم استودیویی نیست و خانگیه. توی کامنت ها هم اکثر کسانی که تا اینجا از گویندگی کتاب دفاع کردن، اصلا جلوی اسمشون نزده خریدار! سرجمع اینکه کتاب متنیش رو به شدت پیشنهاد میکنم، ولی اگر به هردلیل خوندن متنیش براتون مقدور نیست، چاره ای نیست جز اینکه با همین صدا با این ۵۰ کتاب آشنا شید.

1

ضمن احترام به گوینده و تهیه کنندگان اما واقعا این چه صدا و صدا بردارداری ای هست واقعا ؟? این وضع اگر خودم به شخصه بخوام نه با ریکوردر خودم که حتی با ریکوردر معمولی گوشی هم ضبط کنم باز کیفیت بیشتر هست از نظر صدا هم با اینکه من نه تمرینی داشتم نه غیره از ایشون خوانش و صدای من بهتر هست لطفا یک گوینده واقعی و آموزش دیده استفاده کنید حیف این کتاب چون بسیار دنبال نسخه صوتی اون بودن اما خوشحالم نمونه رو گوش کردم و کلاه سرم نرفت

5

من کتاب کاغذیش رو هم دارم اما کتاب صوتی رو ترجیح میدم. از صدای این راوی و نحوه خوندنش خوشم اومد. ساده و بی‌آلایشه و آب و تابش نمیده. آدم از گوش کردن به صداش خسته نمیشه. به نظر می‌رسه جوون هست ولی معلومه که متن رو خوب میفهمه. در مورد خود متن کاش فصل‌ها کمی بلندتر و مفصلتر بود

4

مشخصه توی استدیو ضبط نشده اما راوی خوانش روان و ساده‌ای داره من می‌پسندم. برای گوش کردن به کتاب صوتی من نمی‌تونم با صداهای رادیوای ارتباط بگیرم، توی این کتاب صوتی خبری از اون سبک صداها نیست.

5

خیلی کتاب خوبیه راوی ساده و روان میخونه اسامی اشخاص و مکانهای زیادی در متن هست و راوی بسیار مسلط همه رو درست میخونه

4

از خوانش روان و ساده‌ای که راوی داره من خیلی خوشم اومد، نحوه خواندنش آدم رو خسته نمیکنه.

4

ای بابا روایت راوی مناسب نیست متاسفانه

5

بی نظیره اگ عمل کنیم،

3.7
(11)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی
خلاصه 50 کتاب برتر در زمینه روانشناسی
تام باتلر بُودِن
راشین
3.7
(11)
70,000
تومان