0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خون و سنگ معدن جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب خون و سنگ معدن جلد 1

مجموعه ترانتهال (
نویسنده:
اشتفان بوشر
درباره خون و سنگ معدن جلد 1
پروفسور ماینارد حرف او را تصدیق کرد. «این موضوع کاملاً مشخصه لِن. اگه ما بخوایم از نظر تمدن خودمون رو با زمین مقایسه کنیم، در حال حاضر در نقطه‌ای قرار داریم که زمین اواخر قرن بیستم قرار داشت یا اوایل نیمه‌ی دوم قرن بیستم. به همین دلیل این نکته حائز اهمیته که ما ساختارهای خودمون رو به شکلی استوار حفظ کنیم و دوباره با زمین ارتباط برقرار کنیم. برای داشتن تمدنی مستحکم، گزینه‌ی دیگه‌ای وجود نداره.» بیرون ساختمان صدای فریاد و جنب‌وجوشی بلندشد که تا داخل تالار کنفرانس امتداد یافت. درس دانشجویان سال اول پایان یافته بود و آن‌ها با سروصدای زیادی به طرف خروجی‌ها می‌رفتند. «اگر کسی سؤال دیگه‌ای نداره، من همین جا پایان کلاس رو اعلام می‌کنم.» دارس دستش را دوباره بالا برد و چند نفر آه ‌و ناله کردند. بریت لبخند زد. او می‌دانست که دارس در نهایت همین کار را می‌کند. «اگر زمین دیگه نخواد با ما ارتباط برقرار کنه یا در اثر یه فاجعه به کلی نابود بشه، اون‌وقت چه اتفاقی می‌افته؟» سکوت دوباره بر کلاس حکم‌فرما شد. پروفسور ماینارد آهسته گفت: «امیدواریم که هرگز این اتفاق نیفته.» سپس از تمام دانشجویان برای تلاش‌هایشان تشکر کرد، فارغ‌التحصیل شدنشان را تبریک گفت و کلاس را ترک کرد. آن‌ها با موفقیت تحصیل در دانشگاه را به پایان رسانده بودند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۵ مگابایت
تعداد صفحات
544 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۰۸:۰۰
نویسندهاشتفان بوشر
مترجمآزاده نیازاده
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Tranthal ۱: Blut und Erz
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۵ مگابایت
۵۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان کتاب منو یاد فیلم Star Trek میندازه، با این تفاوت که شخصیت‌های ترانتهال بنظرم از Star Trek جذاب‌تر هستن. قلم نویسنده خیلی گیراست و مترجم با تغییر ندادن اصول نویسنده و ترجمه بسیار خوب و دقیق اثری جالب و خوندنی خلق کرده. من تا حالا ژانر علمی-تخیلی بزرگسال نخونده بودم و این اثر واقعا منو جذب کرد و حتما کتاب‌های بعدی ترانتهال رو میخونم. جای ادبیات معاصر و داستانی آلمانی واقعا تو ایران خالیه و نیاز به توجه بیشتر داره. ایرادهایی در متن بود از جمله کسره‌های اشتباه و جابه‌جا بودن اسامی که نیاز به اصلاح داره. موردی که منو خیلی اذیت کرد، نبودن اسم قبل از گفته‌ها در داستان بود. طوریکه بعضی اوقات نمیشد فهمید کی داره چی میگه!

4

خون و سنگ معدن داستانی درباره ساکنین یک سیاره دورر و انسان هایی که به این سیاره اومدن. داستان کشمکش بین ساکنین اصلی و مهمان های حدید سیاره. یک مقداری حجمش زیاد بود و بعضی جتها داستان از رمق می‌افتاد، اما مشخص بود نویسنده در خلق موقعیت‌های هیجان‌انگیز تبحر داره. البته نویسنده این تبحر رو در خلق شخصیت‌ها نداشت و شخصیت ها اونجور که باید شکل نگرفته بودن. از لحاظ ترجمه و ویراستاری هم کتاب، مشکل خاصی نداشت.

4
(3)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
52,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خون و سنگ معدن جلد 1
خون و سنگ معدن جلد 1
مجموعه ترانتهال (
انتشارات کتابسرای تندیس
4
(3)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
52,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر