0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش زبان ترکی استانبول  قسمت اول
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبول قسمت اول

یادگیری ترکی استانبول به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
نویسنده:
زینب تیموری
درباره آموزش زبان ترکی استانبول قسمت اول

یادگیری زبان جدید یکی از لذت‌بخش‌ترین مهارت‌هایی‌ست که می‌تواند در راستای پیشرفت شما باشد. از آنجایی که یادگیری زبان به‌وسیله گوش دادن و تقویت مهارت Listening تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد، انتشارات سرزمین دانش کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی را به نویسندگی زینب تیموری، به‌صورت نسخه صوتی برای علاقه‌مندان منتشر کرده است. با گوش دادن به کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی می‌توانید فراتر از انتظار و در زمانی کوتاه، این زبان شیرین را یاد بگیرید.

درباره کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی

کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی نوشته زینب تیموری است که به روش پیمزلر، قدم به قدم شما را با زبان شیرین ترکی استانبولی آشنا می‌کند. در شیوه آموزشی پیمزلر، تاکید بر روی دو مهارت شنیداری و گفتاری است. در این روش افراد به‌واسطه گوش دادن می‌توانند یک زبان جدید را بیاموزند.

کتاب صوتی حاضر در قالب ۱۵ درس صوتی تهیه شده است و شما می‌توانید در هر موقع از شبانه‌روز، بدون نیاز به صرف وقت در کلاس‌های طولانی، زبان ترکی استانبولی را به راحتی یاد بگیرید. برای دریافت نتیجه بهتر از این کتاب، پیشنهاد می‌شود روزانه نیم ساعت تا یک ساعت را صرف آموزش کنید و همراه با فایل صوتی کتاب، تکرار و تمرین را فراموش نکنید.

با استفاده از این کتاب، مباحث آموزشی در ذهن شما به‌واسطه تمرین و تکرار، تثبیت می‌شود. استفاده نکردن از زبان دشمن یادگیری است. هرچقدر هم در یادگیری زبان استعداد داشته باشید، اگر مدت طولانی از آن استفاده نکنید، زبان آموخه شده فراموش‌تان می‌شود. این کتاب با روش تمرین و تکرار مداوم مطالب آموزشی در درس‌های مختلف، به شما کمک می‌کند به یک زبان‌آموز حرفه‌ای تبدیل شوید.

در این کتاب گوینده در هر درس، کلمات و جملات پایه زبان ترکی استانبولی را تکرار می‌کند و از شما می‌خواهد بعد از او، همان جملات و کلمات را تکرار کنید. کلید پیروزی در این روش آموزشی این است که سعی کنید با صدای بلند تکرار کنید. هر کلمه‌ای که به گوش‌تان می‌رسد را با صدای بلند تکرار کنید و سعی کنید به مرور، کلمات را عین گوینده ادا کنید.

با این روش هم مطالب را به‌صورت عمیق یاد می‌گیرید و هم به مرور، لهجه‌تان پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. با استفاده از مطالب آموزشی این کتاب، شما قادر خواهید بود هم گرامر و دستور زبان ترکی و هم مکالمه ترکی را مثل خود ترک‌زبان‌ها یاد بگیرید. 

چرا ترکی استانبولی یاد بگیریم؟

۸۸ میلیون نفر در جهان، ترکی استانبولی را به‌عنوان زبان دوم یا زبان اول صحبت می‌کنند!

با یادگیری زبان ترکی استانبولی نه تنها می‌توانید با مردم ترکیه ارتباط برقرار کنید، بلکه اگر قصد سفر به مناطقی مانند عراق، اروپای شرقی، قبرس شمالی، یونان، بلغارستان و ...را داشته باشید، با دانش زبان ترکی خیالتان راحت خواهد بود. ترکیه یکی از کشورهای پر توریست است و افراد مختلف از سراسر دنیا به قصد گردش، راهی این کشور زیبا می‌شوند.

از طرفی بسیاری از افراد به قصد مهاجرت یا برای کار به ترکیه می‌روند. در چنین شرایطی دانش زبان ترکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌صورت موثر با بومیان صحبت کنید و از پس نیازهای اولیه ارتباطی خود برآیید. یادگیری ترکی استانبولی برای بعضی‌ها جنبه سرگرمی دارد. برای مثال افرادی هستند که به قصد گوش دادن به موسیقی ترکی به سراغ یادگیری این زبان می‌روند.

با تمام دلایلی که ذکر شد، یادگیری زبان شیرین ترکی استانبولی را می‌توانید از همین امروز شروع کرده و طی مدت زمان کوتاهی، مهارت‌های خود را تقویت کنید.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر راهی سفر ترکیه هستید یا قصد مهاجرت به کشورهای ترک زبان را دارید، مطمئن باشید که با یادگیری زبان ترکی استانبولی کارتان راحت‌تر خواهد بود. از طرفی اگر به‌دنبال یک کتاب خودآموز ترکی هستید، کتاب حاضر می‌تواند نظرتان را جلب کند. این کتاب در هر لحظه از شبانه‌روز در دسترس شماست و این شما هستید که زمان کلاس خود را تنظیم می‌کنید و طبق آن پیش می‌روید. بنابراین دست شما برای یادگیری باز است.

درباره نسخه صوتی کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی و نویسنده کتاب

کتاب حاضر به نویسندگی زینب تیموری و گویندگی محسن معرفی، در قالب یک فایل صوتی در وبسایت فیدیبو موجود است. از زینب تیموری کتاب‌های دیگری در زمینه آموزش زبان از جمله «کتاب صوتی آموزش زبان انگلیسی» و «کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی» نوشته شده و با خوانش محسن معرفی، توسط نشر سرزمین دانش، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. کتاب‌های آموزشی زینب تیموری همگی با روش پیمزلر به آموزش زبان می‌پردازند و سعی دارند با تقویت مهارت شنیداری، مطالب را ملکه ذهن شنوندگان کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
372.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۱۲:۵۱
نویسندهزینب تیموری
راویمحسن معرفی
ناشرانتشارات سرزمین دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۲.۲۹ مگابایت
۰۷:۱۲:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 124 مخاطب
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
8 ٪
63 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

زبان ترکی بسیار شیرین و گوش نواز است ای کاش فقط به لحجه آناطولی بسنده نکنید و ازبکی و تاتاری و ترکمنی و قزاق قیرقیز و چرکس و چچنی و ایغور هم بیاموزید

2

من خودم ترکم اما زبان ترکیه با زبان ما فرق داره کمی با این که خیلی از کلمه های ترکی ایراانی مانند ترکی اذربایجانی و ترکیه ای است اما میخواستم اون کلماتی که با ترکی ما فرق می کنه هم یاد بگیرم

2

عالی بود من که هیچی از ترکی نمیدونستم خیلی قشنگ یاد گرفتم البته خب ناقصه و باید بخش دوم روهم تهیه کنم..سپاس از گرد اورنده ش و سپاس از فیدیبوی دوست داشتنی و یار همیشگی من...

4

شیوه مدرس تکرار هستش که خوب هم توی ذهن میمونه تنها ایرادش اینه که شاید تعداد درسها کم باشه و اینکه متن مکالمه موجود نیست اما به صورت کلی قابل قبوله و به نظرم خوبه

5

خودم ترکی زبانم❤ یاشاسین ترک زبان ها

5

گوش دادم. خوب بود. یاد گیرفتم. ترکچه بیلی یوروم :)

5

فوق العاده آموزشی و تاثیرگذار است اما متاسفانه فقط یک بخش است و ادامه ندارد از دست اندرکاران خواهش می کنم ادامه این آموزش را تهیه و تولید کنند و در اختیار ما قرار دهند

4

من با انگلیسی به ترکی پیمزلر خوندم برای استارت خوب بود سفر ۱۰روزه رو بتنهایی انجام دادم سالها پیش ولی باید ۳۰درس حدود ۳۰ دقیقه ای باشه

4

آموزشش بد نیست یه جورایی فقط کارت رو راه میندازه ولی بازم کم میاری تو گفتگو

5

çok çok teşakor ediyorom sizden ki bizim konoşmak larimizi bo gozal vatnizde de gostariyorsonoz . teşakorler yine de .

نمایش 53 نقد دیگر
4.2
(125)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش زبان ترکی استانبول  قسمت اول
٪50
آموزش زبان ترکی استانبول قسمت اول
یادگیری ترکی استانبول به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
انتشارات سرزمین دانش
4.2
(125)
40,000
٪50
20,000
تومان