0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آموزش زبان فرانسوی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آموزش زبان فرانسوی

یادگیری فرانسوی به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
نویسنده:
زینب تیموری
درباره آموزش زبان فرانسوی
این روزا که همه ما ترددهامون کمتر شده و به خاطر اینکه جون خودمون و عزیزامون برامون مهمه بهترین فرصت برای تو خونه موندن و بهره بیشتر بردن از اوقات فراغت توی خونه‌ا‌س. از اونجایی که این نظریه ثابت شده که یادگیری زبان در حالت مکالمه بهتر صورت می‌گیره ما این بسته صوتی آموزشی رو براتون فراهم کردیم که بتونین به بهترین شکل ممکن مهارت مکالمه زبان رو تقویت کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
364.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۳۷:۳۰
نویسندهزینب تیموری
راویمحسن معرفی
ناشرانتشارات سرزمین دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۴.۰۴ مگابایت
۰۶:۳۷:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 139 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
10 ٪
64 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این دقیقا آموزش زبان به متد پیمزلر (pimsleur) هستش که برای یادگیری بسیاری از زبان ها کاربرد داره و نمیدونم چرا متاسفانه توی ایران به اسم &#۳۴;آموزش زبان نصرت&#۳۴; میشناسنش. احتمالا شاید اولین مترجم این متد آقای نصرت بوده یا یه همچین چیزی. البته با این که این متد بسیار قدیمی هستش اما میلیون ها نفر در سراسر دنیا تونستن باهاش یک زبان جدید رو در حد مکالمات روزمره ساده ( با تاکید زیاد میگم در سطح بسیار روزمره) یاد بگیرن و من هم فرانسه ی مبتدی رو با همین متد یاد گرفتم و یواش یواش با روش های دیگه سعی کردم بهش مسلط تر بشم. این دوره از انگلیسی به فارسی ترجمه شده و من چون دوره ی فارسیش رو نشنیدم نمیتونم در مورد کیفیتش نظر بدم. اما میتونم چند تا توصیه بکنم تا زود دلسرد نشید و یادگیری این زبان زیبا براتون راحت تر بشه. اولاً که مدت هر جلسه متد پیمزلر ۳۰ دقیقه هستش و برای کسایی که حوصله و علاقشون داشته باشن کافیه. هر جلسه برای ۱ روز طراحی شده و به هیچ وجه حتی اگر جملات رو به خوبی یاد گرفتید در یک روز دو جلسه رو استفاده نکنید. یادگیری زبان برخلاف باور عموم در ذهن ناخودآگاه انجام میشه و مهم نیست الان بتونید جملات رو به خوبی ادا کنید و بفهمید. مهم اینه که از یادگرفته هاتون در موقع نیاز ( که شاید سالها بعد باشه) بتونین استفاده کنین. پس حتی اگر احساس می‌کنید تسلط کافی روی هر جلسه پیدا کردید و اشتیاق یادگیری بیشتر دارید به جای رفتن به درس بعدی، همون درس یا اپیزود رو دوباره مرور کنید و سعی کنید نحوه ادا کردن جملاتتون رو بهبود بدید. نکته دیگه اینه که اگر فکر می‌کنید با گذاشتن هدفون تو گوشتون و شنیدن دوره و ساکت یه گوشه نشستن چیزی یاد می‌گیرید کاملاً در اشتباهید. حتما باید با صدای بلند چیزی که ازتون خواسته میشه رو تکرار کنید. (لازم نیست داد بزنید!) تو دلم میگم یا زمزمه میکنم فایده نداره. مغزتون لازم داره صدایی که از دهنتون در میاد رو بشنوه تا بتونه بعد ها بر اساس همون صدایی که شنیده، دوباره اون رو ادا کنه. تقریبا مثل وقتی نوزاد ها شروع به حرف زدن می‌کنن. ذهن شما آواهایی که از دهن خودتون در میاد رو راحت تر تکرار میکنه و طی دوره میتونید با شنیدن صدای خودتون و گوینده یواش یواش روی یه لهجه ی قابل قبول هم کار کنید. پس خجالت میکشم و حس میکنم ممکنه مسخرم کنن و توی مترو نمیشه بلند بلند جملات خارجی تکرار کرد رو بریزید دور. و در آخر، در ازای هر جمله ای که یاد میگیرید به خودتون جایزه بدید. از خریدن یه بستنی گرفته تا پز دادن همون جمله به دوستاتون که دارید فرانسه یاد میگیرید. ذهن انسان اگر بعد از هر یادگیری جایزه دریافت کنه اتوماتیک برای دفعات بعد آماده تر و علاقمند تر میشه.

5

به عنوان یک معلم زبان میگم که واقعا بهترین و دلچسب ترین روش یادگیری زبان همینه

1

بنظر گرته برداری از روش پیمزلر هست. و البته روشی ک در ایران بنام نصرت شناخته میشود. باتوجه به سخنان مدرسان زبان و اساتید و تجربیات شخصی خودم روش این کتاب را توصیه نمیکنم. شاید در شروع چیزهایی در ظاهر یاد بگیرید اما نباید زبان دوم را بر اساس و پایه زبان مادری یاد گرفت. این کار اشتباه است. چرا که زمانی خواهد رسید که منتظر هستید تا طرفتان به زبان فارسی صحبت کند تا شما فرانسه یا هر زبان دیگر را بتوانید پاسخ دهید. در حقیقت شما فارسی فکر میکنید و به زبان دوم جواب خواهید داد.

4
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

برای علاقمندان به زبان فرانسوی مناسب بود. البته به نظرم اگر متن جملاتی که برای آموزش به کار برده میشود، پیش روی زبان آموز باشد، بهتر دز ذهنش ثبت خواهد شد. در چند جای ویس، اشتباهات ترجمه ای وجود داشت که اگر کمی با زبان فرانسوی آشناتر باشید سریعتر متوجهش میشوید. روی هم رفته از اینکه وقت بگذارید و به این کتاب گوش دهید پشیمان نمیشوید‌. این نکته را هم اضافه کنم که این کتاب مناسب کسانی است که میخواهند زبان فرانسوی را شروع کنند یا در ابتدای راه یادگیری هستند. برای آنهایی که بلدند شاید خسنه کننده باشد. سپاس از فیدیبو.

3

نمونه ش رو که گوش کردم به نظرم برای افرادی که آشناییِ حداقلی با زبان فرانسه ندارند، این بسته مناسب نیست. اگر میخواید از این طریق فرانسه یادبگیرید، پیشنهاد میکنم قبلش در اپلیکیشن دولینگو فرانسه رو شروع کنید و بعد از این بسته استفاده کنید. هر چند اساسا این سبک به نظرم خیلی جالب نیست و به تنهایی تاثیر چندانی روی زبان نداره. اما برای افرادی که حوصله و وقت جدی تر خواندنِ زبان رو ندارن، خوبه.

5

بعنوان کسی که سالها زبان فرانسه کار کرده، بایستی بگم آغاز یادگیری هر زبان خارجی از همین جملات ساده س، بدون توجه به معنای تک تک کلمات و یا حتی گرامر جملات، من هم مثل خیلی ها ازهمین جا شروع کردم، اگر علاقمند فرانسه هستید ، شروع کنید، بدون هدفون، بدون وسواس ، بدون خجلت، و بدور از خسته شدن

1

روش طوطی وار نصرت خیلی وقته منسوخ شده. این اموزش سطحی هست. زبان همین جوریش با استفاده از تمام ابزارها فرّار هست، چه برسه با این روش قدیمی و سرگرم کننده، اونم برا فرانسه... پایه زبان رو اگه سطحی یاد بگیری، توی سطوح بالاتر جا میزنی...

1

امروزه همه شدن مدرس. این عینا کپی آموزش زبان فرانسوی پیمزلر هست که قبلا هم موسسه نصرت این کار رو انجام داده بود. نویسنده محترم حداقل یه اسمی از پروفسور پیمزلر که سالها برای این کار زحمت کشیده می آورید و این کار رو به نام خودتون تموم نمی کردین.

5

مشابه همین رو برای زبان انگلیسی ندارید؟

5

برای من که کوچکترین اشنایی به زبان فرانسه نداشتم خیلی مفید بود البته که کامل نیست، کاش ورژن های بالاتر هم داشت روش اموزش اینکه مستقیم به سراغ جمله سازی میرود عالی بود، اگر متنی هم کنارش بود تادیکته لغات روهم یادبگیریم خیلی خوب بود، درکل می ارزه امتحانش کنید

نمایش 54 نقد دیگر
4.1
(139)
آموزنده 🦉 (2)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آموزش زبان فرانسوی
آموزش زبان فرانسوی
یادگیری فرانسوی به شیوه ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر
انتشارات سرزمین دانش
4.1
(139)
آموزنده 🦉 (2)
40,000
تومان