0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون 10 برابر

معرفی، خرید و دانلود کتاب قانون 10 برابر

تنها تفاوت بین موفقیت و شکست
درباره قانون 10 برابر
من عاشق این کتاب هستم. قانون ۱۰x صحت دارد. این قانونِ جسورانه، روی مهم‌ترین مطلبی که بیشتر افراد از آن سرسری رد می‌شوند بحث می‌کند و سپس بیان می‌کند که چرا این افراد به اهداف خود دست نیافته‌اند؟ واقعاً نتیجه‌بخش است! «لری وینگت» نویسنده پرفروش‌ترین کتاب مجله نیویورک‌تایمز «گرانت گاردون» در نشان دادن این‌که افراد دقیقاً باید چه کارهایی را انجام دهند تا به موفقیت‌هایی که شایسته آن هستند دست یابند بسیار خبره است. «بری پوزینک» مدیر اجرایی کتاب "چگونه ثروتمند شوید؟" اگر فکر می‌کنید که مشخص کردن هدف در زندگی اهمیت ندارد. پس زمان خود را برای مطالعه قانون ۱۰x هدر ندهید؛ اما اگر مشخص کردن هدف برایتان اهمیت دارد، نویسنده محک جدیدی را برای موضوع این کتاب جدیدش تعیین کرده است. این کتاب را به یک دوست یا همکارتان بدهید تا تغییرات زیادی را در زندگی‌شان به وجود آورند. «بل جنکینز»، مدیر فروش کاوازاکی در ایالات‌متحده آمریکا در قانون ۱۰x، کارآفرین گرانت گاردون، به ما نشان می‌دهد که چگونه بدون توجه به پیش زمینه‌مان، ژنتیک وجودی‌مان یا ارتباطات انسانی به موفقیت دست بیابیم. از نظر او موفقیت این‌گونه حاصل می‌شود که از هر فرد دیگری بیشتر تلاش کنیم و "برتری ذهنی " خود را نمایان کنیم. این، کتابی خودآموز درباره‌ی چگونگی به دست آوردن بی‌باکی و سرسختی برای رسیدن به موفقیت است. مفهوم اصلی این کتاب این است که قومیت‌گرایی خود را به رقابت‌جویی تبدیل کنید. «گری استرن»، روزنامه‌نگار مجله وال استریت و سرمایه‌گذار کسب‌وکارهای روزانه و نویسنده مشترک کتاب "قانون‌های کوچک" گرانت با ابداع قانون ۱۰x درست به نقطه‌ی هدف زده است، چرا که دلیل اصلی موفقیت‌های بزرگ افراد را برای شما بیان می‌کند. «برایان تریسی» نویسنده‌ی پرفروش بیش از چهل‌وپنج کتاب

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
270 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۰:۰۰
نویسندهکاردون گرانت
مترجمشعبانعلی کوهستانی
ناشرنوآوران سینا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۹ مگابایت
۲۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
44 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب خوندن به جز کتاب‌های علمی یعنی اینکه بیای کلماتی مثه موفقیت، شکست یا چیزای دیگه رو بررسی کنی و پادکست گوش کنی کار بسیار بیهوده‌ایه... چرا که تجربه شکست و موفقیت یک نویسنده با ذهن فرد دیگه متفاوت خواهد بود.

1

دوستان لطفا وقتتون رو مثل من برای خوندن این کتاب حروم نکنید. نویسنده چشم بسته غیب گفته و واقعا کل کتاب رو میشه در یک جمله خلاصه کرد : برای کسب موفقیت باید تلاش فراوان داشته باشید. همین !!!

1

ترجمه مزخرفه

2.6
(9)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون 10 برابر
قانون 10 برابر
تنها تفاوت بین موفقیت و شکست
نوآوران سینا
2.6
(9)
110,000
تومان