0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرایند رابطه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرایند رابطه

نویسنده:
تیل سوان
درباره فرایند رابطه
تمام دردهای دنیا با نوعی از جدایی آغاز می‌شود. به ‌دنیا‌ آمدن و ورود ما به این جهان با جدایی همراه است؛ جدایی از اصل ما، ذات ما، مادر ما، خود ما، جدایی از آنچه می‌ترسیم، جدایی از آنچه دوستش داریم، این جدایی‌ها ادامه پیدا می‌کند تا وقتی که خودمان را جدا و در عمق درد تنهایی می‌یابیم؛ اما راه ما با جدایی آغاز شده است تا بتوانیم راهی برای بازگشت به رابطه خود پیدا کنیم. منشأ پیدایش تمام دردها و لذت‌ها در این جهان نوعی از جدایی و وحدت بوده است. اصلی‌ترین رنجی که بشر بر روی این سیاره تجربه می‌کند این است که با وجود میلیارد‌ی انسان بر روی زمین همچنان هر یک از ما احساس تنهایی می‌کنیم. به خاطر لطمه ناشی از قطع رابطه‌مان، احساس می‌کنیم که از هرچیزی که به عنوان «دیگری» می‌بینیم جدا شده‌ایم. این درد قطع رابطه در کل سیاره زمین همانند سرطان پخش شده است. رابطه را می‌توان به عنوان پیوند با چیز دیگری در نظر گرفت. رابطه در هر مرحله‌ای از زندگی ما وجود دارد. می‌توان از لحاظ فکری، احساسی، فیزیکی و یا انرژی با چیزی پیوند داشت. وقتی قطع رابطه می‌کنیم، پیوندمان را با فرد دیگری در هر مرحله‌ای، اگر همه مراحل نباشد، قطع می‌نماییم. در ابتدایی‌ترین مرحله، دوست‌ داشتن چیزی یعنی در نظر گرفتن آن به عنوان بخشی از خودتان. بیشتر از آنچه یک مفهوم باشد یک تجربه است. عشق فراگیر است و حرکتی پر جنب‌وجوش به سوی یکی‌شدن. وقتی برای دوست داشتن چیزی با آن رابطه برقرار می‌کنید، انرژی آن را به سمت خود می‌کشانید و آن را متعلق به خود می‌دانید. اگر واقعاً با چیزی ارتباط داشته باشید، نمی‌توانید بدون اینکه خودتان درد بکشید منشأ ایجاد درد شوید. وقتی که می‌فهمیم دچار قطع رابطه شده‌ایم، دیگر جوش‌وخروش‌های آن یکی‌‌شدن را که حقیقت بنیادی ما بود احساس نمی‌کنیم. دیگر تأثیری که همه‌چیز بر ما و ما بر همه‌چیز داشتیم را حس نمی‌کنیم؛ درنتیجه می‌توانیم باعث ایجاد درد در چیزی شویم، بدون اینکه خودمان متوجه آن درد گردیم. این وضعیت منجر به ایجاد جهانی می‌شود که مساعد زندگی نیست، زندگی‌‌ای که اصلاً انسانی هم نیست. به خاطر همین است که برقراری مجدد رابطه در میان ما یک چیز تجملاتی محسوب نمی‌شود، بلکه یک ضرورت است. بقا و شکوفایی زندگی فردی‌ ما، انواع ما و از همه مهم‌تر، جهان ما وابسته به آن است و در برقراری مجدد رابطه‌مان با یکدیگر و با «چیزهای دیگر» در جهان است که آن شادی و سازگاری‌ای که به دنبالش هستیم را به‌دست می‌آوریم. در برقراری مجدد رابطه ماست که عالم خاکی جدیدی خلق می‌کنیم. این کتاب سه فرایند قدرتمند باطنی ارائه می‌کند که درنهایت به فرایند جامعی منجر می‌شود که آن‌ را «فرایند رابطه» نامیده‌ام. این فرایندها شما را از وضعیت جدایی به وضعیت رابطه با خود و افراد دیگر بازمی‌گرداند. این فرایندها شما را قادر می‌سازد تا حقیقت بنیادین خودتان و دیگران و نیز حقایق بنیادینی که فراتر از بُعد فیزیکی هستند را درک کنید. این فرایندها شما را قادر به دیدن، شنیدن، احساس و درک خودتان و دیگران می‌کند و نتیجه آن درک عمیق ارتباط با خودتان، دیگران و جهان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
626.۰۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
103 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۶:۰۰
نویسندهتیل سوان
مترجم پریسا ابن یامینی
ناشرنشر ترنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Connection process : a spiritual technique to master the art of relationships
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
18,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۲۶.۰۴ کیلوبایت
۱۰۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

تجربه خوندن این کتاب خیلی متفاوت‌تر از تجربه خوندن بقیه کتاب‌های این حوزه بود. نویسنده به صورت تخیلی جنبه‌های روحی، ذاتی و احساسی انسان‌ها رو به روش خودش توضیح داده بود. این حالت‌های تخیلی گاها به فهم بیشتر مطلب خیلی کمک می‌کرد و گاهی هم کمی مبهم بود. در کل پیشنهادش می‌کنم تا نگاه دیگه‌ای نسبت به رابطه و آدم‌ها به دست بیاریم?

3

سلام کتاب جالب با ایده های نو هست .در واقع نوعی خودشناسی هست . اما فکر می کنم تجربه پیشنهادات نویسنده نیاز به مهارتهای خاصی در کنترل پیش امدن شرایطی است که موقع تجربه کردن اون راهکارها پیش میاد. حس می کنم بخشهایی که پیشنهادات عملی داده را بک نفر که تبحر داره باید انجام بده یا یک روان درمانگر

3

ترجمش بده واقعا.ولی تیل سوان نویسنده خیلییی خوبیه و این‌کتابشم عالیه.

3
(4)
14,000
٪50
7,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرایند رابطه
٪50
فرایند رابطه
تیل سوان
نشر ترنگ
3
(4)
14,000
٪50
7,000
تومان