0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صدای پایین پله ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صدای پایین پله ها

درباره صدای پایین پله ها
فقط دقایقی از ۱۱ شب گذشته بود و پائول نمی‌دانست آیا کِنیث-که همیشه «کِنیث» صدایش می‌کردند و نه «کِن»-خبر دارد چراغ عقبِ خودرویش شکسته و نورِ سفیدی از میان پوشش پلاستیکی قرمزرنگ آن خارج می‌شود یا نه. همین چند وقت پیش نبود که می‌گفت یک نفر در پارکینگ دانشکده از پشت به اتومبیلش زده و هیچ یادداشتی هم نگذاشته است؟ خرابی و شکستگی چراغ عقب اتومبیل از آن مواردی بود که بی‌شک کِنیث را خشمگین می‌کرد. مطمئناً کِنیث، استاد ریاضی و فیزیک، با عدم‌ تقارنِ عقب خودرو به‌راحتی کنار نمی‌آمد. انحراف آن خودروی ولوو به وسط جاده و سپس بازگشت ناگهانی‌اش به مسیرِ خود، پائول را بسیار نگران کرد که نکند برای کِنیث اتفاقی افتاده باشد؛ نکند یک‌لحظه پشت فرمان چُرتش گرفته و به‌یکباره به خود آمده بود؟ یا از جایی بازمی‌گشت که نوشیدنی زیادی مصرف کرده بود؟ اگر پائول پلیس بود، آژیرش را روشن می‌کرد و با چراغ علامتی به او می‌داد و کنار جاده متوقفش می‌کرد. اما پائول پلیس نبود و کِنیث هم رانندۀ گذری نبود. او همکارش بود. نه، بیشتر از یک همکار، کِنیث یک دوست بود؛ یک دوستِ پیش‌کسوت. پائول نه چراغ‌های گردان بالای خودرویش داشت و نه آژیر. اما شاید به‌طریقی می‌توانست کِنیث را کنار جاده متوقف کند. شاید می‌توانست توجه او را به خود جلب کند؛ او را نگه دارد و مطمئن شود که همکارش مشکلی در رانندگی ندارد. و اگر مشکلی داشت، کمکش کند و او را به منزل برساند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۹ مگابایت
تعداد صفحات
426 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۱۲:۰۰
نویسندهلینوود بارکلی
مترجمفرنوش جزینی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
79,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۹ مگابایت
۴۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 81 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
32 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
0 ٪
47 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خوب نوشته شده و نویسنده نوشتن رو بلده.‌ ولی داستان نو و غیر قابل حدس نیست و چندین کتاب و فیلم و سریال با همین خط داستانی وجود داره و برعکس خیلی از اون کتاب‌ها نویسنده نتونسته طوری داستان سازی کنه که ذهن مخاطب از واقعیت دور بشه. با این حال از عناصر داستان به خوبی استفاده کرده. خطر اسپویل: به نظرم جذاب‌ترین و در عین حال غم انگیزترین ضربه‌ای که کتاب زد مرگ شخصیت اصلی در میانه داستان بود که ایجاد شوک می‌کرد.

5

همیشه یکسری ادما هستن ضدحالن، وقتی نظرای این کتابو میخوندم بعضیا میگفتن خوب نیست ولی واقعا یک کتاب عجیب و جالب و جذابه. قطعا سرگرم کننده اس. من تو دوروز تمومش کردم. داستان اخراش پرده از معما برمیداره و بهتره بگم کاملا غیر منتظره و غیر قابل حدسه. خواننده شوکه خواهد شد?

3

خط داستانی توسط نویسنده بخوبی رعایت شده و حوادث داستانی به صورت منطقی به هم ربط دارند به صورتی که خواننده تا انتهای داستان از نویسنده رودست می‌خورد. ترجمه متن به خوبی انجام شده است(۶.۵ از ده)

4

اول فکر می‌کردم مثل قصه های جدید که تازگیا همه از زبان جنایت کار داستانه باشه اما خب زود قضاوت کرده بودم که خب این هنر نویسنده بود . فقط میتونم بگم آدم وا میمونه از موجودی به نام انسان .. از این همه خباثت .. بیچاره پائول

5

موضوع داستان جالب بود...داستان پر از معما و پایان فوق العاده‌ای داشت...سیر داستان روان و بدون داستان سرایی و توصیفات اضافه بود...فقط دلایل خیانتی که در اواخر داستان رو میشود کاملا پیش پا افتاده و غیر قابل قبول بود...در کل من از خوندن این کتاب لذت بردم.

3

یک استاد دانشگاه که دچار ضربه سر و رومی روحی شده، با وقایع عجیبی در خانه روبرو میشود. معلوم نیست اتفاقات ماورایی در جریان است یا توطئه ای خبیثانه. معمایی و ترسناک است. خط داستانی منطقی و جذاب است.

5

کتاب پر از هیجان و عالی برای علاقه مندان به ژانر جنایی. روایت اصلا از ریتم نمی افته و سیر جریانات انقدر سریعه که دوست دارید تا اخر کتاب یک نفس پیش برید . ممنون از ترجمه خوب و فیدیبو بابت این کتاب عالی

5

کتاب هیجان انگیز و پر کششی بود تا اخر‌ کتاب شمارو درگیر میکنه و خیلی جذابه من تقریبا به همه مشکوک بودم :)) اگر جنایی معمایی دوس دارید بخونید حتما نه خیلی طولانیه نه خیلی کوتاه داستان هم خیلی خوبه

4

کتاب خیلی خوبی بود من واقعا یه جاهاییش می ترسیدم? موضوع جالبی داشت و تا اخر شاید یه حدس هایی میزدم اما نمی شد کل اتفاقاتو بهم ربط داد چند تا غافلگیری خوب داشت ❤️

4

داستان از تعلیق خوبی برخورداره طوری که شما رو تا انتها همراه خودش میکنه. البته داستان تا حدودی قابل حدسه با این حال اگه به ژانر جنایی معمایی علاقه دارید فکر کنم گزینه خوبی باشه.

نمایش 37 نقد دیگر
3.9
(81)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
53,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صدای پایین پله ها
صدای پایین پله ها
لینوود بارکلی
انتشارات البرز
3.9
(81)
سرگرم‌کننده 🧩 (2)
53,000
تومان