0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سد راه خودت نباش

معرفی، خرید و دانلود کتاب سد راه خودت نباش

نویسنده:
دیو هالیس
ناشر:
نشر مات
درباره سد راه خودت نباش
سد راه خودت نباش، ثابت می‌کند که هر کس می‌تواند کنترل زندگی خودش را در دست بگیرد و خودش را از دروغ‌هایی که مانع پیشرفت افراد می‌شوند، رها سازد. اینکه دِیو تلاش کرده است تا از زندگی‌اش نهایت استفاده را ببرد به ما روحیه می‌دهد تا ما نیز همین کار را پیش بگیریم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۵ مگابایت
تعداد صفحات
246 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۲:۰۰
نویسندهدیو هالیس
مترجممیعاد نادری
مترجم دومعلی شهرویی
ناشرنشر مات
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Get out pf your own way:a skeptic's guide to growth and fulfillment
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
90,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۵ مگابایت
۲۴۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
21 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نویسنده دِیو هالیس مدیر فروش شرکت دیزنی بوده ولی در اوج موفقیت شغلی و اجتماعی ، به این نکته پی می بره که عمر خودش رو صرف ساخت هویت کاذب بر اساس شغل و موفقیت های مادی برای خودش کرده، به همین علت از کارش استعفا می ده .او به تدریج به این نکته پی می بره که بعضی از رفتارهاش مثل قضاوت کردن خودش از نگاه دیگران و اعتماد نداشتن به خودش از بزرگترین علت های مشکلاتش هست. چیزی که در مورد این کتاب نظر من رو به خودش جلب کرد رُک بودن نویسنده در بیان مسائل و مشکلاتی هست که باهاشون درگیر بوده. ولی در خیلی جاها نویسنده پرگویی های بی حاصلی هم کرده که حوصله ی خواننده رو سر می بره. یه نکته ی دیگه اینکه نویسنده، شوهر ریچل هالیس نویسنده ی کتاب « صورتت را بشور دختر» هست.

4

کتاب (های) زرد از نویسندگان "خوشکل" یا "خوشتیپ" یا با حال، از همون کتاب‌هایی که عکس یه دختر خوشکله روشه که ایرانی‌های تو ک... رو هوا بخرن!! نکته: روی جلد این کتاب‌ها هیچکدوم اورجینال نیست: بعضی کتاب فروشی‌ها شدن شبیه مراسم دختر شایسته، از بس که کتاب‌های زرد با عکس دختر خوشکل‌ها رو کنار هم چیدن. ریچل هالیس هم شده نویسنده!؟. ۷عادت "کاوی" یا بیندیشید "هیل" رو بخونید کافیه، تمام.

5

بنظرم خیلی مطلب داره و اینکه من رفتم و نست انیاگرام هم خوندم !!!فکر میکنم این تست باعث میشه آدم احساس قربانی بودن داشته باشه در خیلی و بسیاری از موارد مشکلات رابطه رو با عزیزان و چه بسا دوستانمون تشدید هم میکنه واقعا ناراحتم که این تست رو خوندم و فکر نمیکنم تست های سطحی شخصیت بتونن کمک کنن رابطه ای بهتر بسازیم !!!

5

عالی فقط افراد خاصی میتونن درکش کنن

4

خوب نبود

3.9
(14)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سد راه خودت نباش
سد راه خودت نباش
دیو هالیس
نشر مات
3.9
(14)
45,000
تومان