آنیما و آنیموس
یکی از جالبترین تئوریهای یونگ چیزیه که تحت عنوان آنیما و آنیموس به ما معرفی شده،
و در واقع به زنانگی درون مرد و مردانگی درون زن گفته میشه.
اما این دقیقاً یعنی چی؟ یعنی یونگ عقیده داشته که روان ما جنسیت داره؟
تو این اپیزود مفصل به این مسائل پرداختیم.
متن و اجرا: رسول ماجانی
امیدواریم از شنیدن این اپیزود لذت ببرید و یادتون نره که حتما نظراتتون رو با ما درمیون بذارید.🙏
🌐
سایت یونگ نگار
🟠
صفحه اینستاگرام ما
🔴
کانال یوتیوب ما
🟡
کانال تلگرام ما