0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پادکست ابدیت و یک روز - ابدیت و یک روز - شماره صد و شش - «فرهاد فخرالدینی» به روایت امرالله احمدجو

پادکست ابدیت و یک روز - ابدیت و یک روز - شماره صد و شش - «فرهاد فخرالدینی» به روایت امرالله احمدجو

پادکست‌

راوی:

کانال:
ابدیت و یک روز

درباره این اپیزود
در ادامه پادکست‌های ۸۳ و ۱۰۰ که به بزرگداشت استاد «فرهاد فخرالدینی»، آهنگساز و موسیقیدان و پژوهشگر فرهیخته و بزرگ ایران، اختصاص داشت این بار به پای صحبت‌های آقای «امرالله احمد‌جو» نشسته‌ایم. امرالله احمدجو کارگردان و نویسنده خلاق و سرشناسی است که بیشتر سینمادوستان ایرانی او را با مجموعه‌های تلویزیونی «روزی روزگاری» و «تفنگ سرپر» به خاطر می‌آوردند. همکاری پربار، ماندگار و گوش‌نواز فخرالدینی با احمدجو در فیلم «شاخه‌های بید» و به‌ ویژه مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» ما را بیش از از هرچیزی به انجام این گفت‌وگو ترغیب کرد. این گفت‌وگو، بخشی از گفت‌وگوی چند ساعت ما با امرالله احمدجو ست که بعد‌ها شنونده آن خواهید بود. همچنین لازم به ذکر است با وجود تلاش‌های ما کیفیت صدای این گفت‌وگو به دلیل مشکلات خطوط ارتباطی تلفن به هنگام ضبط، با کیفیت مطلوب استودیوی فاصله دارد. (بیست تیر، سال نود و هشت) ▫️تدوین پادکست : محمد شکیبا ▪️قطعات موسیقی‌ به کار رفته در این پادکست:  ۱. «رقص گدایی» از ساخته‌های گروه «کلزماتیکس» و برگرفته شده از آلبوم  موسیقی «جن‌زده‌ »  ۲. بخش‌هایی از گفت‌وگوهای مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» با صدای «خسرو شکیبایی»، «حسین معمار‌زاده» (در نقش «صفربیگ» با بازی «بهروز مسروری»)، «ایرج رضایی» (در نقش «قلی‌خان» با بازی «جمشید لایق») و «منوچهر والی‌زاده» (در نقش «آدم» با بازی «مهدی وثوقی‌راد») ۳. بخش‌هایی از گفت‌وگوهای فیلم «شاخه‌های بید» با صدای «عزت‌الله مقبلی» (به جای «جمشید لایق»)، و «ایرج ناظریان» (به جای «هادی اسلامی») ۴. بخش‌هایی از گفت‌وگوهای مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری با صدای خسرو شکیبایی و ژاله علو ۵. بخش‌هایی از موسیقی متن فیلم شاخه‌های بید و مجموعه تلویزیونی روزی روزگاری از ساخته‌های «فرهاد فخرالدینی» ▫️عکس از : محسن حاج بابایی https://t.me/EternityAndADay/633

شناسنامه

فرمت محتوا
مدت زمان
زبان
audio
۰۱:۲۴:۲۵

گذاشتن این عنوان در...

نشان‌شده‌ها
شنیده‌شده‌ها
ابدیت و یک روز - شماره صد و شش - «فرهاد فخرالدینی» به روایت امرالله احمدجو