0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هرگز تسلیم نشو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو

درباره هرگز تسلیم نشو

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو به قلم دونالد ترامپ، کتابی در دسته‌ی موفقیت در کسب و کارهاست. ترامپ در این کتاب به مخاطبان خود می‌گوید که برای موفقیت و کسب ثروت نباید تسلیم شد و با اعتماد به نفس می‌توان موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی کسب کرد.

درباره کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو را دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشته است. او در این کتاب نه به عنوان یک سیاستمدار بلکه به عنوان یک تاجر و سرمایه‌گذار راهکارها و ایده‌هایی برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار و تجارت، ارائه می‌دهد. این کتاب یکی از کتاب‌های پرطرفدار و پرفروش ترامپ در زمینه‌ی تجارت و سودآوری است.

ترامپ در ابتدای این کتاب از تجربه‌های شکست و مبارزه‌ی خود در سرمایه‌گذاری و تجارت می‌گوید و در ادامه توضیح می‌دهد که شکست پایدار نیست و می‌توان با یک برنامه‌ی اصولی اشتباهات بزرگ را جبران کرد. شما در طول گوش کردن به این کتاب صوتی می‌آموزید  آیا مشکلاتی که در کسب و کار برای شما ایجاد می‌شوند  مشکلی کوچک هستند یا یک فاجعه. ترامپ در این بخش این نکته را متذکر می‌شود که هر تاجر و کارآفرینی باید برای مشکلات و اتفاقات پیش بینی نشده آماده باشد. چرا که شما وقتی انتظار مشکلات را داشته باشید، در زمان وقوع آن‌ها غافلگیر نخواهید شد.

دونالد ترامپ در کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو نکات و روش‌هایی را به تاجران معرفی می‌کند که بیشتر جنبه‌ی روانشناسی دارند. تکنیکهایی که او به عنوان یک سرمایه‌دار در طول زندگی خود از آن‌ها بهره برده است و توانسته با استفاده از این روش‌ها، در تجارت موفق باشد. از نظر ترامپ رمز تسلیم نشدن در اعتماد به نفس است. با اعتماد به نفس می‌توان در برابر چالش‌ها و بحران‌های کاری مقاومت کرد. ترامپ تاثیر مسائی مثل غلبه بر ترس، نداشتن غرور، گله و شکایت نکردن، تقویت حس اکتشاف، شناخت و درک جهان را بر تجارت توضیح می‌دهد و راهکارهایی را درباره‌ی هر کدام از آن‌ها، در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو را انتشارات شنیدار با ترجمه‌ی طوبی مردانی و خوانش مسعود آشوری برای علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی موفقیت و مدیریت منتشر کرده است. خرید و دانلود این کتاب صوتی از سایت و اپلیکشین فیدیبو امکان‌پذیر است.

کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو مناسب چه کسانی است

مشکلات و چالش‌ها در تمام کسب و کارها وجود دارد. بسیاری از افراد به محض این که با بحران و مشکلی جدیدی رو به رو می‌شوند، کسب و کار خود را شکست خورده قلمداد می‌کنند. کتاب هرگز تسلیم نشو مناسب افرادی است که به دنبال کسب فنون موفقیت در حرفه‌ی کاری خود هستند. ترامپ در مقدمه‌ی کتاب می‌گوید:
«همان طور که پیش رفتم، متوجه شدم که هر پروژه به همراه خود چالش‌هایی را نیز در بردارد و من یاد گرفتم که انتظار این چالش‌ها را داشته باشم. مشکلی وجود نداشت؛ زیرا من آماده بودم. این دلیل دیگری برای نگارش کتاب هرگز تسلیم نشو بود تا به شما اجازه دهم که بدانید باید آماده باشید و از موقعیت‌هایی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوید. به سود خود از آن‌ها استفاده کنید. تجارب ما به یک‌شکل نخواهد بود؛ اما من با مطالعه در مورد افراد دیگر، تاریخ و با اجرای چیزهایی که از شرایط خود در یافتم، چیزهای زیادی را یاد گرفتم. من امیدوارم که شما هم همین کار را انجام دهید. از مشکلات و تجارب من درس بگیرید و با پیش‌بینی مشکلات احتمالی خود مسائلتان را حل کنید»

درباره‌ی دونالد ترامپ

دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور حال حاضر ایالات‌متحده آمریکاست که قبل از وارد شدن در عرصه‌ی سیاست به عنوان نویسنده کتاب‌های کسب ثروت فعالیت داشته است. ترامپ در سال 1968 در رشته‌ی اقتصاد فارغ‌التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در تجارت و ساخت و ساز برج‌های تجاری، هتل‌ها و زمین‌ها گلف شروع کرد. ترامپ در کتاب‌های خود راه و روش‌های چگونه پولدار شدن را مطرح می‌کند. از کتاب‌های منتشرشده‌ی ترامپ می‌توان به چگونه برنده شوید، هنر معامله‌گری به سبک ترامپ، بزرگ فکر کن: موفقیت در کار و زندگی به روش دونالد ترامپ، مانند یک قهرمان فکر کن، جنون قدرت، ۱۰۱ راه موفقیت در کسب‌ و کار، چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو می‌شنویم

اولین «نه» بزرگی که به من ضربه زد، وقتی بود که در دهه‌ی ۱۹۷۰ در منهتن تازه کار خود را آغاز کرده بودم، و همه منظورم همه‌ی افراد است گفتند این زمان خیلی بدی برای بخش املاک است. حتی افرادی که در این زمینه شناخته شده بودند نیز این را بیان می‌کردند. چیزی که آن‌ها می‌گفتند درست بود - بازار به طور کامل رکود کرده بود و این حقیقت قابل انکار نبود. حتی بدتر از آن، صحبت‌هایی جدی در مورد ورشکستگی نیویورک سیتی به گوش می‌خورد، سپس دولت فدرال مهلتی قانونی را برای سوبسید خانه‌سازی تخصیص داد. شهر مقدار زیادی از آن‌ها را دریافت کرده بود و ناگهان دیگر سوبسیدی وجود نداشت.

اگر من فقط این حقیقت را مد نظر قرار می‌دادم که خیلی هم خوشایند نبود، هیچ راهی برای سرمایه‌گذاری در بخش املاک وجود نداشت، اما من این کار را انجام دادم؛ چرا؟ زیرا وقتی من کلمه‌ی «نه» را می‌شنوم برایم چالشی به وجود می‌آید. من معتقدم، درصورتی‌که تمایل داشته باشیم سخت کارکنیم، در صورتی که متوجه شویم آن مشکلات می‌توانند به فرصت‌ها تبدیل شوند؛ غیرممکن‌ها در حقيقت اغلب اوقات ممکن هستند. شهر نیویورک دچار مشکل شده بود، اما شاید من می‌توانستم کاری برای این مشکلات انجام دهم. این نوع نگرش می‌تواند به شما قدرتی دهد تا بر موانع پیروز و در کمال تعجب و ناباوری به موفقیت نایل شوید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو اثر دونالد ترامپ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
234.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۱۵:۵۴
نویسنده دونالد جی ترامپ
مترجمطوبی مردانی
راویمسعود آشوری
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۴.۲۸ مگابایت
۰۴:۱۵:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 68 مخاطب
پربار 🌳 (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
17 ٪
44 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مدیری قدرتمند و مقتدر با تجربه ای آموزنده ، ترامپ واقعاً شخصیت راهبر و مدیر موفقی هست .از آموزه های ایشون درس های خوبی میشه گرفت. لحظه های آخر لحظه های نمایان شدن تلاشهاست.

5

کیفیت صدا پایین هست.(مدام صدا کم و زیاد میشود). در برداشت اول تصور میشود که فقط از خود تعریف و تمجید میکنه و افتخاراتش را بیان میکند . ولیکن در عمق بیانش آنچه میگوید و آنچه نتیجه گیری میکند بسیار زیبا و آموزنده است. آنچه میگوید همانچیزی ست که ناپئلون هیل و باب پراکتور میگوید . از یه جمله خیلی خوش امد : ایده ها خودشون الهام میشوند،اینو باب خیلی تکرار میکنه بخصوص در دوره پارادایم شیف

3

کتاب خوبی بود، میشه از زبان افراد بزرگ رازهای موفقیت رو پیدا کرد... البته اگر با جزییات بیشتری بود شاید جذاب تر میشد. کامنتها اکثرا با تعصب نوشته شده که این از جامعه ادبی به دور هست... متاسفانه گوینده در اجرای کتاب بسیار ضعیف عمل کرده و تمام مدت در حال فریاد زدن یکنواخت بود ... به طوریکه کتاب رو مدام نمیشه گوش داد مگر با تحمل سردرد...و سه ستاره ای که دادم مربوط به محتوای کتاب بود.

5

در عمل هم دیدیم ایشون تسلیم بشو نیست و به چیزی که میگه اعتقاد داره و معتقده که حق گرفتنیه

5

ترامپ یک مرد بزرگ و دلسوز برای امریکا بوده و هست . در بخش اول کتاب میگه : به یاد می اورم شبی را که به کارمندانم گفتم که ما روی پروژه های جدید کار خواهیم کرد در حالی که در استانه ی ورشکستگی بودیم . انها فکر میکردن که من بخاطر فشار روحی دچار اوهام و خیالات شده ام . در یک بخش دیگه میگه :(( من عاشق یک مبارزه ی خوبم))

4

مرگ بر اسرائیل و آمریکا

5

زبان قاصر است از قدرت و تحکم این مرد .. فارغ از اینکه کیست و کجاست این شخصیت اسطوره ای است افسانه ایست

1

چقدر حقیر و ترسویید که جرأت انتشار کوچکترین نظر مخالفتون رو ندارید... بعد دم از آزادی بیان و آروق روشنفکری می زنید... چه خوبه که قدرت دست امثال شما نیست.... و الا داعش پیشتون لنگ مینداخت.... ننگ بر وجودتون

2

۵ دقیقه اولش منو از ادامه منصرف کرد راوی خیلی بد اصلا ب درد اینکار نمیخورد فقط روخونی بدون احساس.پس فرق یه راوی با یکی مثل من چیه جلو منم یه کاغذ بزارن از روش بخونم میشم راوی ولی در سطحی که یه رسانه بخواد منتشرش کنه اونم بصورت پلاس روایتگری این کتاب ضعیف بود

5

با اینکه از ترامپ خوشم نمیاد اما حرفاش عالی ودرستن و من راه اونو پیش میگیرم

نمایش 34 نقد دیگر
3.8
(69)
پربار 🌳 (2)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هرگز تسلیم نشو
٪50
هرگز تسلیم نشو
دونالد جی ترامپ
انتشارات شنیدار
3.8
(69)
پربار 🌳 (2)
19,000
٪50
9,500
تومان