0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کاهش وزن سه بعدی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب کاهش وزن سه بعدی

راه حلی ساده، بدون نیاز به اراده برای کاهش وزن سالم و پایدار
ناشر:
آموزه
درباره کاهش وزن سه بعدی
فردی را تصور کنید که به‌امیدِ کاهش وزن به سراغ فرمول‌ها و اپلیکیشن‌های شمارش کالری می‌رود یا رژیم‌هایی را می‌گیرد که با آن‌ها لاغر هم می‌شود، اما خیلی زود وزنش برمی‌گردد؛ حتی سنگین‌تر از قبل می‌شود و احساس شکست و ناامیدی هم به مشکلات قبلی‌اش اضافه می‌شود. بعد بابت بی‌اراده‌‌بودنْ خودش را سرزنش می‌کند یا همه‌چیز را به‌پای ژنتیک چاقی می‌گذارد که جلوی رسیدن به رؤیای کاهش وزن را می‌گیرد و باعث چاقی دوباره‌اش می‌شود. احتمالاً بعد از گذشت مدتی، با رسیدن عید یا مناسبتی دیگر دوباره انگیزه پیدا می‌کند. شروع می‌کند و رژیمی دیگر را امتحان می‌کند. مطمئن باشید این بار کارش سخت‌تر می‌شود؛ چون با تجربۀ قبلی تغییرات نامطلوب زیادی در بدن خود ازجمله در سوخت‌وساز (متابولیسم) آن به وجود آورده است. تصویر را ببینید: هر بار تلاش غیراصولی و نافرجام سَمت افزایش وزن را قوی‌تر از سَمت کاهش وزن می‌کند. این بار چون خسته شده و از دست خودش شاکی است، به احتمال زیاد به سراغ رژیم‌های سخت‌تر می‌رود و روش‌هایی را امتحان می‌کند که خودش هم می‌داند پرضرر است؛ اما امیدوار است که از شر چربی‌ها و اضافه‌وزن خلاص شود. همۀ این‌ها به‌کنار، دیگران هم بابت کارهای زیادی که کرده و نتایج کم و زودگذری که گرفته است، او را سرزنش می‌کنند و بی‌اراده می‌خوانند. این چرخۀ معیوب ادامه پیدا می‌کند و او با هر بار رژیم‌گرفتن، بدن و ذهن خود را آمادۀ شکست‌های بدتری می‌کند. اگر شما هم خودتان را شبیه این فرد می‌دانید و از چنین شرایطی رنج کشیده‌اید، بدانید تنها نیستید. من اطمینان دارم با به‌کارگرفتن راه‌کارهای این کتاب می‌توانید به کاهش وزن سالم برسید و از آن مهم‌تر، سرحال و پرانرژی باشید و از سبک زندگی سالم لذت ببرید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسنده مرضیه عسگری نوری
ناشرآموزه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
57,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۲ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من از خانم عسگری نوری بابت نوشتن این کتاب واقعا متشکرم. واقعا اثری که جمله های ایشان دارند عالیه و به کلی دید من را برای هدف گزاری تغییر داد. نه تنها برای کاهش وزن بلکه میشه از ایده هاشون برای هر هدفی‌در زندگی استفاده کرد، واقعا اگر مدام رژیم میگیرید و مجدد برمیگردید نقطه اول، توصیه میکنم این کتاب را حتما بخوانید. این کتاب هر مرحله شما رو دعوت به انجام تمرینی میکند، مثل یه مربی دستتون رو میگیره و پیش میبره ، اینطوری نیست که حتما کتاب رو باید تموم کنید تا بخواید تمرین ها و مشاهدات تون رو شروع کنید ، شما رو با خودش همراه میکنه.

5

کتاب فوق‌العاده خوبیه، منطقی و علمی و جوری‌که همیشه تو مقاله‌های انگلیسی خونده‌م و دوست داشتم به زبان فارسی بخونم. کم دیده‌م مربی یا مشاور تغذیه‌ای که این‌قدر درست و صادقانه مسئله‌ی کسری کالری و اشتباه‌بودن رژیم و تأثیر روانی‌ بدش رو عنوان کنه، ۵۴ صفحه‌ش رو خونده‌م تا اینجا و لذت بردم. آفرین!

5

بی نظیرترین کتابی که در مورد کاهش وزن خونده ام که به لحاظ جامع بودن و قابل استفاده بودن برای هر سن و جنس و موقعیتی، نه تنها از کتاب های خارجی چیزی کم نداره بلکه یه سر و گردن بالاتره. نویسنده یک مربی حرفه ای و بسیار آگاهه. به شدت توصیه می کنم

5

بسیار کاربردی و منطقی نوشته شده است و برای کمک به مراجعین کاهش وزن در مطب و همچنین افرادی که از اضافه وزن رنج می برند نکات قابل استفاده و مفیدی دارد.

5

کتاب عالی بود ، علمی و منصفانه. به ذهن من در حل مشکل چاقیم خیلی کمک کرد. منطبق با زندگی و عادات ایرانیهاست و هرچی از خوبیش بگم کمه

4

مفید بود، بیشتر فرد رو متوجه باور غلط میکنه و تقریبا شیوه درست تری ارائه میده

5

عالی عالی

4.8
(13)
58,200
٪30
40,740
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کاهش وزن سه بعدی
٪30
کاهش وزن سه بعدی
راه حلی ساده، بدون نیاز به اراده برای کاهش وزن سالم و پایدار
آموزه
4.8
(13)
58,200
٪30
40,740
تومان