0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پدر ثروتمند پدر فقیر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پدر ثروتمند پدر فقیر

درباره پدر ثروتمند پدر فقیر
رابرت کیوساکی نویسنده و سرمایه‌گذار آمریکایی در سال ۲۰۰۰ اقدام به انتشار کتاب «پدر ثروتمند پدر فقیر» کرد. وی در این کتاب که مخاطبان زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است به بیان نگرشی (نگرش پدری کارمند و نگرش پدری کارآفرین) در باب کسب ثروت می‌پردازد. داستان این کتاب و به ادعای خود نویسنده روایتگر زندگی خودش است. پدر وی کارمند و دارای رتبه اجتماعی مطلوب است که همواره در خصوص فرار از ریسک‌ها، انتخاب شغل‌هایی با امنیت بالا و... صحبت می‌کند. کیوساکی در همین حین با پدر دوستش که کارآفرین است آشنا می‌شود که در خصوص خلاقیت، ایده‌های جدید برای کسب و کار و... سخن می‌گوید. در واقع می‌توان گفت واژه پدر پولدار و پدر فقیر توصیفی‌ست از دو پدر خود که یکی پدر واقعی وی که در سیستم آموزشی کار می‌کرد و وضع مالی جالبی نداشت و پدر دوست صمیمی او که یک سرمایه‌دار موفق بود و درس موفقیت مالی را از او آموخته بود. وی در کتاب «پدر ثروتمند پدر فقیر» به شرح تجربیات خود برای رسیدن به ثروت و یک تاجر موفق شدن می‌پردازد و توصیه‌هایی را به عموم مردم برای رهایی از فقر می‌کند. برشی از کتاب من پرسیدم: «بنابراین نادانی، چه ارتباطی با ترس و طمع می‌تواند داشته باشد؟» ایشان جواب داد: «نادانی در مورد پول باعث این همه حرص، طمع و ترس می‌شود. بگذارید برای شما چند مثال بزنم: یک پزشک برای این که بتواند بهتر خانواده‌اش را تامین کند، پول بیشتری می‌خواهد. پس حق ویزیت خود را افزایش می‌دهد. با افزایش حق ویزیت، هزینه درمان برای دیگران افزایش پیدا می‌کند و این موضوع به مردم فقیر آسیب بیشتری می‌رساند. بنابراین وضعیت سلامتی مردم فقیر بدتر از کسانی است که پول بیشتری در اختیار دارند. به همان دلیلی که پزشکان حق ویزیت خود را بالا می‌برند، وکلا نیز اجرت خودشان را بالا می‌برند، چون قیمت وکلا افزایش پیدا کرده‌است، معلم‌های مدرسه نیز درخواست حقوق بالاتری می‌کنند. پس تمام این‌ها باعث...»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
458.۳۳ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۱۹:۱۶
نویسندهرابرت کیوساکی
مترجمامیر باغستانی
راویآرمان سلطان زاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۰۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۵۸.۳۳ مگابایت
۰۸:۱۹:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
16 ٪
1
ستاره
9 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب مفیدیه. البته مشکلات خودش رو مثل هر کتاب دیگه ای داره. من به شخصه یکی از مشکلات اصلیم با این کتاب این بود که یه سری مطالب رو مطرح میکرد مثلا در حوزه ی امکان خرید ملک بدون داشتن پول کافی ولی توضیح نمیداد که دقیقا مراحل انجام اینکار چطور بوده. حالا شاید مشکل از ترجمه و سانسور باشه ولی در مجموع کتاب خوبی بود و ناگفته پیداست که اجرای خیلی خوبی هم داشت.

2

کتاب مهمی هست ولی مطالب به صورت پراکنده و بدون سازماندهی بیان شده و خیلی از نکات به صورت مکرر بیان شده و شنونده خسته میشه ضمنا ترجمه خوبی هم نداره و شاید مشکلی که گفتم مربوط به ترجمه باشه پیشنهاد میکنم خلاصه این کتاب و گوش بدید توی همین سایت هست

5

عالیه مخصوصا با صدای آرمان سلطان زاده خیلی جذاب تر هم شده. البته از نظر شخصی بنده صدای ایشون بی نظیر است. پیشنهاد میکنم برای یادگیری مدیریت مالی و افزایش هوش مالی این کتاب را گوش کنید.

5

خیلی عالی و آموزنده بود.من استفاده کردم از اموزش های خوبش در زندگیم

3

عالی بودن براش کمه خیلی ............‌بود

5

کتاب تاثیر گذاری بود

5

عالی

5

کتاب خوبی بود.

5

عاااااااالی

3.9
(32)
89,000
٪30
62,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
پدر ثروتمند، پدر فقیر
پدر ثروتمند، پدر فقیر
نکاتی که پدر ثروتمند به فرزندانش در مورد پول یاد می دهد، ولی پدر فقیر و از طبقه ی متوسط یاد نمی دهد!

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پدر ثروتمند پدر فقیر
٪30
پدر ثروتمند پدر فقیر
رابرت کیوساکی
آوانامه
3.9
(32)
89,000
٪30
62,300
تومان