0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیشگویی

معرفی، خرید و دانلود کتاب پیشگویی

آنچه آینده برایتان مقدر نموده است
درباره پیشگویی

خیلی جالب می‌شد اگر بتوانیم آینده را پیش‌گویی کنیم و بدانیم که برایمان چه اتفاقاتی خواهد افتاد. در این صورت می‌توانیم به راحتی برای روزها، ماه‌ها و سال‌های آینده خود برنامه ریزی کنیم و به هدفمان برسیم، اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ پیش گویی چقدر به الهام‌های وحیانی و ماورایی ارتباط دارد و به چه میزان با توجه به دانش‌های روز قابل انجام است. کتاب پیشگویی، اثری است که به اتفاقات آینده می‌پردازد و آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند. گذشت زمان می‌تواند ثابت کند که آیا این پیش‌گویی‌ها درست هستند یا خیر و غلط از آب درمی‌آیند.

درباره سیلویا براون نویسنده کتاب پیشگویی

سیلویا براون در تاریخ 19 اکتبر سال 1936 در کانزاس سیتی ایالت میسوری آمریکا دیده به جهان گشود. او از همان دوران کودکی احساس می‌کرد که توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارد و نیروهای ماورائی احاطه‌اش کرده‌اند و به او یاری می‌رسانند. سیلویا از 5 سالگی این تفاوت را متوجه شد، او خودش را یک واسطه روحی یا مدیوم می‌دانست. این افراد ادعا دارند که می‌توانند میان انسان‌ها و ارواح واسطه باشند تا بین‌شان ارتباط برقرار شود. سیلویا می‌گوید که مادربزرگش نیز واسطه روحی بوده و به او در افزایش قدرت و توانایی‌هایش کمک کرده است.

براون را می‌توان نویسنده‌ای جنجال برانگیز دانست که بسیاری از پیش‌گویی‌ها و پیش‌بینی‌هایش غلط در آمده و افراد را به گمراهی انداخته است. پیش بینی‌های او در رابطه با پرونده‌های قضایی و جنایی اکثرا غلط و نادرست هستند. مجله محقق شکاک در سال 2010 بیش از 115 ادعای براون را مورد بررسی قرار داد و از 25 پرونده به سرانجام رسیده، حتی یک مورد از آن‌ها نیز با ادعاهای سیلویا سازگاری نداشت.

سیلویا کتاب‌های فراوانی را نوشته است که همیشه خواننده‌ها و طرفداران زیادی دارند. زیرا دانستن درباره نیروهای ماوراء طبیعه و خواندن درباره چیزهای اسرار آمیز بسیار سرگرم کننده و مهیج به شمار می‌آیند. البته لازم است بدانید که سیلویا یک مسیحی معتقد به شمار می‌آید به طور کلی باور به نیروهای ماورایی در میان مسیحیان انجیلی ایالات متحده آمریکا امری فراگیر است و آن‌ها به افرادی نظیر سیلویا اعتماد دارند. درس‌هایی برای زندگی، اسرار و عجایب جهان، انجمن‌های سری، زندگی پس از مرگ و ملاقات‌هایی از آن سوی حیات از آثار این نویسنده و مبلغ مذهبی هستند.

خانم سیلویا براون ادعاهای عجیبی نیز درباره عالم ملکوت دارد به عنوان مثال او فضای بهشت را توصیف کرده و ادعا دارد که دمای آن‌جا در حدود دمای اتاق است و داخل آن‌جا هیچ حشره‌ای وجود ندارد. علاوه بر این او مدعی شده که می‌تواند صدای فرشتگان را بشوند و آن‌ها ببیند. راهنمای معنوی او فرانسین نام داشته که او طی صحبت با آن به 54 زندگی قبلی‌اش آگاهی پیدا کرده است. شهرت خانم سیلویا برای او ثروت و طرفداران فراوانی دست و پا کرد. او  بین سال‌های 1974 تا 2008 در ازای مشاوره تلفنی‌ 30 دقیقه‌ای که خوانش روانی نامیده بود. مبلغی معادل 750 دلار دریافت می‌کرد. یکی از شایعه‌های مرتبط با زندگی او همکاری‌اش با اف بی آی برای پیدا کردن مجرمان و حل پرونده‌های جنایی است که هیچ گاه چنین ادعایی مورد پذیرش و تایید نهادهای امنیتی و اطلاعاتی قرار نگرفت.

خانم سیلویا در 20 نوامبر سال 2013 در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا درگذشت. او در هنگام فوت 77 سال داشت.

کتاب پیشگویی و اشاره به وقوع کرونا

با این‌که نویسنده کتاب پیشگویی 7 سال پیش از وقوع کرونا فوت کرده بود در کتابش به یک همه گیری واگیردار  اشاره داشت. او درباره آن سال گفت که بیش از هر زمان دیگری مردم از دستکش‌ها و ماسک‌های جراحی استفاده می‌کنند و بیماری علایمی شبیه به ذات الریه خواهد داشت که توانایی درگیری ریه و نای را خواهد داشت و موجب ترس و وحشت در یک زمستان می‌شود. البته او پیشگویی‌هایی نیز در رابطه با درمان اسرارآمیز این بیماری و ناپدید شدن آن ده سال پس از انتشارش کرده بود که دستکم درباره درمان چنین ادعایی درست از آب درنیامد و تولید واکسن توسط کمپانی‌های مختلف و ساخت قرص ضدویروس توسط کمپانی فایزر نشان‌دهنده استفاده از روش درمانی متعارف برای مقابله با بیماری است. اما در اوایل شیوع کرونا این پیشگویی در فضای مجازی آمریکا مطرح شد و افراد شناخته شده و سلبریتی‌های برجسته‌اتی نظیر سلنا گومز آن را بازنشر کردند.

درباره کتاب پیشگویی

در کتاب پیشگویی ابتدائا با تاریخ پیشگویی و قدرت اعجاز پیامبران الهی نظیر حضرت عیسی و حضرت داوود آشنا می‌شوید. همان‌طور که اشاره شد نویسنده این اثر یک مسیحی معتقد و اهل مطالعه کتاب مقدس و دیگر کتاب‌های دینی است. به همین دلیل آشنایی فراوانی با احوال و زندگی و معجزات پیامبران دارد. او پس از اشاره به احال پیامبران و پیشگوی‌های درستشان که به منبع وحی متصل بوده است. به سراغ پیشگویانی نظیر نوستر آداموس و اشخاص برجسته‌ای همچون جورج واشنگتن ( از بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا و اولین رئیس جمهور این کشور) می‌رود و برداشت و ذهنیت خود درباره زندگی و نحوه پیشگویی‌هایشان را با ما به اشتراک می‌کند و پس از آن به زمان معاصر می‌آید و با توجه به بینش معنوی و نیروهای ماورائی‌ای که ادعای بهره‌مندی از آن‌ها را دارد به پیش بینی سده پیش‌رو می‌پردازد. این کتاب از 3 بخش به نام‌های زمین، چشم انداز جامعه  و جسمی، عاطفی، ذهنی و روحی ما تشکیل شده است و مجموعا 16 فصل مختلف دارد و در آن به مسائلی درباره رقابت‌های هسته‌ای، صلح در منطقه خاورمیانه و تلاش برای درمان سرطان سخن می‌گوید.

درباره ترجمه کتاب پیشگویی

کتاب پیشگویی توسط دکتر عباسعلی زارعی و به همت انتشارات سایه گستر و مهرگان دانش و در ال 1384 به فارسی ترجمه شده است. این کتاب زبانی ساده و روان دارد و با خواندن آن بسیار سرگرم خواهید شد. فقط لازم است توجه کنید که پیش‌گویی در حال حاضر یک باور شبه علمی به حساب می‌آید و لازم نیست خودتان را نگران کنید.

در بخشی از کتاب پیشگویی می‌خوانیم

من به مدت ۱۸ سال معلم بودم. بنابراین در مورد آنچه در آینده ی دور آموزش و پرورش می بینم؛ احساس دوگانه ای دارم. از طرفی آرزو می کنم راهی پیدا می شد که بتوانم سیستم آموزشی کنونی خود را حفظ کرده و آن را کارا کنیم تا هر بچه ای بتواند به کلاسی امن ، در خور شأّن و با جمعیت منطقی برود و به قدر کافی به یادگیری در سطح توان خودش تحریک شود که به مدرسه علاقه نشان دهد. از طرف دیگر- خوب. باشد.

آنچه پیش روی ماست. در راستای امنیت بچه ها و محافظت از آنها در برابر خشونت. مواد مخدر معلمان تنبل یا خسته ویا کم درآمد و حرف زدن بیش ازحد درباره ی اهمیت آموزش و پرورش است؛ در حالی که بودجه ی مدارس همچنان در وضعیت آشفته و پریشان کننده است. اگر بچه دارید یا فقط هر از گاهی اخبار تلویزیون را تماشا می کنید. فکر نکنید من چیزی می گویم که خودتان از قبل بهتر از من نمی دانستید.

در حدود سال ۲۰۲۰ تغبیرات گسترده ای در کل ساختار نظام آموزشی رخ خواهد داد و تا آن زمان همه ی این تغییرات لازم و معقول خواهند بود تا حدی که ما به گذشته (به جایی که اکنون هستیم) نگاه کرده و از این که چگونه بسیاری از فرزندان ما از طریق این نظام آموزشی تحصیل کردند و سالم ماندند؛ شگفت زده خواهیم شد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۷۴ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهسیلویا براون
مترجمعباسعلی زارعی
ناشرانتشارات سایه گستر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Prophecy: what the future holds for you
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
45,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۷۴ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 178 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
43 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
23 ٪
57 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

دوست دارم این کتاب رو بخونم اما ۲۰ هزار تومن هزینه میخواد و این برای من کارمند ازکارافتاده مقدور نیست لطفا همکاری بفرمایید

4

عشق یک جور مرض است ویروس است و بزدل ها برای در امان ماندن در خویش قرنطینه امیررضا خانلاری سلامت باشید در این ایام دوستان کتابخوار آینده و پیشگویی کردنش رو فراموش کنید لحظه ها ناب تر از این هستند با هراس چه خواهد شد خدشه دار شوند

4

تنها پیشگویی نسبتا درست این کتاب همین بیماری کرونا هست ، مطالعه ی باقی متن های کتاب تقریبا اتلاف وقت هست . ( به نظرم نویسنده حقه بازی بیش نیست که پیش گویی های بسیار کم درستش هم از روی شانس درست از آب درآمده )

4

اما من حدس میزنم ناشران کتاب خودشون این بخش رو اضاف کرده باشن برای فروش بیشتر وگرنه چرا قبلا هیچ صحبتی راجع بهش نکرده بودن؟ حداقل از یک سال پیش افراد کتابخون میتونستن اون رو به اشتراک بزارن

4

سلام به نظر من کتابهایی که برای موفقیت هست روبخونیددراین ایام بهتره که خودمون رو سرگرم کنیم با چیزهایی که حالمونو خوب میکنه وگرنه پیشگویی شده یا نشده راست ودروغ چه کمکی میکنه خب متوجه هم بشیم کرونا رو پیشگو کردن حالا چی میتونه خوبمون کنه وقت تلف کردنه اگر بخواهید اینجورکتابهارو بخونید مگرکسی که علاقه خاصی داره به این پیشگویها

4

با سلام به دوستان عزیز بهتون پیشنهاد میکنم کتاب شاه نعمت الله ولی رو بخونید پیشگوی قدرتمند تمام حرفهاش به واقعیت تبدیل شده

5

من یه زن خونه دارم حقوقی ندارم ازطرفی دوست دارم کتاب بخونم ازعهده این هزینه برنمیام اونم توکشورما واقعااامتاسفم😔😔

4

سلام من کتاب هنوز تهیه نکردم ولی ی سوال چطوری پیشگویی کرونا رو کردن .تو این ۲۰سال اخیر اتفاقات زیادی برای دنیا پیش اومده چرا فقط درمورد کرونا صحبت شده .کسی هستش که نسخه اصلی واولین نسخه کتاب رو مطالعه کرده باشه .

1

نویسنده این کتاب از شیادان و کلاهبردان بوده ،لطفا وقت خودتون رو اگر هم میخواین تلف کنید با مطالب سمی این کتاب نکنین

4

این کتاب همونه که میگن توش کرونا رو پیش بینی کرده

نمایش 47 نقد دیگر
3.5
(178)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیشگویی
پیشگویی
آنچه آینده برایتان مقدر نموده است
انتشارات سایه گستر
3.5
(178)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
20,000
تومان