0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه سحرخیزی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی معجزه سحرخیزی

نویسنده:
هال الرود
درباره معجزه سحرخیزی
اینکه الان تو چه مرحله‌ای از زندگی هستین اصلا اهمیتی نداره. چه موفق‌ترین آدم باشین و چه آدمی باشین که سعی در پیدا کردن مسیر درست داره، هدف یکسانی داریم، اونم بهتر کردن خودمون و زندگی مونه. این هدف همیشه بخاطر ظهور مشکلات در ما پدیدار نمی شه. انسان ذاتا به پیشرفت کردن میل داره. با این حال هر روز خودمون رو با یه شیوه‌ی زندگی تکراری شروع می کنیم. به واسطه‌ی مطالب این کتاب می‌تونید ظرفیت نامحدود زندگی و خودتون رو کشف کرده و به بهترین نحو ازشون استفاده کنین. راهکارای این کتاب می‌تونه به بالارفتن درآمد، پیشرفت کار و بهره وری بسیار کمک کنه. همچنین روی سلامتی، روابط اجتماعی و خانوادگی و مسائل مالی و روانی تأثیر زیادی بذاره. افرادی که در طوفان مشکلات اسیر شدن و فکر می کنن مشکلات هیچگاه حل نمی شن این کتاب می‌تونه براشون بسیار مفید باشه. اما تمام این تحولات در زندگی به قبل از ساعت ۸ صبح بر می‌گرده. کتاب معجزه ی سحرخیزی تا به امروز برای بسیاری مفید و مؤثر واقع شده. پس امیدوارم که این راهکارا روی زندگیتون تأثیر بذاره و انقلاب بزرگی در زندگی تون ایجاد کنه.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
84.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۲:۵۱
نویسندههال الرود
مترجمگروه مترجمان
راویعلی نجفی
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۴.۹۹ مگابایت
۰۱:۳۲:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 44 مخاطب
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
27 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
20 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

ما بچه مسلمونا نباید احتیاج میداشتیم به همچین کتابی چون هم باید پاشیم نماز صبح بخونیم هم کلی از فواید سحرخیزی شنیدیم. ولی متاسفانه یا نمازمون قضا میشه یا میخونیم ولی دوباره بعدش میخوابیم! برخی از قدم هایی هم که توضیح داده بخشی از همون نماز خودمونه. خوشحالم که به این کتاب گوش دادم و به مسلمون بودنم بیش از پیش بالیدم و مصمم تر و باانرژی تر از قبل هر روز هدیه شده از طرف خداوند را شروع میکنم‌. توکلت علی الله.

5

با تشکر از فیدیبو و با احترام به گوینده عزیز کتاب انگیزشی مختصری هست که میتونه یک روزه به شما انرژی بده.برای روزهایی که انگیزه تون رو از دست دادید عالیه. گوینده محترم زیاد برای هیجان دادن به کتاب تلاش میکنه.صداشون خیلی خوبه ولی بنظرم لحن مناسب این کتاب نبود.به هرحال روز منو ساخت ?

1

کتاب خیلی خوبیه ولی گویندشو دوست ندارم.آخه مگه داره فوتبال گزارش میکنه 😆

3

کتاب بسیار خوبی است. نویسنده داستان خودش را می‌گوید و تکنیک‌هایی را می‌گوید که اگر صبح ها انجام دهید، قدرت ذهنی و جسمی و انرژی خوبی پیدا می‌کند. متاسفانه نحوه خواندن آقای علی نجفی برای گزارش فوتبال بهتر است و برای کتاب خواندن خوب نیست.

3

صدای علی نجفی واقعا مزخرف و رو مخه من نمیدونم واقعا به خاطر کدوم ویژگی صدا و نوع خوانش انقدر برای گویندگی از ایشون استفاده میشه!!!؟

5

نظر همه دوستانو میخونم رو صدای گوینده ایراد وارد کردن . درسته ملایمت نداره اما مطابقت کاملی با موضوع کتاب داره . لحن متناسب با موضوعه نمیشه این کتاب رو عین یه داستان ملایم خوند. من به شخصه دوست داشتم .

5

گویندشو دوس ندارم اما کتاب عالیه

3

واقعا کیفیت صدای گوینده فقط استرس میده به آدم ، خییییلی بده . تو رو خدا با یه گوینده دیگه بذارین کتاب و ، اون خانم هم که همین کتاب رو خوانده بود و قبلا گذاشتین بد بود ??‍♀️

5

سلام کتاب خیلی خوبیه. بر خلاف نظر دوستان با نظر من گوینده هم عالی بود. من خودم این کتاب قبلا هم خوندم خوندن این کتاب همین شکلی بهتر جواب میده و انگیزه ی بیشتری به آدم میده☆☆☆☆☆

2

کتاب خوبه ولی صدای گوینده بیشتر به درد گزارش بازیها به درد می خورد نه صدای مطالعه تن صدا باید متفاوت با وضعیت متن باشد این صدا فقط به درد خودش می خورد نه دیگران

نمایش 21 نقد دیگر
3.1
(44)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه سحرخیزی
٪50
معجزه سحرخیزی
هال الرود
نشر آگاه باشیم
3.1
(44)
19,000
٪50
9,500
تومان