0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نفوذ نامرئی

معرفی، خرید و دانلود کتاب نفوذ نامرئی

نویسنده:
جونا برگر
درباره نفوذ نامرئی
این کتاب درباره‌ی روش‌های ساده، ظریف و در‌عین‌حال شگفت‌انگیز تأثیر دیگران بر رفتار شما نوشته شده است. وقتی مردم به علم فکر می‌کنند، فیزیک و شیمی به ذهنشان می‌آید. لوله‌های آزمایشگاه و میکروسکوپ و پیچش مولکول‌ها برای ساختن مارپیچ جفت. آزمایشگاه‌ها با افراد سفیدپوش و تخته‌سیاه‌هایی پر از معادلات خرچنگ قورباغه که انگار یک مریخی خطاطی کرده است. ایده‌هایی که باید دانشمند هسته‌ای باشید تا بتوانید درک کنید. اما علم در آزمایشگاه شیک اتفاق نمی‌افتد. اطراف ما و هر روز اتفاق می‌افتند. حتی غریبه‌ها و افرادی که هیچ‌وقت ملاقات نکرده‌ایم، بر قضاوت و تصمیم‌های ما تأثیر می‌گذارند. مانند اتم‌هایی که روی هم سوار می‌شوند، تعاملات اجتماعی ما هم‌پیوسته در حال شکل دادن به کسی و کاری که می‌کنیم، هستند. علوم اجتماعی، همه‌چیز را تعیین می‌کنند از چگونگی انتخاب اسم تا چگونگی انتخاب این کتاب توسط شما. نفوذ اجتماعی ما را هدایت نمی‌کند که مانند دیگران عمل کنیم، بلکه مانند آهن‌ربا، دیگران می‌توانند جذب شده و یا می‌توانند طرد شوند. گاهی اوقات، اطرافیان خودمان را تأیید می‌کنیم یا از آن‌ها تقلید می‌کنیم، اما در موارد دیگر، متفاوت عمل می‌کنیم یا از چیزها دوری می‌کنیم زیرا افراد دیگر آن کار را انجام می‌دهند. خواهر یا برادر بزرگ‌تر ما باهوش است، پس ما بچه‌ی بامزه‌ای هستیم. در ترافیک بوق نمی‌زنیم زیرا نمی‌خواهیم یکی از آن افراد باشیم. چه زمانی از دیگران تقلید می‌کنیم و چه زمانی از کاری که آن‌ها می‌کنند دوری می‌کنیم؟ چه زمانی دوستان ما را تحریک می‌کنند که سخت‌تر کار کنیم و چه زمانی ما را تحریک می‌کنند که تسلیم شویم؟ همه‌ی این‌ها چه معنی برای شادمانی، سلامت و موفقیت در خانه و در محل کار دارند؟ این کتاب به این مسائل و سؤالات مربوطه می‌پردازد و به طرق مختلف به روش‌هایی که دیگران بر ما تأثیر می‌گذارند، آموزش می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
247 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۴:۰۰
نویسندهجونا برگر
مترجمشعبانعلی کوهستانی
ناشرنوآوران سینا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Invisible influence : the hidden forces that shape behavior,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۵ مگابایت
۲۴۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دوستان شما هم امتحان کنید. من دیروز از تعداد کتاب های فیدیبو اسکرین شات گرفتم و امروز هم همین کار رو کردم وقتی اعداد رو مقایسه کردم نشون میده که امروز ۴۷ کتاب به کتابخانه اضاف شده درحالیکه تنها ۱۶ کتاب و مجله اضاف شده ? حالا کسی میدونه جریان چیه؟ کسی تا حالا این کار رو کرده بوده؟ فیدیبو ببخشید بابت فضولی! ??

3

من بعد از خوندن کتاب مسری این نویسنده که کتاب خیلی خوبی بود، تصمیم گرفتم کتاب بعدی رو ازش بخونم، این کتاب رو نه زیاد اما دوست داشتم و برخی مطالب جدید رو توش خوندم، اما .. اما امان از ترجمه ی بد، ترجمه لطمه ی زیادی به این کتاب زده و خیلی از جملات و اصطلاحات اساسا قابل درک نیست.

4

عالی

5

عالی

3.6
(8)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نفوذ نامرئی
نفوذ نامرئی
جونا برگر
نوآوران سینا
3.6
(8)
120,000
تومان